Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Robert357 Ik weet alleen dat op 10k2 Louise staat daar heb ik al een recensie over geschreven maar sinds kort staat er een andere dame op 10k3 met een wat geelachtig zomerjurkje. Ik twijfel een beetje bij deze dame om naar binnen te gaan.
 
Ik was al eventjes niet meer in de Doublet geweest, maar moet zeggen dat het me niet tegenviel, in tegenstelling tot een tijdje geleden. Niet dat ik heel ervaren ben, maar het was er redelijk levendig (niet te druk, maar ook geen krekels op de achtergrond) en de bezetting leek ook prima. Een paar oude bekenden, maar zag toch voornamelijk een hoop nieuwe (Roemeense?) gezichten.
 
Weet iemand wie de slanke, blonde dame met halflang haar is die overdag in passage Geleen 110 k10 zit?
Ze is al jaren werkzaam in de straat, hoort zo'n beetje bij het meubilair, vroeger zat ze op de Hunsestraat 49.
 
Rossig of blond, zou kunnen, moeilijk te zien in dat rode licht.
Maar ik geloof dat ik wat dames door elkaar haal. Ik dacht dat haar overbuurvrouw, en volgens mij ook vriendin, van 110p k2 (ook russisch, maar langer blond haar) Tanja was? Hoe heet die dan?
 
Bedankt voor de opheldering @Paulus2 ! Elena heb ik heel lang geleden een keer bezocht. Qua sex ging het wel (pzc voor +50 mogelijk), maar ik werd zenuwachtig van haar. Als je maar even 5 seconden niet lachte of praatte was het "niet zo somber, hoor! niet zo somber!". Dan wordt het toch lastig om je te ontspannen.
Tanja heb ik nooit bezocht. Ze ziet er leuk uit, maar ik heb het idee (geen idee of het ergens op gebaseerd is) dat ze van de oude stempel is, en pzc bij haar onbespreekbaar is. Iemand meer info over haar?
 
Ik zal het wel vragen aan de dame op 86 k1 als ik haar zie, maar als de advertentie van haar is zie ik geen reden waarom de link niet vermeld zou mogen worden.
Deze Tedman?
Ze staat toch nog op internet zie ik..
Dit is Ariana:

 
Terug
Bovenaan Onderaan