Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom niet vaak ik den Haag maar ik kan mij herinneren dat ik voor corona op de hunsestraat 37 een heel erg mooie brunette heb gezien. Uitzonderlijk knap gezicht en (ook al weet ik dit niet zeker) het gevoel dat zij Nederlands is. Gaat om een dame ergens tussen de 25 en 35 zou ik denken. Iemand 'n idee wie ik beschrijf en of zij nog werkt?
 
Echt niet tof @AmsterdamTheCity Wel hun verlies, maar dat blijft een schrale troost. In multiculti steden (zoals Amsterdam en Rotterdam) zal dat een stuk minder zijn, maar ook daar komt dat helaas nog voor.
Bij een DVP denk ik zelf altijd wel... beter iemand die me weigert (of niet reageert) dan iemand die eigenlijk met tegenzin met je aan de slag gaat. Dat heb ik ook meegemaakt, en dat is ook niet bevorderlijk.
Uiteraard is dat nog wat anders dan domweg in een club bij het uitgaan geweigerd worden.
In Amsterdam en Rotterdam is het idd anders en veel minder. Ja maar wat ik raar vind is dat ik als jong persoon er gewoon goed en verzorgd er uit ziet wordt geweigerd en als een oudere man in de 40 soms zelf boven de 50 wel binnen wordt gelaten. Je zou toch eerder intiem willen zijn met iemand van je eigen leeftijds categorie? Dus je hebt wel zin om met een oudere man intiem te zijn? en met een jong persoon werk je met tegenzin.

Maar goed, mij is wel eens verteld dat oudere mannen vaak meer besteden dan jongeren, dus dat zou ook weer een reden kunnen zijn dat ze eerder oudere mannen binnen laten dan jongeren.

Ze zoeken het maar uit, ik bezoek gewoon de dames die kleurenblind zijn en mij wel binnen laten en vriendelijk zijn.
 
Wat bedoel je precies met zij zouden het moeten weten hoe het voelt om afgewezen te worden omdat een groot deel zigeuner bloed heeft?

Hoe herken je eigenlijk een zigeuner? Aan een wat grotere apparte neus toch? Ahah
Vaak hebben ze een wat donkerder uiterlijk en zware wenkbrauwen en ook wat pluizig haar. Vaak kunnen ze dat met make up en andere hulpmiddeltjes verbergen, en vaak ook hebben ze geverfd haar.
 
Er zijn er ook die denken aan oudere mannen een minder veeleisende klant te hebben.
Met veel klanten op een dag, wil je niet elke keer zwaar doorgeneukt worden.
Los van of het per klant klopt, zal dat gemiddeld gezien wel wat schelen.
In Amsterdam en Rotterdam is het idd anders en veel minder. Ja maar wat ik raar vind is dat ik als jong persoon er gewoon goed en verzorgd er uit ziet wordt geweigerd en als een oudere man in de 40 soms zelf boven de 50 wel binnen wordt gelaten. Je zou toch eerder intiem willen zijn met iemand van je eigen leeftijds categorie? Dus je hebt wel zin om met een oudere man intiem te zijn? en met een jong persoon werk je met tegenzin.

Maar goed, mij is wel eens verteld dat oudere mannen vaak meer besteden dan jongeren, dus dat zou ook weer een reden kunnen zijn dat ze eerder oudere mannen binnen laten dan jongeren.
 
In Amsterdam en Rotterdam is het idd anders en veel minder. Ja maar wat ik raar vind is dat ik als jong persoon er gewoon goed en verzorgd er uit ziet wordt geweigerd en als een oudere man in de 40 soms zelf boven de 50 wel binnen wordt gelaten. Je zou toch eerder intiem willen zijn met iemand van je eigen leeftijds categorie? Dus je hebt wel zin om met een oudere man intiem te zijn? en met een jong persoon werk je met tegenzin.

Maar goed, mij is wel eens verteld dat oudere mannen vaak meer besteden dan jongeren, dus dat zou ook weer een reden kunnen zijn dat ze eerder oudere mannen binnen laten dan jongeren.

Ze zoeken het maar uit, ik bezoek gewoon de dames die kleurenblind zijn en mij wel binnen laten en vriendelijk zijn.
Waar je even aan voorbij gaat (net als de meesten hier) is dat het voor de vrouw in kwestie werk is. Ze kijkt naar je als een klant, iemand die geld meebrengt. Dan is hygiëne en veiligheid nog een ding, en dan misschien uiterlijk. Maar waarom zou het? Ze voelt zich net zo min aangetrokken tot jou als tot die oude vent. Jullie zijn beiden klant. Meer niet.

Het grote verschil is dat jij voor 50-100 euro een half uur ligt te pompen als een adonis en denkt dat je haar daar ook een plezier mee doet en die oude baas voor hetzelfde geld binnen 1 minuut klaar is en de rest van de tijd vult met andere dingen. En dat is een stuk minder arbeidsintensief.

Exact dit is ook de reden dat vrouwen zo blij zijn met die zwijmelaars die er een romantische date van willen maken en met een arsenaal aan cadeautjes of bloemen aan komen zetten. Ze vinden het prima. Als er geluld wordt, wordt er immers niet geneukt.

Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel.
 
Waar je even aan voorbij gaat (net als de meesten hier) is dat het voor de vrouw in kwestie werk is. Ze kijkt naar je als een klant, iemand die geld meebrengt. Dan is hygiëne en veiligheid nog een ding, en dan misschien uiterlijk. Maar waarom zou het? Ze voelt zich net zo min aangetrokken tot jou als tot die oude vent. Jullie zijn beiden klant. Meer niet.

Het grote verschil is dat jij voor 50-100 euro een half uur ligt te pompen als een adonis en denkt dat je haar daar ook een plezier mee doet en die oude baas voor hetzelfde geld binnen 1 minuut klaar is en de rest van de tijd vult met andere dingen. En dat is een stuk minder arbeidsintensief.

Exact dit is ook de reden dat vrouwen zo blij zijn met die zwijmelaars die er een romantische date van willen maken en met een arsenaal aan cadeautjes of bloemen aan komen zetten. Ze vinden het prima. Als er geluld wordt, wordt er immers niet geneukt.

Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel.
Ik snap heus wel dat het voor hun werk is en dat ze het voor het geld doen. Maar ik geloof niet dat zij net zo min aangetrokken voelt tot iemand die er jong en goed uitziet als tot die oude vent. Niet allemaal in ieder geval.

En hoezo 'ik ligt te pompen als een adonis en DENKT dat ik haar een plezier mee doet?' Jij weet niet wat ik heb meegemaakt in die peeskamers met sommige dames, er zijn dames die mij wel een leuke jonge man vinden en zonder dat wij van te voren hebben afgesproken dat ze mij opeens loopt te zoenen + tongzoenen en mijn pik zomaar zonder condoom in hun kut stoppen. Ik schrok er zelf van. En het waren allemaal ook Roemeense dames.

Ik kan een date ook net zo Romantisch maken en leuk zonder cadeautjes of bloemen te geven. Ik zou ook nooit cadeautjes of bloemen geven aan een prostituee….
 
Mooi is dit. We zijn allemaal zo anti discriminatie maar ineens worden Roemenen en zigeuners even op een hoop gegooid…
Helemaal eens. Veel dames in de straten hebben wel zigeunerbloed, maar niet alle Roemeense, Bulgaarse of Hongaarse dames. En uiterlijke selectie lijkt op de toeslagenaffaire: soms juist, soms onjuist. In deze landen is trouwens een ernstige seggregatie. Zigeuners wonen of op het platteland in vaak matige omstandigheden of in een soort ghetto. Wij noemen dat eufemistisch kansarm. Het werk in Nederland levert de meesten in korte tijd veel geld op...
 
Maar zeg ik iets, wat feitelijk niet waar is?
Laat ik dan ook iets benoemen dat feitelijk waar is maar tegelijkertijd meteen mensen vol de gordijnen in jaagt. Komt ie: de hoofdreden dat mensen soms geweigerd worden aan de deur of bij een DVP op basis van uiterlijke kenmerken heeft geen reet te maken met racisme, maar is helaas voortgekomen uit een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in de misdaadcijfers en problemen. Heel vervelend als je zelf van goede wil bent en toevallig uiterlijke kenmerken van die groep hebt, maar het zijn de keiharde feiten. Een DVP heeft 1 minuut om aan de deur te bepalen of ze iemand binnen kan laten zonder beroofd, mishandeld dan wel slecht behandeld te worden. Geen tijd voor een uitgebreide screening of background check: dus blijft er maar één ding over.

We gaan ook voor de Albert Heijn geen vrouwtje van 96 preventief fouilleren, die hebben doorgaans geen Manchete of pistool op zak. Alleen in Amsterdam zijn ze zo de weg kwijt dat ze dat dan doen.

Zo, dat waren ook wat feiten. Dan nu de "dat mag je niet zeggen" reacties graag.
 
dat donkere mannen vaak voor problemen zorgen bij dvp's is ook feitelijk niet onwaar.
Maar dat is een ongemakkelijke waarheid die "we" liever ontkennen. Makkelijker is het de portier van een club voor racist uit te maken terwijl die man wekelijks te maken heeft met vecht en steekpartijen en daar helaas simpel gezien wel een gemeenschappelijke deler in ziet. Maar laten we dat vooral niet benoemen want dat zou er op duiden dat er eventueel een probleem is.
 
Laat ik dan ook iets benoemen dat feitelijk waar is maar tegelijkertijd meteen mensen vol de gordijnen in jaagt. Komt ie: de hoofdreden dat mensen soms geweigerd worden aan de deur of bij een DVP op basis van uiterlijke kenmerken heeft geen reet te maken met racisme, maar is helaas voortgekomen uit een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in de misdaadcijfers en problemen. Heel vervelend als je zelf van goede wil bent en toevallig uiterlijke kenmerken van die groep hebt, maar het zijn de keiharde feiten. Een DVP heeft 1 minuut om aan de deur te bepalen of ze iemand binnen kan laten zonder beroofd, mishandeld dan wel slecht behandeld te worden. Geen tijd voor een uitgebreide screening of background check: dus blijft er maar één ding over.

We gaan ook voor de Albert Heijn geen vrouwtje van 96 preventief fouilleren, die hebben doorgaans geen Manchete of pistool op zak. Alleen in Amsterdam zijn ze zo de weg kwijt dat ze dat dan doen.

Zo, dat waren ook wat feiten. Dan nu de "dat mag je niet zeggen" reacties graag.
Maar dat dames heren weigeren met een donkere huidskleur of met een midden oosters achtig uiterlijk is toch iets wat al langer gebeurd, natuurlijk is dat niet goed, maar wat wil je er tegen doen?
 
Maar dat is een ongemakkelijke waarheid die "we" liever ontkennen. Makkelijker is het de portier van een club voor racist uit te maken terwijl die man wekelijks te maken heeft met vecht en steekpartijen en daar helaas simpel gezien wel een gemeenschappelijke deler in ziet. Maar laten we dat vooral niet benoemen want dat zou er op duiden dat er eventueel een probleem is.
Dit zijn inderdaad dingen die we liever niet willen horen, of waar we onze ogen voor sluiten.
 
Maar dat is een ongemakkelijke waarheid die "we" liever ontkennen. Makkelijker is het de portier van een club voor racist uit te maken terwijl die man wekelijks te maken heeft met vecht en steekpartijen en daar helaas simpel gezien wel een gemeenschappelijke deler in ziet. Maar laten we dat vooral niet benoemen want dat zou er op duiden dat er eventueel een probleem is.
Maar wat voor problemen bezorgen ze dan bij de dames? Ik heb het nog nooit gezien. En ik zie er niet eens uit als een 'bad boy' of ik heb ook geen onvriendelijke uitstraling. Ik geef je wel gelijk dat er ook donkere mannen of met een Midden-Oosters uiterlijk vaak bekend staan die aan criminele praktijken doen of stoer doen, lastig doen in het openbaar etc. Maar sommige beveiligers van een club zijn ook gewoon klootzakken en hebben gewoon leedvermaak als ze donkere mannen weigeren, geloof mij nou maar. Ik heb ook een donkere jonge gezien die helemaal geen bad attitude uitstraling had en gewoon werd geweigerd, en hij werd dus boos. Maar ik snap zijn frustratie, ik zei tegen hem dat ik precies hetzelfde had meegemaakt, diegene waar ik mee was die dus licht gekleurd is mocht wel naar binnen en ik niet. En hij had dat dus ook.

Misschien zijn veel donkere mannen en mannen uit het Midden-Oosten wel doorgeslagen en dat soort gedrag vertonen omdat ze niet worden behandeld als blanke mensen of niet makkelijk aan werk komen of wat dan ook.
Het is gewoon heel vervelend als bepaalde mensen je ook zo zien als die verkeerde types als je zelf van goede wil bent. Al die problemen dat hebben blanke mensen niet.

Maar goed, laten we maar ophouden over dit onderwerp. Want daarvoor is dit forum niet bedoeld.
 
Maar wat voor problemen bezorgen ze dan bij de dames? Ik heb het nog nooit gezien. En ik zie er niet eens uit als een 'bad boy' of ik heb ook geen onvriendelijke uitstraling. Ik geef je wel gelijk dat er ook donkere mannen of met een Midden-Oosters uiterlijk vaak bekend staan die aan criminele praktijken doen of stoer doen, lastig doen in het openbaar etc. Maar sommige beveiligers van een club zijn ook gewoon klootzakken en hebben gewoon leedvermaak als ze donkere mannen weigeren, geloof mij nou maar. Ik heb ook een donkere jonge gezien die helemaal geen bad attitude uitstraling had en gewoon werd geweigerd, en hij werd dus boos. Maar ik snap zijn frustratie, ik zei tegen hem dat ik precies hetzelfde had meegemaakt, diegene waar ik mee was die dus licht gekleurd is mocht wel naar binnen en ik niet. En hij had dat dus ook.

Misschien zijn veel donkere mannen en mannen uit het Midden-Oosten wel doorgeslagen en dat soort gedrag vertonen omdat ze niet worden behandeld als blanke mensen of niet makkelijk aan werk komen of wat dan ook.
Het is gewoon heel vervelend als bepaalde mensen je ook zo zien als die verkeerde types als je zelf van goede wil bent. Al die problemen dat hebben blanke mensen niet.

Maar goed, laten we maar ophouden over dit onderwerp. Want daarvoor is dit forum niet bedoeld.
Goed betoog, ik heb er niks aan toe te voegen en ben het volledig met je eens. Ik denk dat veel mensen, waaronder ik zelf, het over een hele groep of gemeenschap hebben ipv een enkel individu.
 
Maar wat voor problemen bezorgen ze dan bij de dames? Ik heb het nog nooit gezien. En ik zie er niet eens uit als een 'bad boy' of ik heb ook geen onvriendelijke uitstraling. Ik geef je wel gelijk dat er ook donkere mannen of met een Midden-Oosters uiterlijk vaak bekend staan die aan criminele praktijken doen of stoer doen, lastig doen in het openbaar etc. Maar sommige beveiligers van een club zijn ook gewoon klootzakken en hebben gewoon leedvermaak als ze donkere mannen weigeren, geloof mij nou maar. Ik heb ook een donkere jonge gezien die helemaal geen bad attitude uitstraling had en gewoon werd geweigerd, en hij werd dus boos. Maar ik snap zijn frustratie, ik zei tegen hem dat ik precies hetzelfde had meegemaakt, diegene waar ik mee was die dus licht gekleurd is mocht wel naar binnen en ik niet. En hij had dat dus ook.

Misschien zijn veel donkere mannen en mannen uit het Midden-Oosten wel doorgeslagen en dat soort gedrag vertonen omdat ze niet worden behandeld als blanke mensen of niet makkelijk aan werk komen of wat dan ook.
Het is gewoon heel vervelend als bepaalde mensen je ook zo zien als die verkeerde types als je zelf van goede wil bent. Al die problemen dat hebben blanke mensen niet.

Maar goed, laten we maar ophouden over dit onderwerp. Want daarvoor is dit forum niet bedoeld.
Precies. Andere keer, andere plek. Hier kom je toch niet uit
 
Goed betoog, ik heb er niks aan toe te voegen en ben het volledig met je eens. Ik denk dat veel mensen, waaronder ik zelf, het over een hele groep of gemeenschap hebben ipv een enkel individu.
Fact of life my friend. Ik heb een kale kop en zie er soms niet al te vriendelijk uit terwijl ik een hele aardige jongen ben. En toch kom ik de JC Arena nooit in zonder weer eens gefouilleerd te worden. Moet ik dan ook meteen gaan zeggen dat ik gediscrimineerd word? In feite is het zo. Maar wat heeft het voor zin.

We doen allemaal aan profiling. Zelfs als we denken van niet. Juist de anti racisten hebben vaak niet door hoe bevooroordeeld ze zich opstellen
 
Los van dat enkele wandelaars al vermeldden dat het voor de dames "gewoon" werk is waar geen of nauwelijks gevoelens bij komen kijken, zijn er toch wel uitzonderingen. Ik wandelde in het verleden regelmatig en had op de voorganger van deze site toch aardig wat berichten en ervaringen gepost. In deze tijd heb ik met een aantal dames toch wel een vriendschaps- cq vertrouwensband opgebouwd. Zodanig dat ik met sommigen nog steeds contact heb, zelfs tijd samen doorbreng en van tijd tot tijd leuke dingen doe. Geen sex. Waarbij ik wil opmerken dat onder hen dames zijn die gestopt zijn, al dan niet naar het thuisland zijn teruggekeerd en anderen nog steeds werkzaam zijn. Zonder uitzondering hoor ik van hen dat er wel degelijk sprake is van een vorm van genegenheid naar bepaalde klanten, wat zeker niet meteen hoeft te betekenen dat er van liefde oid sprake is. Ik heb regelmatig gehoord dat dames bepaalde wandelaars weigeren simpelweg omdat het niet het type man is waar de dame op valt. Er is mij zelfs platweg gezegd: "ik ga toch niet wippen met iemand die ik niet leuk/aantrekkelijk vind, dan maar geen verdiensten. Ik wil mij ook prettig voelen". En dit stond/staat los van discriminatie op basis van ras. Hiermee wil ik alleen aangeven dat het niet altijd is zoals door velen onder ons gedacht word.

"Wij" mannen gaan toch ook voor een dame die wij op één of andere manier aantrekkelijk vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan