Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik schrijf al drie keer dat de dames onderdruk gezet worden door de huisbazen, dus gaan ze ook niet protesteren, en mocht een enkeling dat wel doen, dan is toevallig de vaste kamer van de dame niet meer beschikbaar. Wat snap jij hier niet aan?

Denk je nou echt dat deze dames zicht gaan verenigen en met zijn allen tegen de wensen van de huisbaas ingaan, je moet voor de aardigheid als een dame een fan in de kamer heeft staan, eens vragen hoeveel ze daar voor moeten betalen/ bijbetalen. En ja, deze dames slikken niet alleen onze nazaatjes maar ook alle nukken en grillen van de huisbaas.

En ik schrijf al 3x dat het de dames zijn die het geld verdienen, zij ook mogelijkheden hebben om uit te wijken en bv. vanuit huis te werken, zelf een kartel vormen en al hogere minimumprijzen hanteren los van de huisbazen en dat het ze imo worst zal wezen dat die prijzen omhoog gaan.
Voor mijn part hoeven ze zeker niet tegen de wens van de huisbazen in te gaan hoor, moeten ze zelf weten. Maar dan moet je niet doen alsof ze lieve engeltjes zijn en maar de huisbazen de boosdoeners zijn.

Misschien moeten we maar eens accepteren dat een groot deel van die dames, en met name de Roemeense, best wel vervelende dames zijn die over het algemeen best een slechte service leveren, dat ze zoveel mogelijk geld willen aftroggelen van wandelaars en ze geen reet geven om de zak van de wandelaar en termen zoals marktconformiteit, eerlijkheid etc.? Die dames zijn alles behalve engeltjes. De samengezworen 40 euro instaptarief is daar een prachtig voorbeeld van.

Ik weet niet wat ze jou allemaal wijs maken en waarom je zo makkelijk trapt in de woorden van dames, maar ook over die fan klopt het niet wat je zegt. 2 dames die ik sprak hadden in de zomer een eigen kleine fan vanuit huis meegenomen, die sloten ze doodleuk aan en het was ineens chill op de kamer. Niks bijbetalen, extra betalen voor de kamer etc. Heel praktisch en normaal opgelost. Dat waren hun eigen woorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En ik schrijf al 3x dat het de dames zijn die het geld verdienen, zij ook mogelijkheden hebben om uit te wijken en bv. vanuit huis te werken, zelf een kartel vormen en al hogere minimumprijzen hanteren los van de huisbazen en dat het ze imo worst zal wezen dat die prijzen omhoog gaan.
Voor mijn part hoeven ze zeker niet tegen de wens van de huisbazen in te gaan hoor, moeten ze zelf weten. Maar dan moet je niet doen alsof ze lieve engeltjes zijn en maar de huisbazen de boosdoeners zijn.

Misschien moeten we maar eens accepteren dat een groot deel van die dames, en met name de Roemeense, best wel vervelende dames zijn die over het algemeen best een slechte service leveren, dat ze zoveel mogelijk geld willen aftroggelen van wandelaars en ze geen reet geven om de zak van de wandelaar en termen zoals marktconformiteit, eerlijkheid etc.? Die dames zijn alles behalve engeltjes. De samengezworen 40 euro instaptarief is daar een prachtig voorbeeld van.
Wat betreft de Roemeense dames, ben ik het wel met je eens, over het algemeen, leuke dames om te zien, maar de sex is kil en emotieloos. Overigens wel vreemd dat juist van de voormalige sovjet satelietstaten. Roemenie een overschot heeft van sexwerkers. Is dat soms een verplicht vak daar op de middelbare school.
 
Wat betreft de Roemeense dames, ben ik het wel met je eens, over het algemeen, leuke dames om te zien, maar de sex is kil en emotieloos. Overigens wel vreemd dat juist van de voormalige sovjet satelietstaten. Roemenie een overschot heeft van sexwerkers. Is dat soms een verplicht vak daar op de middelbare school.
ik durf het haast niet te zeggen, ik ben net naar de Roemeense Ruby geweest op de Doublet. Ze is lekker nauw dus ik kwam gauw. 🙈 🙈
Die rolator staat overigens nog steeds voor de deur.
 
Ja, maar ook die Ruby ziet er zo ongelooflijk kil uit voor de deur. Ze is sowieso qua lichaam niet mijn type, dus zou nooit naar binnen gaan, maar die koudheid.
Was afgelopen week bij Jennifer naar binnen, voor het eerst. Meteen een grote glimlach, leuk small talk. Gaf haar een dikke smakkerd en een kleine pets op haar kont. Ze was meteen gesmolten. En ook lekkere seks meteen.

Bij een Roemeense had ik dat niet eens gedurfd denk ik, zo koud zijn ze. Ik moet er echt niets mee. Brrrrrrrrrr.
 
Ja, maar ook die Ruby ziet er zo ongelooflijk kil uit voor de deur. Ze is sowieso qua lichaam niet mijn type, dus zou nooit naar binnen gaan, maar die koudheid.
Was afgelopen week bij Jennifer naar binnen, voor het eerst. Meteen een grote glimlach, leuk small talk. Gaf haar een dikke smakkerd en een kleine pets op haar kont. Ze was meteen gesmolten. En ook lekkere seks meteen.

Bij een Roemeense had ik dat niet eens gedurfd denk ik, zo koud zijn ze. Ik moet er echt niets mee. Brrrrrrrrrr.
het is een beetje lullig om te zeggen, ik was gisteren geil, en uiteindelijk ben ik bij Ruby naar binnen gegaan, omdat er verder niet zo veel bijzonders was, Eigenlijk had ik gehoopt dat er een paar lekkere latinas beschikbaar waren, maar die waren waarschijnlijk in Scheveningen. Bovendien was mijn parkeertijd bijna op.

Een paar jaar geleden, ben ik al eens bij Ruby geweest, en dat was niet goed en ook niet slecht, dus ik dacht, ik geef haar nog een kans. Ze is superaardig als je binnen bent, maar sex met een Roemeense is toch anders dan met een Latina, wellicht de passie en de geiligheid die ontbreekt bij de meeste Oostblok dames. Dus al met al met al was het geen slechte ervaring, maar er zijn betere.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook eens geweest, maar dat is lang geleden. Zo lang dat ik de ervaring niet eens meer voor mij halen. Volgens mij was ze inderdaad zeer vriendelijk, maar toch is het destijds bij 1x gebleven.
Daar is meestal toch een reden voor.
 
Ik ben er ook eens geweest, maar dat is lang geleden. Zo lang dat ik de ervaring niet eens meer voor mij halen. Volgens mij was ze inderdaad zeer vriendelijk, maar toch is het destijds bij 1x gebleven.
Daar is meestal toch een reden voor.
Nogmaals Ted, er waren gisteren middag niet veel dames in de straat. Of je moet van types als Dora of Elsa houden. Volgens mij was de nederlandse Astrid ook weer aan het pezen. Ik dacht dat zij gestopt was.
 
Las hier dat de prijzen in de doublet vanaf 1 juli naar 40 EUR zouden gaan? Dat de prijs van een individuele dame naar 40 EUR gaat die dat zelf bepaald vind ik helemaal prima, maar kartelvorming moet keihard worden aangepakt. Overal ligt de prostitutiebranche onder een vergrootglas en iedereen moet voldoen aan allerlei wettelijk eisen maar duidelijke prijsafspraken waarvan de eindklant de dupe is kraait geen haan van de roverheid naar? De prijsafspraken worden zelfs open en bloot getoond op de ramen met een sticker. Welke instantie gaat hier eigenlijk over in NL en hebben die überhaupt weleens actie ondernomen?
 
Las hier dat de prijzen in de doublet vanaf 1 juli naar 40 EUR zouden gaan? Dat de prijs van een individuele dame naar 40 EUR gaat die dat zelf bepaald vind ik helemaal prima, maar kartelvorming moet keihard worden aangepakt. Overal ligt de prostitutiebranche onder een vergrootglas en iedereen moet voldoen aan allerlei wettelijk eisen maar duidelijke prijsafspraken waarvan de eindklant de dupe is kraait geen haan van de roverheid naar? De prijsafspraken worden zelfs open en bloot getoond op de ramen met een sticker. Welke instantie gaat hier eigenlijk over in NL en hebben die überhaupt weleens actie ondernomen?
precies, ik probeerde dat punt al eerder te maken,
Overigens zag ik gisteren dat de stickers van € 35,00 er nog gewoon hingen, ondanks dat een collega wandelaar melde dat ze verwijderd waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan