Recensie Dear, Thai Massage, Brugge 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de loop van mei ook nog eens passeren en zien of ik ze nog herken van de periode van in Spink. Waren zeer goede ervaringen toen.
1e keer met het 'schootdansen', soms met nog wat schijnneuken erbij..
Alleszins razend benieuwd. Maar aan de reacties te lezen zal ik misschien terugkomen zijn van een kale reis? Heb ook het 'pad' van Dear niet meer gevolgd gezien de afstand.
Ik dacht, nog eens m'n recensies vanop hookers raadplegen maar niet meer te zien..

Ps: Door die 2 advertenties kan het ook zijn dat dat ze in Spink maar enkele (vaste) dagen zal werken en hiernaast ook nog een stuk privé zal doen. Sommige dames in Spink hadden ook zo'n regeling met enkele vaste dagen.
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Net bij Dear geweest en ja is Dear van in De Wachtzaal en Zeebrugge .Wie nog mocht twijfelen haar skills heeft ze nog steeds heb zalige massage gehad en schijnneuken heeft ze ook toegepast kortom heb er enorm van genoten zoals vanouds 😜
 
Net bij Dear geweest en ja is Dear van in De Wachtzaal en Zeebrugge .Wie nog mocht twijfelen haar skills heeft ze nog steeds heb zalige massage gehad en schijnneuken heeft ze ook toegepast kortom heb er enorm van genoten zoals vanouds 😜
Gemakkelijk te bereiken in Brugge? Ik bedoel eigenlijk om te parkeren.
 
Nadien is er zeker die mogelijkheid ,ervoor denk ik ook wel je kan het haar altijd eens vragen 😉. En als ge financiële bijdrage levert zal dit zeker kunnen 😂😂😂😂
Jongens, een douche voor als je van je werk komt, moet toch kunnen zonder financiële bijdrage... je moet sowieso 15 minuten wachten voor ze eraan begint (centjes wegbrengen, drankje halen, bakje water halen...)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was lang geleden (voor corona) dus dringend nog eens een afspraakje gemaakt met Dear.

Nog steeds een mooie vrouw die een goede massage geeft.

Ik mis wel het pijpen, wat bij veel dames wel kan.

Iemand schreef hier een recensie met 4 sterren op tongzoenen, maar dat kan ik toch niet bevestigen.
Ze heeft zalige lippen, maar een tong kwam er niet aan te pas (mond bleef gesloten) of enkel heel voorzichtig het tipje van haar tong zo nu en dan.
 
Het was lang geleden (voor corona) dus dringend nog eens een afspraakje gemaakt met Dear.

Nog steeds een mooie vrouw die een goede massage geeft.

Ik mis wel het pijpen, wat bij veel dames wel kan.

Iemand schreef hier een recensie met 4 sterren op tongzoenen, maar dat kan ik toch niet bevestigen.
Ze heeft zalige lippen, maar een tong kwam er niet aan te pas (mond bleef gesloten) of enkel heel voorzichtig het tipje van haar tong zo nu en dan.
Deze dame is misschien ooit een topper geweest, maar helaas nu dan toch niet meer. Geen TZ, geen pijpen, wat kan er eigenlijk nog wel?
 
"De" Dear is terug. Ze is inderdaad moeilijk bereikbaar per telefoon, maar vlotjes via sms. De massage was top en erg opwindend !
Ze was meer spraakzaam dan vroeger.
Absolute aanrader.
 
Wat een verwarring allemaal. Enkel om haar naam. Maar 1 oplossing dus gewoon bezoeken en vragen wat van deze 3 paginas nu wel en niet waar is.
Mooie dame maar is niet de oude Dear. Ze heeft 1 week in Spink gewerkt maar dat was niet haar ding veel te haastig en teveel klanten achter elkaar per dag. Nu zelfstandig in Brugge mooie locatie proper en massage op bed is prima
Heeft nog nooit meer als standaard thai massages gedaan en gaat dat ook nooit doen ook niet door bijbetaling is ze vrij duidelijk in. Prijs kwaliteit uitstekend!
 
Dear is inderdaad terug. Dear die ooit in kortrijk was, zo een tien jaar geleden. Later Ardooie, andere plaatsen tot in Zeebrugge voor ze terug naar Thailand trok.
Ze is terug en geeft nog steeds super service. Een meid die ECHT goed kan masseren, verstand heeft van spiergroepen enzovoort. Zo vind je er maar weinig. Het erotische gedeelte is ook nog altijd top. Details kunnen verschillen van klant tot klant. Mijn tip: behandel haar met het nodige respect en je wordt verwend!

Ik kan Dear alleen maar aanraden, ben al heel lang fan

En je kan er ook nog een interessante babbel mee doen, verstandige vrouw.
 
De eerste keer dat ik bij Dear ging heb ik een supergoede massage gehad. Ik durf wel zeggen de beste erotische massage ooit. Dat was in Spink Thai Massage. Ik betaalde dan wel voor een uur, maar de massage heeft niet langer geduurd dan ongeveer 40 min. De tweede keer bij Dear was in Brugge. Deze keer had ik uiteraard voor een half uur gekozen. Dan zou ik zeker waar voor mijn geld krijgen. Voor minder geld heb ik bijna helemaal dezelfde massage gekregen. Dat smaakte naar meer dus.
Vorige week had ik nogmaals een afspraak bij Dear. Toen ik daar was en ze de deur open deed, viel ze meteen met de deur in huis en zei op een agressieve toon dat ze alleen nog massages deed van 1 uur. Ze begon zich daarbij onmiddellijk heel erg op te winden. Ik stond perplex, want daar had ze aan de telefoon niks van gezegd. En het was net alsof ik haar iets misdaan had. Ze was helemaal over haar toeren en zei herhaaldelijk dat ze geen massages meer doet van 30 min. Een hele uitleg (waarvan ik maar de helft begrepen had vanwege haar gebrekkige Engels) en ze wilde me wegsturen. Ik zei haar dat ze dit op voorhand had moeten zeggen, want ik was nu wel speciaal tot bij haar gekomen. Na wat heen en weer gepraat, heb ik haar kunnen overhalen om een massage van 30 min. te doen. Maar ze was helemaal geagiteerd en ik vreesde eigenlijk dat de massage niets zou voorstellen. Toch was de massage nog steeds zeer goed, maar duidelijk minder goed dan de vorige keren. En deze keer keek ze wel naar de klok en leek het wel dat ze dit gewoon wilde afwerken, zonder enige passie. Het feit dat ze kwaad was had daar duidelijk mee te maken. En tijdens de massage kon ze het niet laten om nog enkele keren haar gal te spuwen. Wat uiteraard niet bevorderlijk is om te kunnen relaxeren. Ze zei na de massage zelfs dat als ik nog eens zou bellen, dat ze me dan zou blokkeren. Heel drastisch en ik begrijp niet echt waarom. Ik ben geen psycholoog, maar Ik kan alleen maar besluiten dat ze karaktergestoord is. De eerste keren was ze eerder verlegen, maar deze keer was ze echt een kwade bitch.
Moraal van het verhaal: uiteindelijk draait het toch allemaal om het geld. En ik die dacht eindelijk iemand gevonden te hebben die écht gepassioneerd is om massages te geven.

Ze zei ook nog dat ze terug naar haar land wil (Laos). Waarschijnlijk is dat de reden dat ze snel zo veel mogelijk geld wil verdienen. Al is het dom om dan klanten te weigeren voor 30 min. Want met massages van 60 € voor 30 min. verdien je in verhouding meer dan met 100 € voor 60 min. Maar zij denkt daar blijkbaar anders over. Voor een baas wil ze niet meer werken, zei ze. Daarom is ze weggegaan bij Spink Thai Massage. Maar ik mocht daar verder geen vragen over stellen, want 'dat is privé' (sic).
Ze reclameerde dan ook nog eens dat ik 'lawaai' maakte bij het klaarkomen. 'Lawaai' was meteen ook het enige nederlandse woord dat ik haar heb horen uitspreken. De vorige keer heeft ze daar niks van gezegd en heb ik wellicht evenveel 'lawaai' gemaakt. Maar ja, nu was ze al kwaad van in het begin en dit was voor haar misschien een manier om duidelijk te maken dat ze nog steeds erg kwaad was. Ze gaf er ook een hele uitleg aan, in alweer zeer gebrekkig Engels. Dat de buren mij zouden kunnen horen. Een uitleg die werkelijk nergens op sloeg, want ze verblijft in een alleenstaand huis in Brugge.

Weet iemand of er een dame bestaat die écht gepassioneerd massages geeft en die niet moet zagen over geld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor alle duidelijkheid: het gaat over deze Dear:
Ik weet ook niet zeker of de foto's de hare zijn. Dat is moeilijk uit te maken, want er wordt nogal eens gefoefeld met foto's. Ik stel vast dat er heel wat gespeculeerd wordt over 'Dear'. Maar daar hou ik mij niet mee bezig. Ik weet ook niets over haar verleden. Het enige dat ik zeker weet, is dat ze ergens in april nog bij Spink Thai Massage (in Sleidinge) werkte. Daarom dat ik eigenlijk een nieuwe rubriek geopend had. Dat leek mij het meest duidelijke en correcte. Maar men heeft dit nu toch ingedeeld bij 'Dear, Thai Massage, Brugge'. Terwijl ze naar eigen zeggen uit Laos komt...
 
Toen ik er was (voor een uurtje) zei ze mij ook dat ze geen vluggertjes meer doet.

Oke, dat is haar goed recht. Ik begrijp haar ook wel. Er zijn mannen aan wiens fluit je een 15 minuten moet trekken om hem te doen klaarkomen, en dan moet ze je ook nog masseren en laten douchen binnen de 30 minuten.
Dat is geen werk.

Heb nog eens op haar advertentie gekeken en staat er LETTERLIJK op dat de minimumduur 1 uur is.

Dus terecht dat ze zich hierover druk maakt.
 
De eerste keer dat ik bij Dear ging heb ik een supergoede massage gehad. Ik durf wel zeggen de beste erotische massage ooit. Dat was in Spink Thai Massage. Ik betaalde dan wel voor een uur, maar de massage heeft niet langer geduurd dan ongeveer 40 min. De tweede keer bij Dear was in Brugge. Deze keer had ik uiteraard voor een half uur gekozen. Dan zou ik zeker waar voor mijn geld krijgen. Voor minder geld heb ik bijna helemaal dezelfde massage gekregen. Dat smaakte naar meer dus.
Vorige week had ik nogmaals een afspraak bij Dear. Toen ik daar was en ze de deur open deed, viel ze meteen met de deur in huis en zei op een agressieve toon dat ze alleen nog massages deed van 1 uur. Ze begon zich daarbij onmiddellijk heel erg op te winden. Ik stond perplex, want daar had ze aan de telefoon niks van gezegd. En het was net alsof ik haar iets misdaan had. Ze was helemaal over haar toeren en zei herhaaldelijk dat ze geen massages meer doet van 30 min. Een hele uitleg (waarvan ik maar de helft begrepen had vanwege haar gebrekkige Engels) en ze wilde me wegsturen. Ik zei haar dat ze dit op voorhand had moeten zeggen, want ik was nu wel speciaal tot bij haar gekomen. Na wat heen en weer gepraat, heb ik haar kunnen overhalen om een massage van 30 min. te doen. Maar ze was helemaal geagiteerd en ik vreesde eigenlijk dat de massage niets zou voorstellen. Toch was de massage nog steeds zeer goed, maar duidelijk minder goed dan de vorige keren. En deze keer keek ze wel naar de klok en leek het wel dat ze dit gewoon wilde afwerken, zonder enige passie. Het feit dat ze kwaad was had daar duidelijk mee te maken. En tijdens de massage kon ze het niet laten om nog enkele keren haar gal te spuwen. Wat uiteraard niet bevorderlijk is om te kunnen relaxeren. Ze zei na de massage zelfs dat als ik nog eens zou bellen, dat ze me dan zou blokkeren. Heel drastisch en ik begrijp niet echt waarom. Ik ben geen psycholoog, maar Ik kan alleen maar besluiten dat ze karaktergestoord is. De eerste keren was ze eerder verlegen, maar deze keer was ze echt een kwade bitch.
Moraal van het verhaal: uiteindelijk draait het toch allemaal om het geld. En ik die dacht eindelijk iemand gevonden te hebben die écht gepassioneerd is om massages te geven.

Ze zei ook nog dat ze terug naar haar land wil (Laos). Waarschijnlijk is dat de reden dat ze snel zo veel mogelijk geld wil verdienen. Al is het dom om dan klanten te weigeren voor 30 min. Want met massages van 60 € voor 30 min. verdien je in verhouding meer dan met 100 € voor 60 min. Maar zij denkt daar blijkbaar anders over. Voor een baas wil ze niet meer werken, zei ze. Daarom is ze weggegaan bij Spink Thai Massage. Maar ik mocht daar verder geen vragen over stellen, want 'dat is privé' (sic).
Ze reclameerde dan ook nog eens dat ik 'lawaai' maakte bij het klaarkomen. 'Lawaai' was meteen ook het enige nederlandse woord dat ik haar heb horen uitspreken. De vorige keer heeft ze daar niks van gezegd en heb ik wellicht evenveel 'lawaai' gemaakt. Maar ja, nu was ze al kwaad van in het begin en dit was voor haar misschien een manier om duidelijk te maken dat ze nog steeds erg kwaad was. Ze gaf er ook een hele uitleg aan, in alweer zeer gebrekkig Engels. Dat de buren mij zouden kunnen horen. Een uitleg die werkelijk nergens op sloeg, want ze verblijft in een alleenstaand huis in Brugge.

Weet iemand of er een dame bestaat die écht gepassioneerd massages geeft en die niet moet zagen over geld?
Jammer van jouw ervaring maar ik heb gisteren alvast weer een heeel deugddoende massage gehad die zelfs uitgelopen zonder gezaag over geld
 
Week of 3 geleden geweest bij Dear...
Ik vond het zalig, de massage, de sfeer er rond. Enkel manueel HP geen BJ.
Ik vind het de € 20 of € 30 wel waard.. € 100 p/uur ipv € 80.
Ondertussen al bericht gestuurd maar geen reactie. Denk als ze geen zin heeft, dat ze ook gewoon niet reageert of haar dagen niet te druk plant? Alleszins, binnen week of 2/3 nog eens opnieuw proberen.
 
Toen ik er was (voor een uurtje) zei ze mij ook dat ze geen vluggertjes meer doet.

Oke, dat is haar goed recht. Ik begrijp haar ook wel. Er zijn mannen aan wiens fluit je een 15 minuten moet trekken om hem te doen klaarkomen, en dan moet ze je ook nog masseren en laten douchen binnen de 30 minuten.
Dat is geen werk.

Heb nog eens op haar advertentie gekeken en staat er LETTERLIJK op dat de minimumduur 1 uur is.

Dus terecht dat ze zich hierover druk maakt.
Toen ik de laatste keer bij haar was, was ik daar niet voor een vluggertje. Wel voor 30 min. massage. Dat lijkt me iets helemaal anders.
Van douchen was zelfs helemaal geen sprake.
Nu staat het inderdaad expliciet vermeld dat het min. 1 uur moet zijn. Maar toen ik een afspraak maakte, was dit niet het geval.
Ik vind het alleszins niet terecht dat ze zich druk maakte. En zeker niet de manier waarop. Ze kon dit ook gewoon op een deftige manier zeggen.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enkele weken terug een bezoekje gebracht aan deze Thaise dame. Ze heeft om te starten (buikgedeelte) een heel goede en stevige masssage (ze heeft duidelijk een of andere opleiding genoten) met wat body to body. Mijn penis werd eigenlijk totaal niet aangeraakt tijdens het eerste half uurtje wat ik al heel spijtig vond. Mijn verwachtingen waren dan ook hooggespannen toen ik mij mocht omdraaaien want ik miste wat teasing en werd eigenlijk gewoon getrakteerd op een goede massage. Dat kwam ook niet tijdens het 2de deel want ook na de "You can turn around now." gebeurde er niets van teasing…. Ze kwam op haar zij voor mij liggen en toen herinnerde ik mij ineens de opmerking over het schijnneuken, m'n flieter werd vakkundig tussen haar dijen gepropt en ik moet toegeven dat ik effe twijfelde of ik niet in haar zat want met al die massageolie begon zelfs m'n flieter te twijfelen waar hij zat. Ik kwam uiteindelijk wel klaar maar dit was niet wat ik van een erotische massage verwacht. Ik stapte dan ook wat teleurgesteld de douche in na afloop (wel mooie badkamer en dito douche!). Jammer want wel een heet geval en er zijn idd enkele vijzen los (positief bedoeld). Ik ging nog 1 keer terug en koos dan de tantrische massage maar die bleek bijna exact hetzelfde behalve dan dat ze zoals ze zelf zei haar nagels meer gebruikte en ik 20€ meer kwijt was 🤷🏼 Samengevat: goede massage maar met weinig tot geen teasing dus als liefhebber van tantrische/erotische massages keer ik er niet meer terug. Voor andere wandelaars is dit natuurlijk mss wel hun ding but that's for you to find out …
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan