Recensie Deborah, FKK Sharks, Darmstadt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kwam van de sauna en was nog een beetje nat van het douchen erna toen ik pardoes tegen een kleine dame aanliep. Met haar spontane lach hield ze me tegen en vroeg of ik effe mee in de zetel ging zitten voor een gesprekje.

'Uit welk land kom je,' vroeg ze. 'Uit het Belgenland.' Ineens ging ze helemaal los, ze zei dat ze een tijdje in Antwerpen gewerkt had en blablabla. Uit de details die ze zei leek dat wel te kloppen.

En dan kwam de kamervraag natuurlijk; de goesting was er wel. Ik had wel al een goede kamer met Nico gehad, en mijn favo dames Roxi en Zoë waren steeds bezet.

We namen een kamer onder het aquarium. Deborah is een stuk kleiner dan mezelf en ik ben op de bedrand gaan zitten om goed te kunnen kussen. En kussen was geweldig! Twee goede kamers op 1 dag zowaar.

Ook pijpen was uitstekend, de dame heeft flink ervaring opgedaan.
Neuken was eerder gewoontjes doch goed genoeg. Weer gefinished in amazone.

Een massage hoefde ik niet, die had ik al gehad en er werd dan maar wat geluld over het leven en zo, over Antwerpen. Ze werkt blijkbaar af en toe ook in een club in Stuttgart.

Tijd voor ronde twee, en toen werd wel duidelijk dat ondergetekende geen 16 meer is, het vierde hoogtepunt van de dag kwam er wat moeizaam...
redface.gif


Toch was dit een voltreffer en zeker voor herhaling vatbaar.

Deborah zat achteraan de club onder het aquarium. Ze is klein, wat breder gebouwd en goed voorzien van tatoos.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan