De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger was het een soort van roeping als een dame voor dat vak koos.
Ze hield van seks en ging graag met mannen om leuke gesprekjes en erg sociaal
Tegenwoordig is het alleen voor de centen
Hoe lang geleden was dit "vroeger"?
Ik vermoed dat het was in de tijd dat ik nog in sinterklaas geloofde ;-)
In de zin dat hij vroeger echt bestond maar nu niet meer ;-)
 
Nou dat verhaal van een roeping dat geloof ik echt niet hoor. ik kwam toen als jonge man ( rond 1985) veel in privehuizen , en meeste tijd zaten die meiden ( 90 % Nederlands en vaak erg lekker) wat verveeld op klanten te wachten. Omdat er nog geen mobieltjes waren werd er weinig afgesproken op voorhand dus was heel geduldig zijn voor die meiden tot er een klantje kwam.
In mijn herinneringen had ik maar weinig goede dates want je wist weinig . Het was een pure gok , er was geen website , en wie was er aanwezig ? Je wist niks.
Maar vaak wel jonge knappe meiden, dat dan weer wel, Indische halfbloedjes bijvoorbeeld.
NZC deden de meesten wel, daardoor kwam je vrijwel direct klaar maar tongzoenen dan weer niet.
Tegenwoordig anno 2023 heb ik betere dates.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet waar en dat weet je best! Seks is meer dan alleen je benen spreiden.
Misschien dat de dames die hij bezoekt en waarbij hij dus eerst ook probeert af te dingen (volgens hijzelf) sowieso slechte service geven in de hoop dat hij niet meer terugkomt als klant.
Het feit dat hij zoveel slechts te vertellen heeft en geen goed woord over dvps te zeggen heeft doet mij vermoeden dat hij altijd slechte dates heeft.
Als je altijd slechte ervaringen hebt moet je misschien eens te rade gaan bij jezelf.

Maar bon, das maar assumptie hé van mijn kant.
 
Misschien dat de dames die hij bezoekt en waarbij hij dus eerst ook probeert af te dingen (volgens hijzelf) sowieso slechte service geven in de hoop dat hij niet meer terugkomt als klant.
Het feit dat hij zoveel slechts te vertellen heeft en geen goed woord over dvps te zeggen heeft doet mij vermoeden dat hij altijd slechte dates heeft.
Als je altijd slechte ervaringen hebt moet je misschien eens te rade gaan bij jezelf.

Maar bon, das maar assumptie hé van mijn kant.
Bijgevoegde reactie is van een mede dvp op mijn Instagram verhaal. Punt bewezen door meneer respectloos van paar pagina's terug.
 

Bijlagen

  • IMG_4703.jpeg
    IMG_4703.jpeg
    260,4 KB · Weergaven: 84
Vroeger was het een soort van roeping als een dame voor dat vak koos.
Ze hield van seks en ging graag met mannen om leuke gesprekjes en erg sociaal
Tegenwoordig is het alleen voor de centen
Weet niet waar jij dan precies uithangt...
Maar... heb al zeker wél heel wat vrouwen ontmoet in dit vak... die maar wat graag plezier beleven aan sex! Maar... moet je natuurlijk zelf ook 'man' genoeg zijn tussen de lakens...

En, ja... bij betaalsex... betaal je dus! (what's in a name...)
 
Vroeger was het een soort van roeping als een dame voor dat vak koos.
Ze hield van seks en ging graag met mannen om leuke gesprekjes en erg sociaal
Tegenwoordig is het alleen voor de centen
BWAHAHAHAHA! Ja hoor, vroeger werd een meisje prostituee omdat het haar levensdroom was, dat had ze al gewild sinds ze een kleine meid was: wildvreemde kerels neuken. Deden ze totaal niet voor het geld, maar omdat ze geen genoeg konden krijgen van pik. 😂

Waar halen ze wereldvreemde kerels als jij vandaan? 🙄
 
Ik denk dat ik ga stoppen met het bezoeken van prive dames. Hier in Flevoland is het al een hele tijd kommer en kwel, de laatste maanden worden blikken latina dames opengetrokken die geen woord Engels spreken maar heel goed weten hoe ze een klant moeten leegtrekken. En dan bedoel ik niet uw ballen.

Ik ga mijn blik weer verleggen naar privehuizen. Nu woon ik in Flevoland en heb geen zin om het hele land door te rijden voor een bezoekje aan een privehuis. Wie info heeft voor mij over privehuizen moge dat hier of per PM doen.
 
Bijgevoegde reactie is van een mede dvp op mijn Instagram verhaal. Punt bewezen door meneer respectloos van paar pagina's terug.
Die klanten verkloten het voor iedereen. Als je net zulke respectloze klant voor je gehad hebt. Gaat haar zin in sex over zijn. Wat dat begrijpbaar is.

dat is voor de dvp niet leuk en voor de volgende klant. Het is mooi om te lezen dat het gedrag van sommige klanten er voor zorgen dat de prijs voor iedereen omhoog gaat. Omdat dvp´s marignale klanten willen mijden.

DIe klanten verkloten het voor iedereen.
 
Ik ga mijn blik weer verleggen naar privehuizen. Nu woon ik in Flevoland en heb geen zin om het hele land door te rijden voor een bezoekje aan een privehuis. Wie info heeft voor mij over privehuizen moge dat hier of per PM doen.
Ik denk dat je beter gewoon naar de grote steden kan rijden voor een dagje dvp's, Rotterdam, Den Haag of Amsterdam
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik vind het een vreemde uitspraak voor iemand die van een uitkering leeft. (Volgens eigen zeggen van @Roxas)
@Roxas
Leg dan eens uit wat daar mooi aan is, niets toch?
dat dvp´s meer vragen bepaalde klanten te mijden. Kan ik verstaan. Niemand wil als stront behandeld worden. Maar andere klanten gaan niet blijven meer en meer betalen voor een ander zijn gedrag. Geef hem zijn geld terug smijt hem buiten blokkeer hem en gedaan.

moesten dvp´s gewoon slechte klanten buiten zetten en blokkeren. In plaats van de prijs op te trekken. Word enkel die lul er de nadelen van en niet de rest. Het is toch niet omdat er iemand die meer geld heeft geen lul kan zijn?

dit is persoonlijk moet ik omdat ik een uitkering heb mijn mond houden mss als het over geld gaat en de grote verstandige laten praten?
 
BWAHAHAHAHA! Ja hoor, vroeger werd een meisje prostituee omdat het haar levensdroom was, dat had ze al gewild sinds ze een kleine meid was: wildvreemde kerels neuken. Deden ze totaal niet voor het geld, maar omdat ze geen genoeg konden krijgen van pik. 😂

Waar halen ze wereldvreemde kerels als jij vandaan? 🙄
Laat er nu genoeg meiden zijn die wel een echte passie voor het vak hebben. Ja, er zijn echt meiden die 'wildvreemde kerels neuken' als een levensdroom hebben. 😉 Ik denk dat ze er vroeger ook wel waren.

Trouwens, dit werk kan ook parttime gedaan worden. Kan een meisje niet meerdere levensdromen hebben die prima naast elkaar kunnen bestaan? Ze hoeven het niet voor het geld te doen, maar het werk vinden ze wel een verrijking van hun leven.

...maar, misschien verdwijnt de passie vanzelf als deze meiden te veel negatieve ervaringen opdoen? Eindeloze discussies over geld en niet de respect krijgen die ze verdienen. Dan zouden bepaalde mannen er zelf schuld aan hebben dat gepassioneerde meiden afhaken. Dat zou best jammer zijn.
 
Absoluut niet, jij mag ook je mening geven, alleen het was niet duidelijk dat je eigenlijk niet mooi bedoelde.
Ik zeg niet dat je je mond moet houden, maar ik vind het wel vreemd dat juist iemand met een minimum inkomen, iedere keer maar die hoge prijzen goed praat van de dames.
Vergeet niet, dat als een dame per uur € 200,00 vraagt, dit voor jou een half weekinkomen is (uitgaande van een netto uitkering van € 1500,00 a € 1600,00) vind je dat dan in verhouding staan met je eigen inkomen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niet dat je je mond moet houden, maar ik vind het wel vreemd dat juist iemand met een minimum inkomen, iedere keer maar die hoge prijzen goed praat van de dames.
Vergeet niet, dat als een dame per uur € 200,00 vraagt, dit voor jou een half weekinkomen is (uitgaande van een netto uitkering van € 1500,00 a € 1600,00) vind je dat dan in verhouding staan?
Ik denk dat iedereen prima in staat is zelf te kiezen hoe ze het geld willen uitgeven. Ik snap eigenlijk ook niet het geklaag van sommige mannen hier. Het is niet dat er een tekort is aan leuke dames. Er zijn dames te vinden in elke prijsklasse. Wil je meer uitgeven, prima. Wil je minder uitgeven, prima.
 
Ik zie meer berichten voorbij komen over dat er geklaagd zou worden door Jan en alleman dan dat er daadwerkelijk wordt geklaagd hier
Dus als een buurjongen een lawinepijl afsteekt in het portiek en 20 bewoners klagen dan zeg jij
"ik zie meer berichten dat er geklaagd wordt over lawinepijlen in het portiek dan dat er daadwerkelijk worden afgestoken hier in de flat"
;-)
 
Dus als een buurjongen een lawinepijl afsteekt in het portiek en 20 bewoners klagen dan zeg jij
"ik zie meer berichten dat er geklaagd wordt over lawinepijlen in het portiek dan dat er daadwerkelijk worden afgestoken hier in de flat"
;-)
Dan zeg ik: Welke klootzak heeft die lawinepijl afgestoken.
Dat is buitengewoon strafbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan