WHEM Deetje Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik krijg er toch een beetje apart gevoel bij. En dat gevoel is: het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn. Zo'n mooie jonge meid die ineens besluit voor een heel mooi bedrag dit aan te bieden…. Ik weet het niet
Ik had hetzelfde, beetje te mooi om waar te zijn.
Zojuist toch maar geprobeerd.. zeer zeker een aanrader.! Ze klopt, heerlijk lijfje, knap koppie en zuigt echt als een pro. Ze doet inderdaad niet aan intiem. Maar dat weet ze wel goed te maken.
 
Ik zit ook te twijfelen, maar het lijkt erop dat ze geen intiem doet, dus alleen pijpen.
Plus ik heb vrij slechte ervaringen met advertenties op sexjobs, dus ik kijk de kat nog even uit de boom denk ik.
Niet twijfelen, deze is legit.! Ze was zo high als maar kan, maar errg lekker. Idd helaas niet intiem en niet over te halen. Desalniettemin zeker je geld waard als je van jonge strakke meiden houd!
 
Idd, gistermiddag lid geworden ik was net als jullie op zoek naar ervaringen met deze meid omdat ik contact met haar had. Ik twijfelde net zo goed, en had zelfs al bijna afgezegd. Desalniettemin een eerlijke review. Er was hier nog niemand die haar geprobeerd heeft, nu wel.🤷🏻‍♂
Ik houd haar liever beschikbaar voor mezelf hoor..🤣 dus doe ermee wat je prettig vind.
 
Idd, gistermiddag lid geworden ik was net als jullie op zoek naar ervaringen met deze meid omdat ik contact met haar had. Ik twijfelde net zo goed, en had zelfs al bijna afgezegd. Desalniettemin een eerlijke review. Er was hier nog niemand die haar geprobeerd heeft, nu wel.🤷🏻‍♂
Ik houd haar liever beschikbaar voor mezelf hoor..🤣 dus doe ermee wat je prettig vind.
Houdt ze haar kleren aan of valt er ook nog wat te voelen?
 
Voor jezelf ga je haar niet kunnen houden, want haar winkeltje draait erg goed. Die schrijven alleen geen recensie.
Dame doet precies wat beloofd wordt in de advertentie, en maakt de tijd netjes vol.
Als liefhebber van cardate wou ik deze ook eens proberen. En was in de regio.
"Been there , done that " maar heb zelf betere dames voor dit werk.
En ja, ze doet als je wil haar trui voor je uit. Voor mij niet nodig.
 
Nou gaat ze onder de naam saar verder op sexjobs ze doet dit niet voor haar plezier maar om het geld aangezien dat ze nog verslaafd is aan de drugs
Om dat ze dat zelf zegt dat ze het voor drugs doet
Ik heb een date met haar gehad nu ze clean is en zij vertelde mij nu 2,5 maand clean te zijn en niet meer te willen gebruiken omdat het niet goed met haar ging. Ook zie en zag ik dat aan haar, met hoe ik haar toen en nu zag en het gaat haar nu erg goed. Ik ga niet verder op in details ivm haar privacy. Ook is dit een zeer oprechte meid die er ook plezier aan beleeft in wat zij doet en zij kan het ook/laat dit ook zien.
 
Ik heb een date met haar gehad en zij vertelde mij nu 2,5 maand clean te zijn en niet meer te willen gebruiken, omdat het niet goed met haar ging en ook zie ik dat aan haar, met hoe ik haar toen en nu zag en zie en het gaat haar erg goed. Ik ga niet verder op in details ivm haar privacy. Ook is dit een zeer oprechte meid die er ook plezier aan beleeft in wat zij doet en zij kan het ook/laat dit zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan