WHEM Demi Burgerveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Probeer haar te bellen voor een afspraak,maar ik denk dat ze niks moet hebben van klanten met een ander achtergrond bij sommigen staat het het van alleen NL mannen dat respecteer ik ook,zelfs 1x gebeld met een masseuse en die zei ook gewoon sorry alleen NL mannen,ook goed maar zet dat ook gewoon in je beschrijving. Ik ga genoeg naar Masseuses en heb 3 toppers alleen soms wil je net ff wat anders maar goed ik ga het blijven proberen hhhh
 
In het verleden geweest in Amstelveen in de buurt van Alpen Rondweg.
Kan me niks herinneren dat ze toen onderscheid maakte.
Vond het een aardige vrouw maar echt geen topper in massage, meeste Thaise dames van middelmatige niveau doen het beter.
 
Ik ben bij haar geweest in zowel Amstelveen als Burgerveen. Aardige dame, ben altijd tevreden vertrokken. Maakt, zover ik weet, geen onderscheid in afkomst, ras, kleur of religie. Gewoon fatsoenlijk bellen, blijf beleefd en vraag naar de mogelijkheden. Ze zal je altijd keurig te woord staan.
 
Ik ben ook bij haar geweest en vind haar massage gewoon top. Leuke mooie gezellige vrouw die weet wat ze doet. Kan me ook niet bedenken dat ze buitenlanders zou weigeren. Respectvol omgaan brengt je ver in het leven.
 
Dat denk ik ook niet hoor,ze heeft een lief koppie en denk ook dat het een prachtvrouw is. Alleen soms heb je dat idee,maar nu ik jullie reactie lees ,gelukkig is dat niet zo. Ik snap sommigen als je een nare ervaringen hebt.
 
Het is een lieve vrouw, masseert naakt, je mag haar met respect aanraken, heeft heerlijke borsten waarmee ze ook masseert, heeft een leuke babbel, kan over heel veel dingen praten, is discreet en brengt je uiteindelijk naar een spetterend hoogtepunt. Voor een paar tientjes meer zelfs oraal mogelijk. Wat wil je nog meer weten?? Bezoek haar en laat ons weten hoe je het ervaren hebt.
 
Het is een lieve vrouw, masseert naakt, je mag haar met respect aanraken, heeft heerlijke borsten waarmee ze ook masseert, heeft een leuke babbel, kan over heel veel dingen praten, is discreet en brengt je uiteindelijk naar een spetterend hoogtepunt. Voor een paar tientjes meer zelfs oraal mogelijk. Wat wil je nog meer weten?? Bezoek haar en laat ons weten hoe je het ervaren hebt.
Hoe ze masseert met haar lichaam en hoe ze je tot een hoogtepunt brengt. Is dat gewoon een slappe aftrekbeurt of hoe doet ze het?
 
Hoe ze masseert met haar lichaam en hoe ze je tot een hoogtepunt brengt. Is dat gewoon een slappe aftrekbeurt of hoe doet ze het?
Wat denk je zelf? Dat ik voor een slappe aftrekbeurt terug ga? Nee man, ik zeg toch "een spetterend hoogtepunt ". Ga het nou maar gewoon zelf ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Dus recent bij deze dame geweest, ik wandel vaker maar helaas was mijn favoriete dame nog op vakantie en zocht ik wat dichter bij huis.
Dame bood precies aan waar ik op zoek naar was. En wat ze aanbied staat ook duidelijk in de advertentie. Dame is duidelijk en recht door zeer.
Wat figuur betreft een prachtig lichaam voor een B2B. Nee niet mager maar voor mijn smaak wel een heerlijk lijf. Het was een heerlijk uurtje en ik ben voldaan daar weggegaan. Locatie is prima en parkeren kan inderdaad op eigen pad.
Ik heb niet de indruk dat ze mensen zou weigeren op basis van afkomst, zo'n vrouw lijkt me dat zeker niet. Ook meer mogelijkheden dan ze aanbied lijkt me onwaarschijnlijk.

Ik heb zeer genoten,
Amstelman
 
Lastig te bereiken, deze dame.
Ook best onhandig als je dan niet op Apps of berichten wil antwoorden en ook maar tussen 9 en 17u bereikbaar bent.

Edit : helaas geeft zij aan niks met voeten te hebben, dus ik haak af.
 
Laatst bewerkt:
Het blijft toch handig dat deze dame redelijk dichtbij zit. Ook twee weken geleden weer langs kunnen gaan. Wat doet deze dame toch alles zalig. Vorige keer was ik zelf niet helemaal ontspannen en dat ging dus deze keer een stuk beter. Ontspannen en met een grote glimlach weer de deur uitgegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan