Recensie Dear, Thai Massage, Brugge 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/dear-high-class-erotic-massage-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze eens langs geweest. Was precies content om me te zien omdat 'only old men are coming' 😅
Minstens een uur mogelijk, 'de baas' accepteert niet minder zei ze. Niet verder op ingegaan. Wel een mooie vrouw vind ik, legde al direct mijn handen op haar borsten voor de spiegel in de slaapkamer. Douchen voor en achter is mogelijk. Begonnen met massage aan de achterkant, gebruikt lekker veel olie. Massage is ook wel goed opzich.
Veel B2B waarbij ze mijn hand telkens in contact bracht met haar poep en borsten. Zoenen is mogelijk maar niet veel speciaals aan, tongzoenen amper mogelijk.
Toen moest ik draaien, ging ze op haar zij voor me liggen zodat we lepeltje-lepeltje lagen. Daar wat geteased maar geen seks van gekomen. Verder gegaan met het verwennen van de jongeheer. Met de hand, borsten, pussy.. Zeer lekker allemaal. Na een tijdje klaargekomen. Nog een paar kussen gekregen en een 'next time we have sex'. Ben benieuwd.
 
Vandaag nog eens langs geweest. Het is toch een lekker ding: mooi en verzorgd lijf en guitig gezicht. Als je ze respecteert dan geeft ze werkelijk een GFE-ervaring.
Spijtig dat ze ons gaat verlaten vanaf december voor een onbepaalde tijd. Hopelijk niet te lang!
 
Ik heb ze al veel bezocht, vooral vroeger. En nu over een week terug. Er moet een klik zijn en dan kan er meer. Is wel altijd hetzelfde showtje. Prijs is nog altijd 150.
Ik denk dat het naïef is om te denken dat er een klik is (wat dat dan ook mag betekenen). Het draait uiteindelijk toch alleen maar om het geld dat ze mogen ontvangen. Ik weet het: het is een cliché, maar het blijkt dus wel te kloppen.
 
Idd.... tot ze een niewe locatie in Gent vinden blijven ze in brugge.... ik vraag me nog steeds af wie nu echt de topper is bij Queens
Ze zijn verhuisd naar Overijse (Brabant):


Pinky zit nu bij Sai Thai in Overijse (Brabant):

 
Laatst bewerkt:
Bevestiging gekregen dat Dear inderdaad terug naar Thailand is.
Gepolst of dit voor langere periode is en of ze terugkeert maar heeft hier ontwijkend op geantwoord dus geen idee. Ze zei wel dat er een vriendin werkt maar niet meer informatie gekregen. Vermoed dat ze het dan over die Grace heeft..
 
Terug
Bovenaan Onderaan