Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zak ik vandaag eindelijk eens af naar Den Haag, lijkt Lorena in Doublet stenen passage uitgerekend vandaag niet aanwezig te zijn. Geen lampjes die branden, gordijnen potdicht, niks... Niet te geloven. Dan maar een latina bezocht in witte passage die stevig in het vlees zit. Brede heupen, kont, buik, mooie sappige tieten. Ze heet Yana, een Dominicaanse. 40 gegeven, beetje spelerij naast het bed. Dan op bed gaan liggen. Pzc, ik voelde het al borrelen binnen de minuut. Zo op springen stond ik (had me er zo op verheugd om eens het zwijn uit te hangen bij Lorena). Ik wou haar absoluut nog neuken dus haar condoom laten aandoen, maar dit deed ze met haar mond. En toen was het BOEM! Vuurwerk. Zeer vriendelijke dame met een brede glimlach. Zingt mee met de muziek de latina muziek maar zette dit tijdens de daad een beetje stiller. Wat haar pijpkunsten betreft kan ik er niet veel uit opmaken. Maar ze nam mijn lul net niet tussen haar tieten met mijn eikel in haar mond. Dus ze ging niet zo diep. Ze vloog er niet in zeg maar, eerder beetje terughoudend. Maar ik zeg het nogmaals; ik stond op springen en moest haar toen al tegenhouden.
Zat deze dame heel toevallig op 31, K3? Zondag overdag zag ik een volle latina staan. Ben er uiteindelijk niet op afgestapt…een volgende keer maar;)
 
Nee niet dezelfde, Ariane uit de Doub is de 2e link.
Ik heb in de Doublet ook 3x een leuke date met haar gehad. maar door een voorval haar daarna nooit meer bezocht.
Ze was wel een van de mooiste in de straat vond ik, samen met Anastasia.
Ik begreep van Paulus2 dat ze nu dus in de Geleenstraat werkt.
 
Nee niet dezelfde, Ariane uit de Doub is de 2e link.
Ik heb in de Doublet ook 3x een leuke date met haar gehad. maar door een voorval haar daarna nooit meer bezocht.
Ze was wel een van de mooiste in de straat vond ik, samen met Anastasia.
Ik begreep van Paulus2 dat ze nu dus in de Geleenstraat werkt.
Klopt dat bedoelde ik ook. Dat zei ik altijd tegen haar ik vond haar echt te knap voor de doub, maar ze had daar wel eens eerder gestaan zei ze en de verdiensten waren daar minder, dus nu toch weer terug, ik heb haar daar nog niet gezien trouwens.
 
Ze was ook gewoon super gezellig..
Op een gegeven moment ging ze overdag werken, dus toen werd haar bezoeken voor mij lastiger.. ik ging dan speciaal voor haar.
Helaas meerdere keren voor niks gereden, en heel lastig parkeren overdag.
Bij de 2e date zou ik de volgende keer haar nummer krijgen zodat ik van te voren kon appen, maar aan het einde van de 3e date weigerde ze plots..
ze gaf hem alleen aan goede klanten zei ze :cautious:
 
Ariana heb ik in het verleden ook nog bezocht tijdens de 30 euro tijden in de doub. Een toppertje, maar op een gegeven moment ging ze 40 euro vragen en ben ik niet meer geweest. Na de lockdown was alles 35 euro en toen ik haar wilde bezoeken werkte ze niet meer in de doub. Achteraf gezien had ik haar gewoon wat vaker moeten bezoeken voor 40 euro. 50 euro in de Geleen vind ik weer net iets too much.
 
Het is zeker een topper ja.
Blijft jammer dat het na 3 bezoekjes over was
Tegen mij zei ze ooit dat ze haar eigen klanten selecteert maar ondertussen zie ik haar gewoon bijna jan alleman naar binnen laten.

Ik denk als je haar gewoon wat vaker bezocht dan had je haar nr zo gekregen. Ze probeert gewoon een beetje te exclusief te doen.
 
Zat deze dame heel toevallig op 31, K3? Zondag overdag zag ik een volle latina staan. Ben er uiteindelijk niet op afgestapt…een volgende keer maar;)
Toen ik haar de eerste keer die dag bezocht zat ze op k4 of k5 naast die blondine (waarvan ik bij haar ervaar dat ze u snel naar buiten wil werken en niet echt heel vriendelijk is). Ik heb die latina (Yana of zoiets afkomstig uit de Dominicaanse republiek) toen twee keer bezocht en ik denk dat ik er niet meer terug heenga. De beste vond ik Jenny die daar vóór lockdown zat, ook een jonge meid in de 20 schat ik, goed voorzien van oren en poten. Dikke kont ook, mooie sappige tieten maar algemeen niet zo zwaar als die latina (Yana), haar buik had niet zo'n grote omvang. Maar genoeg om eens met te spelen en genoeg houvast aan. Haar pijptechniek (betreft Yana) vind ik niet om over naar huis te schrijven. Maar ze is wel heel vriendelijk en speels met een grote glimlach. Ze schaamt zich helemaal niet om na betaling binnen 5 sec butt naked te staan. Ik heb haar van in het begin laten blijken dat ik haar lichaam enorm apprecieerde, nog vóór we het bed opgingen. Ik had haar lichaam rechtstaand al eens goed geïnspecteerd en onder handen genomen ? Dat kon ze wel beamen.
 
Tegen mij zei ze ooit dat ze haar eigen klanten selecteert maar ondertussen zie ik haar gewoon bijna jan alleman naar binnen laten.

Ik denk als je haar gewoon wat vaker bezocht dan had je haar nr zo gekregen. Ze probeert gewoon een beetje te exclusief te doen.
Zou zomaar kunnen, helaas resulteerde dat wel in het feit dat ik haar dus nooit meer zal bezoeken.
Ik weet zeker dat ik haar anders nog vele malen zou hebben bezocht.
 
Thanks Engie, ik ga snel zelf wel even kijken. Ik vond haar zus Eliza erg mooi kan ik mij herinneren.
Bezoek zelf was niet heel speciaal, maar ook niet slecht.

Van mijn bezoek aan Gabriella op 18 K1 kan ik me niet veel meer herinneren :ROFLMAO:
 
Ik denk wel een half jaar geleden, eind 2020 op hetzelfde adres waar ook Medea werkte, die kwam ik daar tegen. Medea werkt ook in de 75 passage.

Ik weet voor 99% zeker dat ze echte tieten had, klein maar wel hele mooie herinner ik me.
Ik weet nog wel dat ze de hele tijd "crazy" zei :ROFLMAO:

Ik vind Gabriela en Eliza zo veel op elkaar lijken dat het een tweeling moet zijn of dezelfde dame met destijds 2 advertenties.
 
Voor de corona heb ik op 18 K1 in de Doubletstraat 1X ene Gabriela bezocht.
Ik meen bijna zeker te weten dat het onderstaande dame betrof.
Iemand haar nog ergens tegen gekomen?

Gabriela 0686351564, heerlijk heet en heerlijk warm met mij als date. | Hoery

Hallo heren, mijn naam is Gabriela, dit is mijn nieuwe profiel voor mij als liefdevolle brunette.
www.hoery.

Dame staat ook op kinky.


Zelfde telefoonnr en laatste foto is duidelijk gemaakt in 75k6. Ik heb hoog vermoeden dat Eliza en Gabriella dezelfde dame is.
 
Haha toevalstreffer
Gabriela staat namelijk nog op m'n to do list

Er is ook al een review over haar geschreven.

 
Terug
Bovenaan Onderaan