De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad. Wandelaars kunnen de prijs beïnvloeden. Als we nu eens een maand , bv in september , massaal geen DVP bezoeken? Dan zal de prijs waarschijnlijk zakken. Of niet?
Onder het moto : Neuk in september geen DVP.
Nu... als plots iedereen dat écht zou doen... de hele maand... heeft dat zéker invloed op de prijs!

Maar... als dan in oktober iedereen weer massaal gaat wippen... is dat effect zo weer weg!

Inderdaad een totale boycot heeft geen zin. De aanbieders weten toch dat je dat niet volhoud en dat je zal terugkomen.

Wat wel kan werken is een bepaald segment boycotten. Dan creër je interne concurrentie. Bijv. ipv naar een club of privéhuis te gaan, gaan we naar de ramen. Dan verliezen de privé-huizen marktaandeel dat ze kunnen terugwinnen door een meer competitieve prijs aan te bieden.

Het zou kunnen dat sommigen dit als off-topic beschouwen. We kunnen hun onwetendheid niet kwalijk nemen. Daarom is het essentieel dat mensen begrijpen hoe de samenleving werkt en niet blindelings stemmen op partijen die sussen met politiek van appeasement. Ons land wordt geplunderd door politieke partijen die principes, moraliteit en een langetermijnvisie overboord gooien.
Het aanpakken van maatschappelijke problemen zoals criminaliteit, inflatie en belasting zou de algemene kosten verlagen, waardoor bepaalde diensten niet zo duur hoeven te zijn. Momenteel betalen sekswerkers hoge huren (legaal) en extra hoge huren (illegaal). Ze betalen hoge belastingen, net als iedereen, of betalen misschien nog wel meer dan de belasting aan criminelen via de illegale route.
Met de mogelijkheid om je eigen prijs te bepalen en de beschikbaarheid van mensen die kunnen betalen, zou iedereen in hun positie hetzelfde doen. Ze doen dit niet voor de liefdadigheid. Onthoud dat politici doen wat de maatschappij van hen vraagt. Dergelijke problemen vereisen inzet van de overheid over meerdere termijnen, maar ze werken met korte termijn doelen en herzien en herdoen het werk van vorige regeringen. We hebben mensen nodig die de natie dienen, en niet werken voor persoonlijk gewin. Het vragen om een "no dvp month" in dit forum is echter zinloos.

klopt als ze 2000 vragen doe jij het nog . Ja want het kan de laatste dag zijn
ik niet, maar ik ben dan ook geen oude man,
Maar... als dan in oktober iedereen weer massaal gaat wippen... is dat effect zo weer weg!
ik zou het andersom doen.
Maand september massaal wippen, die maand noemen we dan voortaan Sextember en in Oktober gaan we massaal stoppen, die maand noemen we dan Stoptober.

Maand september massaal wippen, die maand noemen we dan voortaan Sextember en in Oktober gaan we massaal stoppen, die maand noemen we dan Stoptober.
Dat is erg nobel van je. In september verdienen de dames dan zoveel dat ze de ganse maand oktober op vakantie kunnen gaan (en ons niet missen).

De dames die de hoofdprijs vragen hebben aanzienlijk minder klanten.
De iets goedkopere dames hebben meer klanten.
een dvp zei tegen mij als ik 1 klant heb een dag ben ik tevreden. Zo werkt het , 1 sukkel die het doet dan heeft ze haar verdiensten binnen. Ik geef haar gelijk maar ik betaal het er niet voor. Ik ben ook voor een tijdelijke stop maar dat doen we toch niet. We zijn niet solidair meer.

Een 'stop'... 'Boycot'... kan wel werken. Maar dan moet er een emotionele reden voor zijn. Gewoon 'dure prijzen' gaat het dus niet worden!
Niemand gaat stoppen met wandelen iedereen heeft zijn eigen butget wat jij te duur vind is voor een ander goedkoop. Als jij vandaag niet geil bent dan zijn er in jouw plaats honderden mannen die wel geil zijn en willen neuken. En stel dat we iedereen zover krijgen dat ze privé ontvangst vermijden en alleen nog raamdames bezoeken dan zullen de raamdames op hun beurt gaan stijgen. Er zijn te veel mannen in Nederland die opzoek zijn naar seks. De vraag is groter dan het aanbod daarom kunnen de dvp's het zich permitteren om veel te vragen.

Laatst bewerkt:
Het proberen waard. Nee?
Dat ideetje is al een paar keer gedropt. Stel dat we een grote drooglegging doen van een maand of langer. Dan zullen we rapper de prijs doen stijgen. Want veel dames gaan gewoon hun koffers pakken en naar een ander land gaan.

Minder dames betekend meer vraag volgens aanbod dus gaan de prijzen stijgen. Dan heb je het omgekeerde van wat je wil bekomen.

Dat is erg nobel van je. In september verdienen de dames dan zoveel dat ze de ganse maand oktober op vakantie kunnen gaan (en ons niet missen).

Laat ik dat nou net in de planning hebben! 🏕

Lekker hoor 🧉 🏖
Ik ben ook voor een tijdelijke stop maar dat doen we toch niet. We zijn niet solidair meer.

En hoe ga je dat brengen bij vaste cliënten, toeristen en mannen die nooit dit topic zullen lezen? Alleen leden v dit forum zouden zoiets kunnen overwegen, maar gaan die dan echt gemist worden?

Denk het niet...

Laatst bewerkt:
Ik mijd de dames die meer dan 100 voor 30min of 150 voor 1u vragen. Zo was ik graag eens bij Liz geweest, maar ik zal het niet meer doen. Het is 'maar' 20 euro meer, maar na een paar keer loopt het toch op en het is eerder uit principe.

Er duiken altijd wel weer juweeltjes op waar je voor die prijs een allicht even goeie of zelfs betere service krijgt.

Sommigen willen highclass vrouwen en willen hier meer voor betalen. Maar mochten we nu eens die tussencategorie boycotten van 160 tot 250 euro... . 😅

Sommigen willen highclass vrouwen en willen hier meer voor betalen. Maar mochten we nu eens die tussencategorie boycotten van 160 tot 250 euro... . 😅
High class: dit soort types

Je orgasme voelt hetzelfde 😉

Er zijn in nederland genoeg mannen die makkelijk de hoge prijzen kunnen betalen. Wat ga je tegen die groep mannen zeggen, willen jullie alsjeblieft de hoge prijzen niet betalen zodat de prijzen zakken en ik dan aan me trekken kan komen. Denk je dat deze groep mannen het kan schelen dat jij seks hebt of niet.😅

Maar het gaat er niet altijd om of je het kunt betalen, maar ook of je het wilt betalen.
Ik snap die mannen niet, die meer dan € 200,00 betalen, om even op de kut te mogen om hun ding te doen.
Ik snap het wel ze hebben geen andere alternatieven. Iemand van 55 weet zelf ook wel dat hij geen grietje van 30 kan krijgen, die zal dus de hoge prijzen moeten betalen wil hij aan ze trekken komen.

Je orgasme voelt hetzelfde 😉
Geweldig dit.
Geschreven door een echte levensgenieter, dat zie je meteen.

Een keertje geen Lidl pils? "Het smaakt allemaal naar bier"
Een dagje geen aardappels? "Je volle buik voelt hetzelfde"
Een keertje niet naar de camping in Torremolinos? "De zon is overal heet"

:ROFLMAO:

Maar het gaat er niet altijd om of je het kunt betalen, maar ook of je het wilt betalen.
Ik snap die mannen niet, die meer dan € 200,00 betalen, om even op de kut te mogen om hun ding te doen.
Nog zo'n Bourgondiër.
Nog nooit verder gekomen dan "even op de kut zijn ding doen"
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ik ben blij dat iedereen zijn eigen afwegingen maakt bij het kiezen van een dame. Lopen we elkaar in ieder geval niet en masse voor de voeten.

(y)

Terug
Bovenaan Onderaan