De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is het euvel van @Rimon . Iets wat voor hemzelf geldt , maakt hij gelijk geldend voor alles en iedereen.
Beste Rimon ik heb nog genoeg geld om 10 jaar te wandelen.
Als ik dan erg geil ben , en ik kan nog om de tafel lopen , dan verkoop ik mijn huis.
Dat is fijn voor je, maar de meeste mannen hebben natuurlijk niet deze financiële middelen.
Daarom is het veilig om te stellen dat bij een lagere koopkracht en hogere prijzen voor DVP, het aantal bezoekjes omlaag zal gaan.
Ik heb zelf als bovengrens 150 EUR p/u en zie overigens juist dat er in dit prijssegment weer wat meer beschikbaar komt. Misschien in Amsterdam, maar daar kom ik vrijwel nooit (en zeker niet om een DVP te bezoeken).
 
Heb de 44 voorgaande pagina's niet in hun geheel gelezen, maar al googelend naar prijselasticiteit in de prostitutie kwam ik onderstaande studie tegen, iemand zijn eindwerk in de criminologie aan de uni van Gent. Weliswaar ruim 10 jaar oud maar nog steeds relevant denk ik. Heb er net een uur aan zitten lezen, interessante kost. Denk dat de meeste stellingnames en argumentaties hier wat beperkt zijn, eerlijk gezegd. Naja, wie zich net zo graag af en toe in iets verliest als ik, doe er je voordeel mee 🙃 Het is naar mijn mening een goed toegankelijk stuk.

 
Dat is het euvel van @Rimon . Iets wat voor hemzelf geldt , maakt hij gelijk geldend voor alles en iedereen.
Beste Rimon ik heb nog genoeg geld om 10 jaar te wandelen.
Als ik dan erg geil ben , en ik kan nog om de tafel lopen , dan verkoop ik mijn huis.
Grappig voor iemand die sinds 8 november hier lid is geworden ken je me best goed of volgde je me al langer hier? Als je een fan bent wil ik je best een handtekening sturen misschien dat het dan weer goed komt tussen ons.😉
 
Sommige mensen hebben snel door wat voor vlees in de kuip.
Handtekening bedankt voor t aanbod , maar hoeft niet , al kreeg ik er 1van Cristiano Ronaldo. Boeit me niks.
Alhoewel van @Belle of @Empress Layla .
Die doe ik in mijn plakboek.
Bedankt voor de namen nu weet ik ook waarom je me lastig valt ik had al een vermoeden maar nu weet ik het zeker. Doe ze beiden de groeten van mij.
 
Grappig voor iemand die sinds 8 november hier lid is geworden ken je me best goed of volgde je me al langer hier? Als je een fan bent wil ik je best een handtekening sturen misschien dat het dan weer goed komt tussen ons.😉
Er zijn heel veel mensen die weg zijn gegaan en met een andere naam zijn terug gekomen. Wellicht dat dat hier ook het geval is.
 
Weer een persoonlijke aanval op mij gericht. Wat zeg ik hier verkeerd ik geef alleen me mening net als ieder ander of mag ik dat ook niet meer hebben. En dat jij genoeg geld hebt wil niet zeggen dat anderen het ook zo breed hebben veel mensen klagen over de huidige prijzen en zien liever de prijzen dalen.
Wat Rimon stelt is ook het uitgangspunt bij alle economische modellen. Uitgaan van rationele beslissingen. Maar keer op keer blijkt dat mensen vaak geen rationele beslissingen nemen. En - maar dat is wat ik denk - zeker niet als het betrekking heeft op zaken waarbij emoties heel erg meespelen, zoals bij onze hobby.

De mening van Rimon is economisch gezien volkomen juist. Nachtjager - en met hem vele anderen waaronder ikzelf - geven goed weer dat economische modellen slechts theorie zijn..
 
Heb de 44 voorgaande pagina's niet in hun geheel gelezen, maar al googelend naar prijselasticiteit in de prostitutie kwam ik onderstaande studie tegen, iemand zijn eindwerk in de criminologie aan de uni van Gent. Weliswaar ruim 10 jaar oud maar nog steeds relevant denk ik. Heb er net een uur aan zitten lezen, interessante kost. Denk dat de meeste stellingnames en argumentaties hier wat beperkt zijn, eerlijk gezegd. Naja, wie zich net zo graag af en toe in iets verliest als ik, doe er je voordeel mee 🙃 Het is naar mijn mening een goed toegankelijk stuk.

Interessante scriptie. Richt zich voornamelijk op economische crisis. Die hebben we natuurlijk nog niet helemaal en nog niet voor langere tijd. Maar toch.

Eindconclusie uit dit onderzoek is dat tijdens een economische crisis meer dames sexwerk gaan doen. Alle dames gezamenlijk zullen zo hun klanten terug zien lopen in aantal. Want klanten worden verdeeld over meerdere dames.

Hierna is er de mogelijkheid dat een aantal dames als reactie hierop de prijzen zullen laten zakken, waardoor andere dames weer mee moeten in deze prijs om te concurreren.
 
Interessante scriptie. Richt zich voornamelijk op economische crisis. Die hebben we natuurlijk nog niet helemaal en nog niet voor langere tijd. Maar toch.

Eindconclusie uit dit onderzoek is dat tijdens een economische crisis meer dames sexwerk gaan doen. Alle dames gezamenlijk zullen zo hun klanten terug zien lopen in aantal. Want klanten worden verdeeld over meerdere dames.

Hierna is er de mogelijkheid dat een aantal dames als reactie hierop de prijzen zullen laten zakken, waardoor andere dames weer mee moeten in deze prijs om te concurreren.

Heb dat ook al een tijdje opgemerkt dat verschillende dames "van vroeger" opnieuw op het toneel verschijnen en dapper beginnen te adverteren, ... maar vaak ook wel met de foto's ook "van vroeger" (anders zou ik ze allicht ook niet herkennen), of hun leeftijd is aangepast is niet duidelijk maar ze hanteren wel de nu gangbare prijzen (of in hun vakjargon ... prijsjes).
 
Interessante scriptie. Richt zich voornamelijk op economische crisis. Die hebben we natuurlijk nog niet helemaal en nog niet voor langere tijd. Maar toch.

Eindconclusie uit dit onderzoek is dat tijdens een economische crisis meer dames sexwerk gaan doen. Alle dames gezamenlijk zullen zo hun klanten terug zien lopen in aantal. Want klanten worden verdeeld over meerdere dames.

Hierna is er de mogelijkheid dat een aantal dames als reactie hierop de prijzen zullen laten zakken, waardoor andere dames weer mee moeten in deze prijs om te concurreren.
Precies zo! En... velen van die 'nieuwkomers' zullen het moeilijk hebben... onderling concurrerend voor dezelfde potentiële klanten. Als dan ook de vraag nog zeg tijdelijk 10% daalt. Dus... zoals in zoveel sectoren... als je een 'me to' bent... staan er moeilijke economische tijden te wachten.
De 'gevestigde waarden' daarentegen... met een vaste klantenkring zullen veel beter standhouden.
 
Gister nog n cardate gedaan met dame van Sexjobs geplukt. Was praktisch om de hoek 5 minuten met de auto was nieuwsgierig,dus wou wel keertje doen. Ik betaalde 120 € half uur alles met condoom,meer dan ik gewoon ben om te doen en date was echt gemiddeld. Niet super , maar ook niet slecht.
Tot zo ver niet zo boeiend.
Wat ik wel frappant vind dat dame vertelde PZc was plus 80 ( dus 200half uur!), en dat maar genoeg mannen dat doen.
Dame reed al in een mooie elektrische auto dus ik geloof het gelijk.
 
Buiten dat er straks meer dames bij gaan komen zullen mannen ook minder gaan wandelen. Je leest hier nu al dat sommige mannen minder gaan omdat ze het financieel niet breed hebben en op dvp's moeten gaan bezuinigen. Ik had laatst een artikel gelezen dat huishouden straks 30% minder linkomen aan overhouden omdat ze meer gas en stroom moeten betalen, als dat klopt dan hoef je geen econoom te zijn om te concluderen dat er straks minder mannen een prostituee gaan bezoeken.
ik zie het eerlijk gezegd nog niet gebeuren dat er Nederlandse of Vlaamse dames de prostitutie ingaan vanwege een economische crisis. Wel zal dit opgaan in landen waar er nauwelijks of geen sociaal stelsel is.
 
Er is hier juist enorme krapte op de arbeidsmarkt, dus ik zie dat inderdaad ook niet snel gebeuren.

Het minder wandelen van ons heren lijkt me wel al aan de orde. Dit gebaseerd op een aantal vragen die ik de laatste weken heb gehad van dames en opdringerige bookers die ongevraagd hun dames aanbieden.
 
Gister nog n cardate gedaan met dame van Sexjobs geplukt. Was praktisch om de hoek 5 minuten met de auto was nieuwsgierig,dus wou wel keertje doen. Ik betaalde 120 € half uur alles met condoom,meer dan ik gewoon ben om te doen en date was echt gemiddeld. Niet super , maar ook niet slecht.
Tot zo ver niet zo boeiend.
Wat ik wel frappant vind dat dame vertelde PZc was plus 80 ( dus 200half uur!), en dat maar genoeg mannen dat doen.
Dame reed al in een mooie elektrische auto dus ik geloof het gelijk.
Ze heeft het wel gezegd, maar je weet natuurlijk niet of het wel de waarheid is.
80 euro voor pzc is al buitensporig hoog en 200 euro voor een 30 minuten cardate is tamelijk absurd te noemen.
Dit is een wereld vol illusies en ik heb wel geleerd om bepaald niet alles voor waarheid aan te nemen.
 
Wat Rimon stelt is ook het uitgangspunt bij alle economische modellen. Uitgaan van rationele beslissingen. Maar keer op keer blijkt dat mensen vaak geen rationele beslissingen nemen. En - maar dat is wat ik denk - zeker niet als het betrekking heeft op zaken waarbij emoties heel erg meespelen, zoals bij onze hobby.

De mening van Rimon is economisch gezien volkomen juist. Nachtjager - en met hem vele anderen waaronder ikzelf - geven goed weer dat economische modellen slechts theorie zijn..
Dat zakken van de prijzen gebeurt nu al alleen niet bij alle dames er zijn dames die zich nog vasthouden aan de 200 euro per uur meestal dames die in Amsterdam ontvangen. maar elders zie je steeds meer dames die 150 vragen en de oude tarieven hanteren dus dat de prijzen aan het zakken zijn is een feit. De vraag is of de mannen volgend jaar zuinig zullen omgaan met hun geld en de dames minder gaan bezoeken. Je zou zeggen minder geld minder bezoekjes aan de dames maar in de praktijk weetje het natuurlijk nooit.
 
Laatst bewerkt:
Dat zakken van de prijzen gebeurt nu al alleen niet bij alle dames er zijn dames die zich nog vasthouden aan de 200 euro per uur meestal dames die in Amsterdam ontvangen. maar elders zie je steeds meer dames die 150 vragen en de oude tarieven hanteren dus dat de prijzen aan het zakken zijn is een feit. De vraag is of de mannen volgend jaar zuinig zullen omgaan met hun geld en de dames minder gaan bezoeken. Je zou zeggen minder geld minder bezoekjes aan de dames maar in de praktijk weetje het natuurlijk nooit.
Ik zie deze trend inderdaad ook.
Ik was laatst bij een dame die net haar tarieven weer verlaagd had (ik hanteer de bovengrens van 150 euro per uur). 1 geval, maakt deze trend nog niet betrouwbaar, maar het is ook wel logisch. De tarieven zijn gewoon te hoog geworden en als mensen dan minder te besteden hebben, maken ze keuzes. Het skippen van een DVP is dan snel gedaan.
 
Dalingen in prijs zie ik nog niet. Bezoek graag de Oost-Europese toppers met name als deze regio Den Haag aandoen. Betaal doorgaans 120 tot 130 voor half uurtje. Heb hier geen problemen mee, maar verwacht dan wel een plezierige date. Merk wel dat ik kritischer ben, dames die zelfde prijs vragen maar waar ik service als minder ervaar, of verwacht dat deze minder is op basis van recensies hier, worden niet (meer) bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan