Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rond welk uur begint Fatima te werken in Doublet 42? Want ik moet op tijd de trein halen en heb haar nooit voor 19 uur opgemerkt. Ik ben van plan om haar morgen eens te bezoeken. Verslag zal dan volgen.
 
Ik liep vandaag rond 14 uur door de Doubletstraat en heb haar gezien op nr. 42.
Yesss!! *Hopelijk staat ze er morgen ook al vanaf dit uur. Ik denk dat ik Nena ga skippen en gelijk voor Fatima ga en daarna (aangezien ze pas rond 19 uur begint) Jennie in de grote passage. Heb jaren lang uitgekeken naar de befaamde Fatima.
 
Ik heb opgemerkt dat er tijdens de avond thv Doublet 28 of 30 een goed gevulde jongedame (donkerbruin lang haar in een staart) staat. Heeft een zeer opvallende dikke natuurlijke boezem in een push-up bh en een buikje met pak aan. Staat altijd in een bh met slip achter het raam en haar lippen zijn ook tamelijk vol maar ook natuurlijk volgens mij en goed in de lippenstift gezet. Wie weet hoe deze name noemt? Ik zoek een topic over haar. Tenzij de Doublet vol loopt met heren die geen smaak hebben😂
 
Laatst bewerkt:
Is Lina (Bul) op de Hunsestraat 37 k2 dezer dagen nog aan het werk? De afgelopen 2 weken dat ik in de avond langs ben gaan wandelen zag ik telkens een lege kamer, een keertje bij een blonde buurvrouw nagevraagd maar die wist van niets.
 
Op Doubletstraat 12 op de plaats van Nena staat ook een heel mooie volslanke blondine met een witte slip aan. Zeer dikke kont en flinke buik. Wil wel eens een gokje wagen maar wacht momenteel nog op Fatima. Blijkbaar staat ze er niet overdag tijdens het weekend.
 
Ik heb opgemerkt dat er tijdens de avond thv Doublet 28 of 30 een goed gevulde jongedame (donkerbruin lang haar in een staart) staat. Heeft een zeer opvallende dikke natuurlijke boezem in een push-up bh en een buikje met pak aan. Staat altijd in een bh met slip achter het raam en haar lippen zijn ook tamelijk vol maar ook natuurlijk volgens mij en goed in de lippenstift gezet. Wie weet hoe deze name noemt? Ik zoek een topic over haar. Tenzij de Doublet vol loopt met heren die geen smaak hebben😂
Ik vind haar ook iets hebben. Volgens mij is er nog geen topic over haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan