Recensie Demi, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nirvana4622

Vaste klant
128
24/02/22
80
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandse-demi.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden afgesproken met de Nederlandse Demi. Ik had ca. een jaar eerder al eens met haar proberen afspreken toen heeft ze me 30 minuten op locatie laten wachten en verder genegeerd. Ik was dus op m'n hoede maar nu ging het afspreken wel supervlot. Was 5 minuutjes vroeger aan het lovehotel en mocht al naar binnen komen. Locatie is het gekende lovehotel op de hasseltweg. De kamer is wel wat oud en afgeleefd.
Ze ziet er goed uit, type girl next door maar met een geil kantje. Niet zo slank meer als op de foto's maar nog steeds een lekker geil ding. Bij binnenkomen stelde ze me meteen op mijn gemak, dat ik niet zenuwachtig hoefde te zijn. Ze vroeg me of ik meteen wou beginnen of we nog wou opfrissen of wou douchen. Heb me even opgefrist aan de wasbak. Daarna aan de date begonnen tegenover elkaar zittend op bed met voorzichtige zoentjes (zonder tong). Daarna even aan haar prachtige borsten en tepels gelikt. Deze waren gevoelig maar ik werd niet tegengehouden. Daarna ging ze over tot een hele goede en af en toe diepe blowjob (met condoom). Bij het deepthroat gaan geef ik zelf ook de voorkeur aan het condoom, je weet maar nooit. Ben nooit een hele grote fan geweest van het gepijpt worden, dus het maakte voor mij ook niet heel veel uit. En op zich deed ze het ook wel goed.
Daarna vroeg ze of ik al wou neuken maar ik wou eerst nog even haar poesje likken, dat ik tot dan toe nog niet in close-up gezien had. En oh mijn god wat een prachtig en lekker kutje heeft ze. Haar intieme hygiëne was absoluut uitstekend, geen vieze geurtjes of smaakjes en haar poesje is echt prachtig. Ze heeft een heel geil kutje en een mooie brede strook zwart schaamhaar erboven staan. Van het likken zelf werd ik nog harder. Daarna overgegaan naar doggy. Ze is niet zo heel strak vanbinnen dus ik voelde niet zo veel en kon lekker lang doorstoten. Na 10 minuutjes lekker doorknallen overgegaan op missionaris met haar geile gezichtje naar met toe. Ze is niet bang van oogcontact en kijkt je regelmatig aan met die geile blik van haar. In missio duurde het niet lang voor ik in haar klaarkwam en heel diep orgasmeerde. Na afloop hielp ze me nog heel even met opruimen maar ging ze wel gelijk weer op haar gsm op zoek naar nieuwe klanten. Dit was een klein minpuntje dat voor mij afbreuk deed aan de totaalervaring maar haar op en top geilheid maakte veel goed.
70 euries gedokt voor een halfuurtje waarvan we er toch 25 minuten hebben volgemaakt, een goede en geile service gekregen van deze lieve meid. Als je nog wat beter haar juiste snaren bespeelt kan je er volgens mij een heel geile ervaring uit halen. Hygiëne absoluut top, ze is ook roker want het pakje lag op tafel maar bij het zoenen merk je hier absoluut niets van, wat ik nog nooit heb meegemaakt. Herhalingsgevaar is zeker bestaande voor mij.
Als je haar vast krijgt is ze echt wel de moeite waard, ben benieuwd naar jullie ervaringen heren :cool:
 

Ik heb 3x met haar afgesproken.

De eerste keer zeer goed, zoals hier beschreven door Nirvana 4622. De tweede keer voor een gesloten deur gestaan. Toch tegen beter weten in nog een derde keer geprobeerd en effectief binnen geraakt, maar al snel bleek ze knetterstoned. Ik laat het hier dus bij ondanks dat de eerste keer één van mijn betere ervaringen ooit was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan