WHEM Demi privé - Deest(bij Druten)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@harsjeroen dan moet je er ook bij vertellen dat je niet weg hoefde na een half uur en dat je uitgebreid bij haar onder de douch hebt gestaan terwijl ze gezegd had even opfrissen bij de wastafel! Dus niet helemaal eerlijk dit, ik heb een aantal mannen lees mijn maten, gesproken die zijn geweest en waren allemaal zeer tevreden. ze is heel lief en gezellig. Ik kom haar zelf al een paar keer bezocht, ze is echt heel lief. ze knuffelt heel graag. Ze kletst heel graag en laat je echt op je gemak zijn.
 
Laatst bewerkt:
@harsjeroen dan moet je erook bij vertellen dat je niet weg hoefde na een half uur en dat je uitgebreid bij haar onder de douch hebt gestaan terwijl ze gezegd had even opfrissen bij de wastafel! Dus niet helemaal eerlijk dit, ik heb een aantal mannen gesproken die zijn geweest en waren allemaal zeer tevreden. ze is heel lief en gezellig.
Welke diensten er zijn verleend en hoe het samenspel js geweest is altijd subjectief, en vind ik niet heel belangrijk. Maar ik maak mij met name zorgen dat zij ontvangt terwijl ze een koortslip heeft. Dat kan echt niet en is voor mij een no-go.
 
@harsjeroen dan moet je er ook bij vertellen dat je niet weg hoefde na een half uur en dat je uitgebreid bij haar onder de douch hebt gestaan terwijl ze gezegd had even opfrissen bij de wastafel! Dus niet helemaal eerlijk dit, ik heb een aantal mannen lees mijn maten, gesproken die zijn geweest en waren allemaal zeer tevreden. ze is heel lief en gezellig. Ik kom haar zelf al een paar keer bezocht, ze is echt heel lief. ze knuffelt heel graag. Ze kletst heel graag en laat je echt op je gemak zijn.

Ik laat me niet verleiden om hier inhoudelijk op te reageren. Geloof dat de gemiddelde lezer wel door je reactie heen prikt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan