Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt heel weinig bezetting in Doublet momenteel. In eerste helft van de straat die zekere Sol gezien. Dan 1 dame in korte passage, in stenen passage 2 dames waaronder Lorena. In grote witte passage 2tal dames. En dan nog enkele dames waaronder die ssbbw die ik zo dadelijk nog eens ga bezoeken zodra ze klaar is met haar make-up. Manuela gezien voor de liefhebbers en Kika met haar oranje bruinharige vriendin een 3tal ramen ervoor.
ik denk toch dat je te vroeg bent meeste komen rond 14:00 binnen
 
Sta ik te wachten op Kika terwijl ze bezet is, glipt er een ander binnen bij haar vriendin 3 ramen ervoor met haar kort bruin oranje coupe. Doet Kika het gordijntje open, glipt er al een andere naar binnen die stond te wachten. Het is rijtje aanschuiven bij die twee. Kika heb ik al enkele keren bezocht voor pijpbeurtjes van 40€. Maar nu wil ik voor het eerst eens haar vriendin er ook bij nemen. Zij is nieuw voor mij en ik ga voorstellen of ze mij samen willen leegzuigen voor elk 35. Ben eens benieuwd wat dat zal geven. Nu hopen dat de ene niet bezet geraakt terwijl de ander nog bezig is.
 
Sta ik te wachten op Kika terwijl ze bezet is, glipt er een ander binnen bij haar vriendin 3 ramen ervoor met haar kort bruin oranje coupe. Doet Kika het gordijntje open, glipt er al een andere naar binnen die stond te wachten. Het is rijtje aanschuiven bij die twee. Kika heb ik al enkele keren bezocht voor pijpbeurtjes van 40€. Maar nu wil ik voor het eerst eens haar vriendin er ook bij nemen. Zij is nieuw voor mij en ik ga voorstellen of ze mij samen willen leegzuigen voor elk 35. Ben eens benieuwd wat dat zal geven. Nu hopen dat de ene niet bezet geraakt terwijl de ander nog bezig is.
Ik ben benieuwd Wandeleer, wat dat zal geven.
Ik was donderdagmiddag in de Doublet, in die 1,5 dat ik er was, hebben beiden dames geen klant gehad. Wel tot mijn verbazing, stapte er een fitte veertiger bij Dora naar binnen, ik blijf mij verbazen.
 
Rond 13u was de bezetting al ietsje beter. Maar nog heel veel lege ramen. Nog nooit zoveel lege ramen gezien in Doublet. Misschien is het er nu al beter maar ik ben nu in België.
Amaii ga je nu wandelen in schipperskwartier broeder? ben daar vroeger wel eens geweest kost €50 als ik het goed heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd Wandeleer, wat dat zal geven.
Ik was donderdagmiddag in de Doublet, in die 1,5 dat ik er was, hebben beiden dames geen klant gehad. Wel tot mijn verbazing, stapte er een fitte veertiger bij Dora naar binnen, ik blijf mij verbazen.
Ergens wel maar dit soort dames moet het toch hebben van wandelaars met speciale wensen zoals ouder. Dat komt wel vaker voor, heb bij Elsa wel twintigers naar binnen zien gaan
 
Vanavond even rondje doub gelopen (gister was ik er in de middag aanbod was magertjes) vanavond vond ik de bezetting ook niet geweldig.

Zag op een gegeven moment op K5 -1 volgens mij een mooie meid staan met volle lippen veel tekeningen op haar lichaam en goed gevulde kont.

Ze zij dat ze Roemeens was maar durfde de gok niet te nemen. weet iemand wie dit is en of er een recensie van is.

Bvd
 
Vanavond even rondje doub gelopen (gister was ik er in de middag aanbod was magertjes) vanavond vond ik de bezetting ook niet geweldig.

Zag op een gegeven moment op K5 -1 volgens mij een mooie meid staan met volle lippen veel tekeningen op haar lichaam en goed gevulde kont.

Ze zij dat ze Roemeens was maar durfde de gok niet te nemen. weet iemand wie dit is en of er een recensie van is.

Bvd
ik heb deze dame ook zien staan volle lippen en mooie grote borsten soms heeft ze een brilletje op staat op de oude kamer van Irina die er al een poosje niet is ik ben ook zeer benieuwd of iemand haar bezocht heeft broeders?
 
paar ramen naast de witte pasage ik denk nummer 35 of 37 zie ik vaak een latina met krullen en een bril , voor mij beetje een jufrouw look weet iemand wie dit is ?

ben ook benieuw naar de dame die volgene mij op 29k3 staat ook een mooie latina iemand ervaring met deze 2 ?

ben van plan deze te bezoeken
 
paar ramen naast de witte pasage ik denk nummer 35 of 37 zie ik vaak een latina met krullen en een bril , voor mij beetje een jufrouw look weet iemand wie dit is ?
Een tijdje geleden in Den Haag algemeen is hier al iets over gezegd. Ik ben bij deze dame binnen geweest en het was gewone sex. Voor mij geen herhalingsgevaar maar een andere wandelaar die was wel tevreden.
 
Benieuwd of Nena in Doublet nr 12 vandaag aanwezig is. Ik reis speciaal vanuit België voor haar. Heb haar vóór corona dikwijls bezocht en een week geleden terug de eerste keer sinds 2 jaar.
 
Zeer magere bezetting momenteel in Doub. Ik denk hoogstens 5% van de ramen bezet. Geen Nena, ook die ssbbw lijkt er niet te zijn op nr39. Die blijkt dan toch enkel tijdens weekend te werken. En laat nou net deze 2 dames zijn die ik vandaag wil bezoeken. En op Carla nr31/k14 is het ook nog lang wachten. Staat ook nog op mijn to do lijst. Echt vervelend! En dan nog dat zand dat overal om je heent waait met die teringwerken! Nou staat er een kraan in de straat ook.
 
Benieuwd of Nena in Doublet nr 12 vandaag aanwezig is. Ik reis speciaal vanuit België voor haar. Heb haar vóór corona dikwijls bezocht en een week geleden terug de eerste keer sinds 2 jaar.
Beste Wandeleer, ben je vandaag, net als gisteren, speciaal vanuit Belgie naar Dan Haag gereden om Nena te bezoeken?
Wellicht is het handiger om telefoonnummers van de dames te vragen, kan je even een berichtje sturen voordat je gaat.
 
Beste Wandeleer, ben je vandaag, net als gisteren, speciaal vanuit Belgie naar Dan Haag gereden om Nena te bezoeken?
Wellicht is het handiger om telefoonnummers van de dames te vragen, kan je even een berichtje sturen voordat je gaat.
Ja had ik beter eens kunnen vragen. Ik vergeet het gewoon vaak. Ik verneem via haar topic dat de bezoeker van de recensie vóór mij één van haar laatste bezoekers was want die schrijft dat ze zou terugkeren in juli of augustus. Had ze mij beter wel eens kunnen zeggen dat ze maar heel even in de Doub zou staan😅
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan