Recensie Dea (Roe), Aarschotstraat 124 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nirvana4622

Vaste klant
128
24/02/22
80
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdens mijn nachtelijke wandeling van afgelopen vrijdag op het nummer 124 bij de stunning Dea binnengestapt.
Ze staat op heel hoge hakken dus lijkt vanop straat heel groot, in werkelijkheid is ze kleiner dan mijzelf.
Ze heeft een spits snoetje met kattenogen en kastanjebruin haar. Een killer body ook, tieten zijn nep maar niet overdreven en voelen nog goed aan.
Ik was erg geïntimideerd door haar schoonheid, ik vind dit een erg mooie vrouw, voor mijn ogen is ze bijna perfect.
Bij het binnenkomen had ik haar naam verkeerd verstaan, ik zei 'Didea?'. De dame naast haar hield het niet meer droog van de slappe lach. De sfeer zat dus goed xD
Haar attitude is goed, 'you can touch me' zei ze. Ik mocht haar dus overal aanraken, ook haar poesje. Mijn vingers smaakten lekker naar haar sapjes, heel neutraal eigenlijk.
Haar blowjob is ook wel goed en haar intieme hygiëne dus top.
Tijdens missionaris schermt ze wel haar clitoris af met haar hand en haar tepels zijn afgeplakt met stickers waarop staat 'lick me'.
Daarna overgegaan op doggy en het duurde niet lang voor ik in het condoom klaarkwam. En ze is best nog wel strak daar beneden.
Al bij al een positieve ervaring voor die locatie, haar killer looks, bubbly persoonlijkheid en leuke babbel helpen daaraan mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan