Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En zo nu en dan een uitstapje kan maken naar collega's van oma Lorena 🙂

Ik hoop dat de dames die ik nu bezoek niet uitstappen en we samen oud worden. Dan blijf ik ze lekker bezoeken. En als ik hem niet omhoog krijg en zij geen mooie performance kunnen leveren slaan we samen een glas achterover en herdenken we de goede ouwe tijd.
 
Is ze uberhaupt echt en niet een wassen beeld oid? Ieder keer wanneer ik in de Doublet langs haar kamer loop zit ze daar. Altijd in dezelfde stoel, zelfde positie. Ik heb haar nooit zien bewegen of iets horen zeggen. Ik heb ook nooit iemand naar binnen zien gaan of de gordijnen dicht gezien.
 
Voor de liefhebber, gisteren was Marianna (1 van de 3 zussen) weer aanwezig, op 38 k1.
De andere zussen heb ik niet gezien.

Vroeger stond een blonde russische dame altijd irritant buiten haar kamer in de 75p k6.
Stond niet bekend om de goede service, wel om de tegenvallende.
Ze stond gisteren opeens op nr 18.
 
Die oma Elsa is niet de Lorena die in de stenen passage zit, toch?
Want die Lorena is pas oud zeg, jezus. Ik denk dat zij ouder is dan de Doubletstraat zelf.
Volgens mij zat zij daar al op haar stoel en hebben ze de Doublet om haar heen gebouwd.
Als ik ooit de neiging krijg om bij haar naar binnen te gaan ga ik naar een psycholoog en een test doen of ik een necrofiel ben.
Veel scheelt het namelijk niet.
nee Elsa zit op 32k2 en heeft zwart(geverfd) haar en een ander postuur. Lorena schijnt voor een heleboel in te zijn
 
Vroeger stond een blonde russische dame altijd irritant buiten haar kamer in de 75p k6.
Stond niet bekend om de goede service, wel om de tegenvallende.
Ze stond gisteren opeens op nr 18.
is dat een lange vrij magere blonde dame? Ze ziet er van een afstandje wel aardig uit, maar van dicht bij heeft ze een oude kop.
Ook kan je aan haar wel zien, dat ze vaak onder de zonnebank ligt.
 
is dat een lange vrij magere blonde dame? Ze ziet er van een afstandje wel aardig uit, maar van dicht bij heeft ze een oude kop.
Ook kan je aan haar wel zien, dat ze vaak onder de zonnebank ligt.
Ja klopt allemaal alleen vind ik haar niet mager.
Draagt meestal een witte slip en een t-shirt ofzo.
Op het oude hookers staan een hele rits aan slechte reviews.
Ze stond in het midden van het rijtje ramen op nr 18.
 
Ja klopt allemaal alleen vind ik haar niet mager.
Draagt meestal een witte slip en een t-shirt ofzo.
Op het oude hookers staan een hele rits aan slechte reviews.
Ze stond in het midden van het rijtje ramen op nr 18.
ik had haar vorige week ook zien staan op nr 18 samen met een dame met een bril. Die zag er op zich wel leuk uit.
 
Laatst bewerkt:
Ja die heb ik ook gezien en die zag er goed uit.
Achter het eerste raam van 18 zit tegenwoordig vaak een dame die haar gezicht heeft laten verbouwen.
Kan weinig zeggen over het eindresultaat zonder haar te beledigen dus ik zeg maar niks.
Ik zie liever brillenmeisje.
 
Ja die heb ik ook gezien en die zag er goed uit.
Achter het eerste raam van 18 zit tegenwoordig vaak een dame die haar gezicht heeft laten verbouwen.
Kan weinig zeggen over het eindresultaat zonder haar te beledigen dus ik zeg maar niks.
Ik zie liever brillenmeisje.
volgens mij is onderstaande recensie van de dame met bril. Ze vraagt een beetje veel, om even binnen te wippen;)

 
Die oma Elsa is niet de Lorena die in de stenen passage zit, toch?
Want die Lorena is pas oud zeg, jezus. Ik denk dat zij ouder is dan de Doubletstraat zelf.
Volgens mij zat zij daar al op haar stoel en hebben ze de Doublet om haar heen gebouwd.
Als ik ooit de neiging krijg om bij haar naar binnen te gaan ga ik naar een psycholoog en een test doen of ik een necrofiel ben.
Veel scheelt het namelijk niet.
Elsa zal toch nog ouder zijn dan Lorena?
Elsa werkte er denk ik al toen je nog met de auto de Doublet in mocht.
Stoep was toen teringsmal.
 
Elsa werkte er denk ik al toen je nog met de auto de Doublet in mocht.
Dat je met de auto door de Doublet kon rijden, is echt voor mijn tijd.
Vroeger kwam ik vaak in de Poeldijksestraat waar toen best veel mooie meiden werkten. De Doublet wat toen echt een verschrikking alleen maar dikke zwarte vrouwen van 45 jaar of ouder.
 
Dat je met de auto door de Doublet kon rijden, is echt voor mijn tijd.
Vroeger kwam ik vaak in de Poeldijksestraat waar toen best veel mooie meiden werkten. De Doublet wat toen echt een verschrikking alleen maar dikke zwarte vrouwen van 45 jaar of ouder.
zoals Mariana, de oudere halfzus van Elsa, met die verzameling reuzendildos voor het raam, naast de brede passage. Was overigens geen verkeerd adres
 
Dat je met de auto door de Doublet kon rijden, is echt voor mijn tijd.
Vroeger kwam ik vaak in de Poeldijksestraat waar toen best veel mooie meiden werkten. De Doublet wat toen echt een verschrikking alleen maar dikke zwarte vrouwen van 45 jaar of ouder.
Poeldijksestraat nu Wolterbeekstraat,......veeeel heel veel herrinneringen,.....de sauna,.....de school
OMG :) Argentijnse Maria,Beauty die allen anaal deed,wilde nl. niet zwanger worden.
 
Poeldijksestraat nu Wolterbeekstraat,......veeeel heel veel herrinneringen,.....de sauna,.....de school
OMG :)
Dat was de goede oude tijd. Wat wel leuk was, je kan daar een wippie maken en dan even op adem komen en een biertje drinken in de Talk of Town op de hoek en dan weer de straat in voor een 2e of 3e ronde. Daar zaten toen veel mooie Colombiaanse vrouwen. Yammiđź‘…
 
Terug
Bovenaan Onderaan