Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paulus, een enkele maanden geleden had ik een afspraak met een dame waar ik al zo'n 2 jaar mee bezig ben. Steeds niet van gekomen vanwege corona etc. Ik heb toen heel veel informatie gedeeld, tot op de dag dat de afspraak zou zijn. Toen het definitief was werd mijn mailbox volgespamd met mannen die contactinformatie vroegen en haar ook wilden bezoeken. En iemand had zelfs direct contact met haar opgenomen om een last minute afspraak in te schieten. En dit allemaal ondanks dat ik duidelijk had aangegeven in mijn berichten dat ze vol zit en in de avond meteen terug gaat naar de VS. Toen ik aangaf dat het best wel achterbaks is om er zo tussen probeer te komen en diegene die er tussen probeerde te komen achter de rug om nul recensies had geplaatst gaf diegene doodleuk aan; als ik recensies plaats is dat alleen nadelig voor mezelf, dus ik maak alleen maar gebruik van de info.

Ik heb hierover geklaagd en niet 1 van de mods was het ermee eens dat het niet zo hoort. Dit is een openbaar forum en we kunnen niemand verplichten recensies te plaatsen, was de strekking. Je snapt dat dit in het verkeerde keelgat schiet. Dus tsjah, ik snap dat het erg irritant is, absoluut. Maar blijkbaar heeft de forumleiding ervoor gekozen om het zo in te richten. Als iedereen er last van heeft zal dat ook voor jou gelden. Ik ben overigens er absoluut voor om lurkers tegen te gaan, maar als de forumleiding er niets tegen wil doen lurk ik alleen maar lekker mee.
Ik kan heel goed begrijpen dat de forum leiding geen mensen gaat bannen omdat ze geen info delen, dat zou echt ondoenlijk zijn.
Plus dat ieder dit echt zelf moet weten. Het zogenaamde "voor jezelf houden" door geen recensie op dit forum te schrijven lijkt me een druppel op de gloeiende plaat. Hoeveel procent van de bezoekers van de betreffende dame zal dat nu net gelezen hebben?
En bedenk, als een dame te weinig klanten heeft vertrekt ze, en schiet je ook jezelf in de voet.
Alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat ik jullie onthouden heb van een recensie van een dame die ik recent bezocht heb.
Niet omdat ik bang ben dat andere wandelaars haar gaan bezoeken, maar puur omdat het bezoek zo apart verliep en ik de indruk had dat ze dit bij andere nooit allemaal zou doen. Dit dus eigenlijk om te voorkomen dat de dame allemaal mannen over de vloer krijgt met bepaalde verwachtingen.
 
Sonja


Vind het verder niet veel aan.

Nou ze is er nu, dus grijp je kans zou ik zeggen.
Het is middag, dus het zal nu een stuk rustiger zijn dan in de avond. En ik bezoek haar sowieso vandaag niet, dus statistisch gezien 1 klant minder al.
Als ze in de middag vroeg start kapt ze wel iets eerder volgens mij, dus kan me voorstellen dat ze rond 16-17 klaar is. Je moet wel opschieten dus.
En ik zou nu ook lekker assertief zijn. Gewoon tussenbeide komen of afwachten en je verhaal eerlijk doen. Ze is echt de beroerdste, kans is denk ik groot dat ze gewoon haar nummer zal geven.
 
Loop ik in een heel rustige Doublet de 31 passage in en meestal loop ik door.
Nu werd ik getriggered door een Crystal look a like op k3, nog nooit gezien.
Ze zegt Maria te heten maar ik twijfel of dat zo is.
Wie kent haar?
Deze passage is niet echt mijn ding.
Ik zag daar trouwens ook Dina van achter uit de straat.
Ook bijv lisa (20), kika (40k5), Sol, Rosy (11/25k10 ), luna (37 ofzo) waren er.
 
Ja, ik vraag me dan ook af of die mooie Maria op 31k3 een dochter zou kunnen zijn . Haar schat ik in de 20
ik denk wel dat ik weet wie je bedoeld met de mooie Maria. Ze staat er al een tijdje, ik heb haar op kamer 100 gezien in de stenen passage.
Ze heeft inderdaad wel iets van Cristal weg alleen ietsje donkerder. En ze heeft ook gezien haar postuur een behoorlijke voorgevel:cool:
 
ik denk wel dat ik weet wie je bedoeld met de mooie Maria. Ze staat er al een tijdje, ik heb haar op kamer 100 gezien in de stenen passage.
Ze heeft inderdaad wel iets van Cristal weg alleen ietsje donkerder. En ze heeft ook gezien haar postuur een behoorlijke voorgevel:cool:
Nee, die bedoel ik niet……weet wie je bedoelt.
Die op 100 staat staat er sinds corona.
Voor corona stond daar (c)larissa, maar die is er jammer genoeg niet meer.
 
Loop ik in een heel rustige Doublet de 31 passage in en meestal loop ik door.
Nu werd ik getriggered door een Crystal look a like op k3, nog nooit gezien.
Ze zegt Maria te heten maar ik twijfel of dat zo is.
Wie kent haar?
Deze passage is niet echt mijn ding.
Ik zag daar trouwens ook Dina van achter uit de straat.
Ook bijv lisa (20), kika (40k5), Sol, Rosy (11/25k10 ), luna (37 ofzo) waren er.

Thanks voor het uitgebreid verslag. Wel frustrerend dat Kayla er weer niet is, voor zover ik kan volgen is ze er al een lange tijd niet meer.
Inmiddels snak ik wel naar haar reet. Als ze er weer is wordt het een boeking van een uur en ga ik me helemaal uitleven op haar reet.
Als ze ooit nog terugkomt. Degene die het mooi bericht van haar aanwezigheid zal delen gaat een heel goede daad verrichten kan ik vertellen.
 
Ik heb een paar keer met haar geappt vandaag, ze geeft wel antwoord (volgens mij tussen haar klanten door). Wacht anders gewoon voor haar raam en meteen aanspreken als ze er is.
Er lopen er veel te veel rond te wachten dat wordt een grote battle royal.

Het wordt hem niet. Ze heeft een exclusief clubje en zo is het nou eenmaal. Ik ga er nooit meer heen.
 
Er lopen er veel te veel rond te wachten dat wordt een grote battle royal.

Het wordt hem niet. Ze heeft een exclusief clubje en zo is het nou eenmaal. Ik ga er nooit meer heen.

Ik snap je frustraties wel hoor. Als je net zoals ik valt op dames met erg grote billen (geen bbw) zijn er gewoon niet veel die voldoen aan de verwachtingen.
Die dames zijn gewoon schaars en als je er al 1 te pakken hebt moet je het gewoon vasthouden.
Als ik jou was zou ik naar de Doublet rijden en kijken of je daar wat leuks tegenkomt. In de witte passage is er een dame die best curvy is (31k12) en ik had een aantal weken geleden een Dominicaanse bezocht met een heerlijk kont (rond kamer 26/28/30, maar dat was wel na 18.30.
En anders heb je Diamand nog op 75k2 die wel curvy is, alhoewel zij iets meer tegen bbw aanzit.
 
Thanks voor het uitgebreid verslag. Wel frustrerend dat Kayla er weer niet is, voor zover ik kan volgen is ze er al een lange tijd niet meer.
Inmiddels snak ik wel naar haar reet. Als ze er weer is wordt het een boeking van een uur en ga ik me helemaal uitleven op haar reet.
Als ze ooit nog terugkomt. Degene die het mooi bericht van haar aanwezigheid zal delen gaat een heel goede daad verrichten kan ik vertellen.
ik heb kayla vorige week bezocht
 
Ik snap je frustraties wel hoor. Als je net zoals ik valt op dames met erg grote billen (geen bbw) zijn er gewoon niet veel die voldoen aan de verwachtingen.
Die dames zijn gewoon schaars en als je er al 1 te pakken hebt moet je het gewoon vasthouden.
Als ik jou was zou ik naar de Doublet rijden en kijken of je daar wat leuks tegenkomt. In de witte passage is er een dame die best curvy is (31k12) en ik had een aantal weken geleden een Dominicaanse bezocht met een heerlijk kont (rond kamer 26/28/30, maar dat was wel na 18.30.
En anders heb je Diamand nog op 75k2 die wel curvy is, alhoewel zij iets meer tegen bbw aanzit.

Ik ga niet meer naar Den Haag.
 
Thanks voor het uitgebreid verslag. Wel frustrerend dat Kayla er weer niet is, voor zover ik kan volgen is ze er al een lange tijd niet meer.
Inmiddels snak ik wel naar haar reet. Als ze er weer is wordt het een boeking van een uur en ga ik me helemaal uitleven op haar reet.
Als ze ooit nog terugkomt. Degene die het mooi bericht van haar aanwezigheid zal delen gaat een heel goede daad verrichten kan ik vertellen.
Ik weet niet wie Kayla is (welke kamer zit ze normaal?), maar wil best voor je monitoren (loop elke week door de straat)
 
Dat mensen om de aanwezigheid van een dame vragen snap ik wel. Sommige mensen moeten van ver reizen en sommigen van ons werken en hebben een druk leven naast wandelen. Ik moet van Amstelveen komen en heb een druk leven, 1.5 uur heen en terug reizen voor niets is voor mij te veel. En los daarvan ben ik iemand die 1 groot fetish heeft en daarvan geniet. Ik kan niet bij ieder dame naar binnen. Als ik dat doe kom ik met moeite misschien nog net klaar en los daarvan heb ik niet eens genoten. Dus ik moet echt specifieke dames hebben, anders is het echt voor niets. Ik wil bv. Kayla dolgraag bezoeken, maar haar werktijden zijn zo onregelmatig als wat (als ze er al is) en ze heeft geen telefoonnummer. Tsjah, dan wordt het gewoon trial and error. En daarom vraag ik af en toe of ze er is, maar jammer genoeg zijn er weinig reacties.

Maar wat ik dan niet snap is waarom mensen voor de zoveelste keer om een nummer vragen. Dat is sowieso tegen de AVG en los daarvan niet netjes om een telefoonnummer te delen aan een onbekende, vind ik. Had je maar een man moeten zijn en niet zo'n watje en om haar nummer vragen toen je daar was, net zoals de andere wandelaars deden. En als je dhaar voor de eerste keer gaat bezoeken moet je misschien 1 a 2 keer extra gaan, tsjah, daar is dan niks aan te doen.

En van het niet plaatsen van recensies snap ik heel goed. Ik was ook iemand die volop recensies plaatste, positieve en negatieve. Maar toen iemand er op een achterbaks manier gebruik van wilde maken en ik zag dat heel veel mensen profiteurs zijn en onbestraft hun gang kunnen gaan dacht ik ook; laat maar zitten, ik ga die moeite niet meer doen. Dan ben ik ook maar een profiteur, blijkbaar mag dat. En dat dames waar veel over wordt geschreven populair worden en je uiteindelijk jezelf in de vinger snijdt herken ik goed. Ze gaan veel meer op afspraak werken, kiezen alleen de klanten eruit die makkelijk zijn, hun service gaat achteruit, het wordt meer klokkijken etc. Absoluut herkenbaar.
Ik herken mezelf hierin en ik begrijp ook dat het veel leden irriteert. Ook ik moet van ver komen en dan is de teleurstelling inderdaad groot als de desbetreffende dame(s) er niet is/zijn en men heel moeilijk een alternatief vind of nergens binnengaat. Maar los daarvan schrijf ik dan wel een review nadat ik een dame bezocht heb en dat is er niet eentje die bestaat uit twee zinnen.
 
Ik weet niet wie Kayla is (welke kamer zit ze normaal?), maar wil best voor je monitoren (loop elke week door de straat)


Het gaat om deze dame. Ik heb haar een heeel lange tijd geleden bezocht, toen stond ze op nr 3 aan het begin van de straat, maar zo te lezen is haar kamernummer veranderd. Tribal tattoo op haar onderrug, blond haar en gigantische siliconen reet.
Staat altijd met haar kont naar het raam te dansen, wat ik me kan herinneren.
 

Het gaat om deze dame. Ik heb haar een heeel lange tijd geleden bezocht, toen stond ze op nr 3 aan het begin van de straat, maar zo te lezen is haar kamernummer veranderd. Tribal tattoo op haar onderrug, blond haar en gigantische siliconen reet.
Staat altijd met haar kont naar het raam te dansen, wat ik me kan herinneren.
misschien kan je het aan Lisa 40 k 5 vragen, dat is, zoals ik had begrepen, haar zus.
 
Maar los daarvan schrijf ik dan wel een review nadat ik een dame bezocht heb en dat is er niet eentje die bestaat uit twee zinnen.
en daar gaat het juist om, er zijn hier een aantal collega wandelaars, die herhaaldelijk vragen of een bepaalde dame aanwezig is, maar die nooit een recensie schrijven of iets anders bijdrage op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan