Recensie Kayla, Den Haag Doubletstraat 35 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michael2323

Newbie
16
24/11/21
23
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk uurtje gehad bij deze blonde dominicaanse dame. Waanzinnige billen en in de omgang is het ook een leuke dame.
Pijpen was zonder condoom en facesitting is een must bij iemand met zulke billen. Daarna zij on top. Herhalingsgevaar is groot
 
Deze dame herken ik zeker. Altijd dansend en altijd kont naar het raam.

Ik weet nog dat niet veel mensen bij haar naar binnen gingen, maar zodra ik voor het eerst die siliconen reet zag uitsteken snelde ik naar binnen haha.
Service was op zich prima, maar ze deed pzc en beffen niet, dat weet ik wel. Vandaar dat ik verbaasd was over de recensie.
Maar ik kreeg wel altijd tongzoenen er gratis bij (special for you baby zei ze dan). En ik weet dat ze binnen ongelooflijk vrolijk was.
Alleen werkte ze toen niet zoveel, dus vaak heb ik haar niet kunnen bezoeken destijds.

Binnenkort maar eens langs gaan. Als iemand meer info heeft over haar werkdagen/tijden hoor ik het graag.
 
haar ook weleens bezocht vroeger paar keer maar de laatste keer kwam ik niet klaar……service was matig hoor…..ze zuigde mijn lul wel zonder condoom maar niet diep ofzo….kreeg toen ook een paar kusjes….wel een vriendelijke dame hoor verder maar niet speciaal….
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
jaren geleden paar keer bezocht….ze is best vriendelijk…..idd hele dikke reet…..haar zus lisa zei dat ze echt zijn maar dat betwijfel ik wel hoor…..zuigen was zonder condoom maar zeker niet diep helaas…..sex was gemiddeld niet slecht maar ook niet speciaal ofzo….
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kayla wilde ik al een tijdje bezoeken en vandaag trof ik haar eindelijk …vond het een erg fijn bezoek..langdurig body to body vol in die tieten en pussy sliding erg spannend uiteindelijk heeft ze mij met olie afgetrokken..ontspannen kennis making😊volgende keer wat meer actie
 
Zaterdagavond heb ik haar gespot, en ben direct binnen gestapt. Ze blijft een topper! Die billen zijn fenomenaal. Na wat poppers snuiven haar lang en diep gerimd, terwijl ze op m'n gezicht kwam zitten. Daarna afgemaakt door haar te neuken tussen haar billen - dus zonder penetratie. Soort van Russisch maar dan tussen die enorme billen. Voor die €40,- zit je echt goed bij haar. En ze is nog vriendelijk ook.
 
Oh goede vraag, geen idee. Ik heb zonder over prijs te praten €40,- overhandigd omdat ik dat altijd heb betaald bij haar. Ik weet wel dat ze voorheen €40,- vroeg voor PMC en € 50,- voor PZC.
 
Terug
Bovenaan Onderaan