WHEM Dear, Spink thai massage, Evergem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het andere forum werden er pagina's gevuld omtrent het ontbreken van de tattoo's op haar schouders toen ze ontving in de w8tzaal te Ardooie. Ze was het toch .... anderzijds gebruikte ze bij Spink de naam Fuen 'droom' en niet Dear (of Sonny) ...

Ik ben benieuwd naar de volgende reacties ....
 
Na 2 zware tegenvallers + 1 afspraak die eens ter plaatse niet meer kon doorgaan , ben ik al bijna 6 maand niet meer geweest bij Spink. Ik wacht eerst een aantal geloofwaardige reacties af vooraleer ik Dear ga bezoeken.
 
Ik had eigenlijk deze reactie als recensie bij Dear, Spink Evergem willen zetten, maar volgens mij is ze daar nu weer weg? Ze adverteert nu met Brugge maar staat wel nog op de Spink site.

Maar soit, het is wel degelijk de Dear (Fuen ook nog) die ik in het verleden op verschillende plekken heb bezocht.

Ik kan kort zijn: aan haar service is nog niet veranderd, super sensueel, zeer geil enfin helemaal top en masseren kan ze ook, al zegt ze zelf dat ze daar nooit de juiste opleiding heeft gehad en ze altijd op B2B massage heeft getraind

Ze vertelde er nu een week te zijn (Mijn bezoek was 19 april) , na haar tijd in Pukhet waar ze een bar had maar ja Covid... Nu heeft ze dus geld nodig en is ze terug.

Omdat ze dus geld nodig heeft gaf ze wel aan dat ze waarschijnlijk opnieuw privé ontvangst ging doen, ze geeft niet graag de helft van haar geld af

Ze is wel ouder (uiteraard) en draagt nu een bril, die ze ook draagt tijdens de massage. ik gok dat ze ook een kg of twee zwaarder is, niet dat dat stoort.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan