Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er om twee uur. Bezetting Dou was zeer slecht en mijn keuze zat er niet tussen. Naar de Geleen gelopen en daar waren een paar aardige dames. Ik koos helaas de verkeerde bij k12 of eentje eerder. Dame zag er leuk uit maar nul initiatief en tijdens het klaarkomen trok ze al terug. Helaas helaas...
 
Can anybody share any experience of the Romanian girl who was at Geleenstraat 45 k11 last night? I had a good time but would like to know her name so I can post a review
 
Laatst bewerkt:
Dat mensen om de aanwezigheid van een dame vragen snap ik wel. Sommige mensen moeten van ver reizen en sommigen van ons werken en hebben een druk leven naast wandelen. Ik moet van Amstelveen komen en heb een druk leven, 1.5 uur heen en terug reizen voor niets is voor mij te veel. En los daarvan ben ik iemand die 1 groot fetish heeft en daarvan geniet. Ik kan niet bij ieder dame naar binnen. Als ik dat doe kom ik met moeite misschien nog net klaar en los daarvan heb ik niet eens genoten. Dus ik moet echt specifieke dames hebben, anders is het echt voor niets. Ik wil bv. Kayla dolgraag bezoeken, maar haar werktijden zijn zo onregelmatig als wat (als ze er al is) en ze heeft geen telefoonnummer. Tsjah, dan wordt het gewoon trial and error. En daarom vraag ik af en toe of ze er is, maar jammer genoeg zijn er weinig reacties.

Maar wat ik dan niet snap is waarom mensen voor de zoveelste keer om een nummer vragen. Dat is sowieso tegen de AVG en los daarvan niet netjes om een telefoonnummer te delen aan een onbekende, vind ik. Had je maar een man moeten zijn en niet zo'n watje en om haar nummer vragen toen je daar was, net zoals de andere wandelaars deden. En als je dhaar voor de eerste keer gaat bezoeken moet je misschien 1 a 2 keer extra gaan, tsjah, daar is dan niks aan te doen.

En van het niet plaatsen van recensies snap ik heel goed. Ik was ook iemand die volop recensies plaatste, positieve en negatieve. Maar toen iemand er op een achterbaks manier gebruik van wilde maken en ik zag dat heel veel mensen profiteurs zijn en onbestraft hun gang kunnen gaan dacht ik ook; laat maar zitten, ik ga die moeite niet meer doen. Dan ben ik ook maar een profiteur, blijkbaar mag dat. En dat dames waar veel over wordt geschreven populair worden en je uiteindelijk jezelf in de vinger snijdt herken ik goed. Ze gaan veel meer op afspraak werken, kiezen alleen de klanten eruit die makkelijk zijn, hun service gaat achteruit, het wordt meer klokkijken etc. Absoluut herkenbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk mag er worden gevraagd of een dame aanwezig is, maar als iemand alleen maar vragen stelt en niets deelt vind ik dat soms irritant en heb ik weinig zin om informatie te delen.

Paulus, een enkele maanden geleden had ik een afspraak met een dame waar ik al zo'n 2 jaar mee bezig ben. Steeds niet van gekomen vanwege corona etc. Ik heb toen heel veel informatie gedeeld, tot op de dag dat de afspraak zou zijn. Toen het definitief was werd mijn mailbox volgespamd met mannen die contactinformatie vroegen en haar ook wilden bezoeken. En iemand had zelfs direct contact met haar opgenomen om een last minute afspraak in te schieten. En dit allemaal ondanks dat ik duidelijk had aangegeven in mijn berichten dat ze vol zit en in de avond meteen terug gaat naar de VS. Toen ik aangaf dat het best wel achterbaks is om er zo tussen probeer te komen en diegene die er tussen probeerde te komen achter de rug om nul recensies had geplaatst gaf diegene doodleuk aan; als ik recensies plaats is dat alleen nadelig voor mezelf, dus ik maak alleen maar gebruik van de info.

Ik heb hierover geklaagd en niet 1 van de mods was het ermee eens dat het niet zo hoort. Dit is een openbaar forum en we kunnen niemand verplichten recensies te plaatsen, was de strekking. Je snapt dat dit in het verkeerde keelgat schiet. Dus tsjah, ik snap dat het erg irritant is, absoluut. Maar blijkbaar heeft de forumleiding ervoor gekozen om het zo in te richten. Als iedereen er last van heeft zal dat ook voor jou gelden. Ik ben overigens er absoluut voor om lurkers tegen te gaan, maar als de forumleiding er niets tegen wil doen lurk ik alleen maar lekker mee.
 
Dat mensen om de aanwezigheid van een dame vragen snap ik wel. Sommige mensen moeten van ver reizen en sommigen van ons werken en hebben een druk leven naast wandelen. Ik moet van Amstelveen komen en heb een druk leven, 1.5 uur heen en terug reizen voor niets is voor mij te veel. En los daarvan ben ik iemand die 1 groot fetish heeft en daarvan geniet. Ik kan niet bij ieder dame naar binnen. Als ik dat doe kom ik met moeite misschien nog net klaar en los daarvan heb ik niet eens genoten. Dus ik moet echt specifieke dames hebben, anders is het echt voor niets. Ik wil bv. Kayla dolgraag bezoeken, maar haar werktijden zijn zo onregelmatig als wat (als ze er al is) en ze heeft geen telefoonnummer. Tsjah, dan wordt het gewoon trial and error. En daarom vraag ik af en toe of ze er is, maar jammer genoeg zijn er weinig reacties.

Maar wat ik dan niet snap is waarom mensen voor de zoveelste keer om een nummer vragen. Dat is sowieso tegen de AVG en los daarvan niet netjes om een telefoonnummer te delen aan een onbekende, vind ik. Had je maar een man moeten zijn en niet zo'n watje en om haar nummer vragen toen je daar was, net zoals de andere wandelaars deden. En als je dhaar voor de eerste keer gaat bezoeken moet je misschien 1 a 2 keer extra gaan, tsjah, daar is dan niks aan te doen.

En van het niet plaatsen van recensies snap ik heel goed. Ik was ook iemand die volop recensies plaatste, positieve en negatieve. Maar toen iemand er op een achterbaks manier gebruik van wilde maken en ik zag dat heel veel mensen profiteurs zijn en onbestraft hun gang kunnen gaan dacht ik ook; laat maar zitten, ik ga die moeite niet meer doen. Dan ben ik ook maar een profiteur, blijkbaar mag dat. En dat dames waar veel over wordt geschreven populair worden en je uiteindelijk jezelf in de vinger snijdt herken ik goed. Ze gaan veel meer op afspraak werken, kiezen alleen de klanten eruit die makkelijk zijn, hun service gaat achteruit, het wordt meer klokkijken etc. Absoluut herkenbaar.

Het delen van nummers onderling is niet in strijd van de AVG wet, wij zijn niet de eigenaar van deze site noch werknemers.

Vroeg of laat zal ik het nummer wel kunnen bemachtigen en dat zal ik dan ook kenbaar maken zodat leden mij een PM kunnen sturen voor het nummer.

Tevens vraag ik dan wel of ze het eerst bij andere leden hebben gevraagd. Indien ja, dan hoor ik graag de namen en maak ik een blacklist van leden die nooit hoeven aan te kloppen voor een gunst.
 
Het delen van nummers onderling is niet in strijd van de AVG wet, wij zijn niet de eigenaar van deze site noch werknemers.

Vroeg of laat zal ik het nummer wel kunnen bemachtigen en dat zal ik dan ook kenbaar maken zodat leden mij een PM kunnen sturen voor het nummer.

Tevens vraag ik dan wel of ze het eerst bij andere leden hebben gevraagd. Indien ja, dan hoor ik graag de namen en maak ik een blacklist van leden die nooit hoeven aan te kloppen voor een gunst.

Als het al niet in strijd is met de AVG is het vooralsnog niet netjes. Een telefoonnummer is een eigendom van een dame. Zij beslist of zij die wil delen en met wie, niet wij. Je mag mij gerust op een blacklist zetten. Ik zou sowieso nooit een telefoonnummer vragen op een forum aan andere leden. Ik vraag het direct aan de dame zelf zoals dat hoort.
 
Als het al niet in strijd is met de AVG is het vooralsnog niet netjes. Een telefoonnummer is een eigendom van een dame. Zij beslist of zij die wil delen en met wie, niet wij. Je mag mij gerust op een blacklist zetten. Ik zou sowieso nooit een telefoonnummer vragen op een forum aan andere leden. Ik vraag het direct aan de dame zelf zoals dat hoort.

Je wilt niet weten hoe vaak ik het heb geprobeerd. Maar als aasgieren staan er gasten op haar te wachten en dan staat ze 5 seconden voor het raam en gaat de deur open voor iemand die een afspraak heeft.

Ik krijg niet eens de kans om het te vragen en als je dan ook nog eens 2 uur in de auto moet zitten ja dan wordt het een heel lastig verhaal.
 
@Eagle99
Ik heb dat toen ook gevolgd, maar wat ik niet zo goed begrijp is dat mensen vantevoren aankondigen dat ze een bepaalde dame gaan bezoeken. Totaal niet interessant en heel vaak hoor je er ook niets meer van.
 
Je wilt niet weten hoe vaak ik het heb geprobeerd. Maar als aasgieren staan er gasten op haar te wachten en dan staat ze 5 seconden voor het raam en gaat de deur open voor iemand die een afspraak heeft.

Ik krijg niet eens de kans om het te vragen en als je dan ook nog eens 2 uur in de auto moet zitten ja dan wordt het een heel lastig verhaal.

Gewoon tussenbeide komen. Of kijken of je haar te pakken kan krijgen op een dag dat ze het minder druk heeft. Ik kan me voorstellen dat ze het vroeg in de avond drukker heeft dan later, wellicht een idee om wat later te gaan.
Zo heb ik het ook gedaan. Ze is idd niet makkelijk btw, ik moet soms ook meerdere keren appen om een reactie te krijgen.
Maar haar service blijft goed, dus ik blijf haar bezoeken.
 
@Eagle99
Ik heb dat toen ook gevolgd, maar wat ik niet zo goed begrijp is dat mensen vantevoren aankondigen dat ze een bepaalde dame gaan bezoeken. Totaal niet interessant en heel vaak hoor je er ook niets meer van.

Niet interessant maar ik had wel tig berichten in mijn postvak hierover? Maar je hebt gelijk, vooraf aankondigen is nergens voor nodig. Heb ik wel geleerd.
 
Gewoon tussenbeide komen. Of kijken of je haar te pakken kan krijgen op een dag dat ze het minder druk heeft. Ik kan me voorstellen dat ze het vroeg in de avond drukker heeft dan later, wellicht een idee om wat later te gaan.
Zo heb ik het ook gedaan. Ze is idd niet makkelijk btw, ik moet soms ook meerdere keren appen om een reactie te krijgen.
Maar haar service blijft goed, dus ik blijf haar bezoeken.

Op welke dagen en tijdstippen zou je aanbevelen? Overdag is ook geen probleem want ik ben momenteel flexibel. Even goede vrienden.
 
Op welke dagen en tijdstippen zou je aanbevelen? Overdag is ook geen probleem want ik ben momenteel flexibel. Even goede vrienden.

De laatste tijd werkt ze van donderdag t/m zaterdag in de avond (na 18.00 uur). Bij mijn laatste bezoek afgelopen week vroeg ze of ik weet of het met Pasen open is, wellicht dat ze vandaag ook gaat werken. En ze had geen vakantieplannen op de korte termijn, dus grote kans dat ze deze week op deze dagen weer werkt. Als ik jou was zou ik donderdag laat in de avond proberen, dan heb je de meeste kans denk ik.
 
Als het al niet in strijd is met de AVG is het vooralsnog niet netjes. Een telefoonnummer is een eigendom van een dame. Zij beslist of zij die wil delen en met wie, niet wij. Je mag mij gerust op een blacklist zetten. Ik zou sowieso nooit een telefoonnummer vragen op een forum aan andere leden. Ik vraag het direct aan de dame zelf zoals dat hoort.
Enige tijd geleden, had ik iets over Lisa met het beertje geschreven. Ik kreeg toen ook van diverse medewandelaars via pm het verzoek of ik haar telefoonnummer wilde doorgeven.

Nou is het zo, dat ik van geen een van de dames het nummer heeft of zou willen hebben. Ik ga altijd op de bonnefooi naar de plezierstraatjes en weet nooit van te voren bij wie ik binnen wipt. Bovendien is het aan de dame zelf aan wie ze wel of niet haar nummer wilt geven. Ik kan mij heel goed voorstellen, dat er voor haar personen zijn, aan wie ze absoluut haar nummer niet wilt doorgeven.
 
Laatst bewerkt:
Je wilt niet weten hoe vaak ik het heb geprobeerd. Maar als aasgieren staan er gasten op haar te wachten en dan staat ze 5 seconden voor het raam en gaat de deur open voor iemand die een afspraak heeft.

Ik krijg niet eens de kans om het te vragen en als je dan ook nog eens 2 uur in de auto moet zitten ja dan wordt het een heel lastig verhaal.
Over welke dame heb je het?
 
Ik krijg niet eens de kans om het te vragen en als je dan ook nog eens 2 uur in de auto moet zitten ja dan wordt het een heel lastig verhaal.
2 uur rijden in de auto voor een dame, waar van de kans nihil is, dat je haar kunt bezoeken?
Kom op wordt eens wakker, een hele straat vol met lekkere snoepjes.
Bovendien is geen enkele dvp het waard om daar 2 uur voor in de auto te zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan