Fritz Stau
Stamgast
De dames die de hoofdprijs vragen hebben aanzienlijk minder klanten.
De iets goedkopere dames hebben meer klanten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenklopt als ze 2000 vragen doe jij het nog . Ja want het kan de laatste dag zijnop je oude dag moet je pakken wat je pakken kan, iedere dag kan de laatste zijn.
Nu... als plots iedereen dat écht zou doen... de hele maand... heeft dat zéker invloed op de prijs!Inderdaad. Wandelaars kunnen de prijs beïnvloeden. Als we nu eens een maand , bv in september , massaal geen DVP bezoeken? Dan zal de prijs waarschijnlijk zakken. Of niet?
Onder het moto : Neuk in september geen DVP.
ik niet, maar ik ben dan ook geen oude man,klopt als ze 2000 vragen doe jij het nog . Ja want het kan de laatste dag zijn
ik zou het andersom doen.Maar... als dan in oktober iedereen weer massaal gaat wippen... is dat effect zo weer weg!
Dat is erg nobel van je. In september verdienen de dames dan zoveel dat ze de ganse maand oktober op vakantie kunnen gaan (en ons niet missen).Maand september massaal wippen, die maand noemen we dan voortaan Sextember en in Oktober gaan we massaal stoppen, die maand noemen we dan Stoptober.
een dvp zei tegen mij als ik 1 klant heb een dag ben ik tevreden. Zo werkt het , 1 sukkel die het doet dan heeft ze haar verdiensten binnen. Ik geef haar gelijk maar ik betaal het er niet voor. Ik ben ook voor een tijdelijke stop maar dat doen we toch niet. We zijn niet solidair meer.De dames die de hoofdprijs vragen hebben aanzienlijk minder klanten.
Niemand gaat stoppen met wandelen iedereen heeft zijn eigen butget wat jij te duur vind is voor een ander goedkoop. Als jij vandaag niet geil bent dan zijn er in jouw plaats honderden mannen die wel geil zijn en willen neuken. En stel dat we iedereen zover krijgen dat ze privé ontvangst vermijden en alleen nog raamdames bezoeken dan zullen de raamdames op hun beurt gaan stijgen. Er zijn te veel mannen in Nederland die opzoek zijn naar seks de vraag is groter dan het aanbod.Een 'stop'... 'Boycot'... kan wel werken. Maar dan moet er een emotionele reden voor zijn. Gewoon 'dure prijzen' gaat het dus niet worden!
Dat ideetje is al een paar keer gedropt. Stel dat we een grote drooglegging doen van een maand of langer. Dan zullen we rapper de prijs doen stijgen. Want veel dames gaan gewoon hun koffers pakken en naar een ander land gaan.Het proberen waard. Nee?
kan je nog even bij komen van Vina, PfffffDan ben ik alvast aan het 'warmlopen' voor sextember!
Dat is erg nobel van je. In september verdienen de dames dan zoveel dat ze de ganse maand oktober op vakantie kunnen gaan (en ons niet missen).
Ik ben ook voor een tijdelijke stop maar dat doen we toch niet. We zijn niet solidair meer.
inderdaad Joke, in oktober zit jij lekker in Spanje.Laat ik dat nou net in de planning hebben! 🏕
Lekker hoor🏖
lekker hoor Joke, nog even de zomer verlengen, met het spaanse zonnetjePrecies! Helemaal zin in.
High class: dit soort typesSommigen willen highclass vrouwen en willen hier meer voor betalen. Maar mochten we nu eens die tussencategorie boycotten van 160 tot 250 euro... .![]()