De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel plezier met je water en brood kuur! :giggle:

Vind jij dat? Ik vind dat de prijzen schrikbarend achterlopen op de stijging van de levensduurte gedurende de laatste 25 jaar. Maar dat zal je natuurlijk niet willen inzien of toegeven. Zo gaat dat met prijzenneukers.
Maar dat hoeft toch geen probleem te zijn gewoon verder verhogen, de dvp's bepalen hun eigen prijzen althans die van raam en thuisontvangst.

Laatst bewerkt:
Veel plezier met je water en brood kuur! :giggle:

Vind jij dat? Ik vind dat de prijzen schrikbarend achterlopen op de stijging van de levensduurte gedurende de laatste 25 jaar. Maar dat zal je natuurlijk niet willen inzien of toegeven. Zo gaat dat met prijzenneukers.
Begrijpelijk dat jij dit zegt — je rijdt in een dikke auto, geld zat, dus wat kan jou het schelen wat het kost. Klinkt ook lekker arrogant.

Kijk even naar het totaalplaatje.. NIEMAND geeft al haar verdiensten voor 100% op. Dat weet de belastingdienst ook, aangezien zij mij dat zelf gezegd hebben tijdens een controle.
Maar jij staat toch ingeschreven als belasting betalende dvp, of betaal jij net als zovele thuisontvangst dames ook geen belasting? Ik had het over de dames die geen belasting betalen jij hoort daar denk ik niet tussen.

Maar jij staat toch ingeschreven als belasting betalende dvp, of betaal jij net als zovele thuisontvangst dames ook geen belasting? Ik had het over de dames die geen belasting betalen jij hoort daar denk ik niet tussen.

Ik heb een kvk inschrijving
Een BTW nummer en
Een boekhouder..

Dus ja ik betaal belasting.

Ja. Daarvoor zijn de aantallen gewoon te laag als drie man en 'n paardenkop dat doet.

Als tienduizenden dat doen, ja dan wel. En dan schieten de prijzen net zo hard weer omhoog als ze volgende maand allemaal weer dubbel zo hard willen!
Dat niet alleen maar die dat er nog zijn. Gaan de prijs op tekken. Het zou dom zijn om het niet te doen. Want wat ga je doen er blijven aantrekken?

Alle hobbies kosten geld.

Terug
Bovenaan Onderaan