Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zaterdagavond kwam ik na een lange treinreis aan in de Doubletstraat en zag ik in het voorlaatste raam vóór doodlopende passage een gezette bbw met lang zwart haar en heel uitgebreide kleuren make-up. Echter de laatste 2 keren dat ik haar opmerkte droeg ze zwarte kledij dat totaal niets onthulde van haar lichaam. Ook klanten lokken lijkt haar niet te interesseren, alsof ze er totaal geen moeite voor hoeft te doen. Zou dit de befaamde Turkse Fatima kunnen zijn? Zoja, dan staat die ook zeker op mijn to do lijst bij de volgende als ik haar aantref met recentie nadien!
Hier haar Hookers pagina: Den Haag, Doubletstraat 38 k1, Fatima (Tur)
 
Dit is een opname moment van Hookers via de website archive.org. Als je door die oude topics (interactieve kaart van Doubletstraat) wilt bladeren, bezoek de volgende link (opname datum 27-10-2016). http://web.archive.org/web/20161027042932/http://www.hookers.nl:80/maps/showmap.php?f=F12b
Ik weet niet goed hoe dit werkt maar ik weet nu tenminste dat deze dame werkelijk Fatima is. Had eerder al zin om deze dame te bezoeken maar nu ik weet dat haar recensies zeer goed zijn en ze een zeer dikke reet zou hebben onder dat zwart gewaad zet ik zeker de stap.
 
Ik weet niet goed hoe dit werkt maar ik weet nu tenminste dat deze dame werkelijk Fatima is. Had eerder al zin om deze dame te bezoeken maar nu ik weet dat haar recensies zeer goed zijn en ze een zeer dikke reet zou hebben onder dat zwart gewaad zet ik zeker de stap.
Dit is een opname moment van Hookers via de website archive.org. Als je door die oude topics (interactieve kaart van Doubletstraat) wilt bladeren, bezoek de volgende link (opname datum 27-10-2016). http://web.archive.org/web/20161027042932/http://www.hookers.nl:80/maps/showmap.php?f=F12b
Heb je ook zo'n kaartje van de Achterdam in Alkmaar misschien? Mij lukt het niet het te vinden
 
Beter zoeken, eerste bericht
 
Hier wat 'leesvoer' uit het verleden van dames die heden ten dage ook aanwezig in de Doubie zijn.

Van sommige topics beginnen/stammen de recensies uit 2007 en van anderen uit 2016.
Het zijn niet de volledige topics.

Mocht er iets niet kloppen , dan hoor ik het graag om correcties aan te brengen. Natuurlijk zijn toevoegingen ook welkom.

Binnenkort zal ik de verhaaltjes in het huidige recensie-topic van de dames plaatsen + van nog meerdere dames.
De huidige adressen staan vermeld , i.v.m. recensies op die manier op kunnen vragen : scheelt wat vraagjes ....


Veel plezier met de "leesmap"



Szilvia 8k7 (sinds de laatste lockdown niet aanwezig)


Tanja 30k3

Claudia 26k2


Aimy v/h Daisy 22k3


Lavinea 28 wisselende etalage


Manuela 26a k1


Sol 10k2

Lisa 20k1



Betina 28k2

Ana Portugal 73


Sabrina 40k3


Kika 40k5


Lisa : is dit de Lisa met beertje en recensie-topic op 40k5 ??

Ingrid 79k6 (augustus weer aanwezig)

Dora Badpak 79 k2

Yvonne 29k4

Sandra 29k2

Camela 21k1

Diana 1a k2 (zus Alina)

Alina 1a k3 (zus Diana)

Saskia 30k4

Andra 4k3

Monica Brasil 8k5

Amanda Brasil 8a1



Toevoeging zo 13 uur

Laura Brasil 25 vk2 ( ingang zijkant , showroom straat en zijkant)

Nena op 10k1 : vanaf heden weer in actie 😜

 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde het al eerder van haar grote zus , maar niet aangekondigd omdat ze in in februari ook al zou komen voor een weekje ( dus niet ) . Ik hoop dat ze langer dan een week / 10 dagen blijft ...... ze zal haar naambordje toch wel bewaard hebben??

Hierbij ook wat oude recensies en ik heb een topic geopend voor de liefhebbende en 'hopelijk' schrijvende fans.

Dus zoals hellraiser vermeld op 10k1 🥳
 
Laatst bewerkt:
Onderstaand wat oud leesvoer van dames uit de Doubie passages , die bij mij bekend zijn + hun actuele adressen ( makkelijk om dan hun bestaande topic hier op de site op te zoeken)

Eventuele correcties en Aanvullingen (met linkje) zijn van harte welkom.

Diamand 75P k2


Gina 75P k14 ( Italia)

Cristal 31P k2

Caroline 25P vk1
Bovenstaande en onderstaande topic zijn volgens mij beiden van Caroline !!!


Stella 75P k11

Clarissa 31P k100

Carla 31P k14


Laura Brasil 25 vk2 ( ingang zijkant , showroom straat en zijkant)

Rosanna 11/25P

Rachel 11/25P

Lorena 11/25P k12

Katalina 11/25P k13

Sandra (CostaR ) Bef/Baf 11/25P k5

Nancy 11/25P k3

==========================
NB : sinds Vandaag ook weer in actie in het straatje op 10k1 Nena ....met naambordje .

 
Laatst bewerkt:
Lopende band wandelaars na binnen
Ja dat kan ik best geloven! Ik sta misschien zaterdag ook in de wachtrij! Zal een moeilijke keuze worden. Nena, Fatima, Jennie in witte passage... zou ze mss alle drie nemen maar zal geen tijd meer hebben denk ik. Maar zeker en vast Fatima eens proberen!!😋 verwonderd mij dat die er vanmiddag al is. Laatste 2 keren dat ik de avondshift zag, toen zag ik een goed geshminckte gezette dame staan in Doubletstraat nr 40 /42met een zwart kleed aan. Had ik toen geweten dat zij Fatima is, ging ik toen al binnen. Dacht eerst dat het een latina was😂 maar ze deed niets van moeite om aandacht te aanvaarden. Zat op haar bed bezig met haar mobieltje en wist niet zeker of ze goed gezet is onder dat zwart kleed. Ze laat echt niets van haar lichaam zien.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan ik best geloven! Ik sta misschien zaterdag ook in de wachtrij! Zal een moeilijke keuze worden. Nena, Fatima, Jennie in witte passage... zou ze mss alle drie nemen maar zal geen tijd meer hebben denk ik. Maar zeker en vast Fatima eens proberen!!😋 verwonderd mij dat die er vanmiddag al is. Laatste 2 keren dat ik de avondshift zag, toen zag ik een goed geshminckte gezette dame staan in Doubletstraat nr 40 /42met een zwart kleed aan. Had ik toen geweten dat zij Fatima is, ging ik toen al binnen. Dacht eerst dat het een latina was😂 maar ze deed niets van moeite om aandacht te aanvaarden. Zat op haar bed bezig met haar mobieltje en wist niet zeker of ze goed gezet is onder dat zwart kleed. Ze laat echt niets van haar lichaam zien.
Ja, dat is Fatima. Ik voelde hetzelfde als dat jij ervaarde.
Heb even met haar gesproken, maar is mijn type niet.
Ze vraagt wat je wilt en op alles wat je vraagt zegt ze; ja, dat is goed.
Zet dus hoog in als je wat wilt.
 
Ja, dat is Fatima. Ik voelde hetzelfde als dat jij ervaarde.
Heb even met haar gesproken, maar is mijn type niet.
Ze vraagt wat je wilt en op alles wat je vraagt zegt ze; ja, dat is goed.
Zet dus hoog in als je wat wilt.
Wat bedoel je met hoog inzetten? Iets meer betalen dan 35? Een eerste keer betaal ik bijna nooit meer dan 35€. Toppertjes zoals Jennie zien mij als ik in Den Haag ben vaak twee keer komen en dan betaal ik 2de bezoek ietsje meer.
 
Op hunsestraat 2a kamer 2 stond vandaag Marian. Is haar ouwe stekje. Al lang werkzaam in het oudste beroep. Volgens mij oorspronkelijk uit Kroatië maar al lange tijd in Nederland. Werkt overdag door de week. Als ze er is staat er een doos bar le duc voor het raam.Spreekt gewoon Nederlands. Heb haar voor covid meermaals bezocht. Goeie ervaring mee. Zeker een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan