Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We hebben allemaal onze issues en zijn in meer of mindere mate "verknipt". (Ja ik ook 😜).
Waar het vooral om gaat dat het twee (of meer) " consenting adults" zijn die ermee instemmen.

En des te "zwakker" de ander (kan fysiek, mentaal, economisch zijn) des te zorgvuldiger je moet zijn in mijn ogen.
De rest is alleen maar oordelen vanaf de zijlijn.
 
Lastig verhaal altijd, maar als "het je dochter zou kunnen zijn" het criterium is mag ik (49) de halve Doubletstraat niet meer neuken..
Ik geef direct toe dat ik vrouwen van 25 meestal mooier vind als die van 50.. dus ja, die bezoek ik liever. Zolang de meiden er zelf geen problemen mee hebben, heb ik het ook niet. Maar ik geef toe, een beetje gelijk heb je wel.
Een vrouw van mijn eigen leeftijd neuken...ik moet er niet aan denken. o_O
Daar heb ik werkelijk geen enkele interesse in.
Privé ooit een dame gehad die 2 jaar ouder was en dat kon nog maar nèt.
Alle anderen waren altijd jaren jonger dan ikzelf.
Dvp liefst 30jr max.
Af en toe een oudje (30+ dus :LOL:) als ze speciale wensen vervult...
 
Op 3 k1 staat al jaren Vani en dat raam heeft geen gordijnen.
als Vani al jaren op deze kamer staat dan klopt of de kamer niet of de dame niet???
Vani is geen 20 jaar maar X 2 =40 jaar en die zal zeker geen tiener lichaam hebben of toch wel ahahahha?
 
Vandaag weer wat bekenden in de Geleen, op 86k5 Rebecca terug, verder waren er Karina (k1), Alessia (k2), Anastasia (k3) en dan de vermoedelijke Bianca op k4.

Dus niet de Bianca van 51k7, die was er vandaag trouwens ook, in het oranje.

Op 110 waren Katerina (k4) en Carla (k6) weer terug. De stevige dames die gisteren op k5 en k6 stonden waren er weer, nu k2 (geen Alina of Raluca vandaag) en k5. Iemand enig idee wie dit zijn?

Op 110p k12 was de bekende kleine dame ook weer terug, maar ik ben d'r naam kwijt en ze heeft ook geen topic. Op k3 een voor mij nieuwe, lange, dunne dame in zwarte bikini.

Op 45 Alice op k1, Sara op k2, Roxana op k4 en een dame zonder bordje op k11.

Sisi op 49 en Mona op 122 zwaaiden ook vriendelijk, maar ik ben toch even bij Naomi op 98 geweest :)
 
als Vani al jaren op deze kamer staat dan klopt of de kamer niet of de dame niet???
Vani is geen 20 jaar maar X 2 =40 jaar en die zal zeker geen tiener lichaam hebben of toch wel ahahahha?
Vani heeft al aardig wat vlieguren achter de rug.
 
Dat blauwachtige gordijn hangt op 5 k1.
nummer volgens kaartje hier: https://www.girlsreview.nl/threads/plattegrond-info-den-haag.2622/
juist en dat is Irina ik wist het!!!
 
Laatst bewerkt:
Jullie blijven maar door gaan eh…Bekijk bijlage 56153
Irina staat toch naast de paarse deuren? Dat is toch 3k1? (zie foto) modjomaster zei zelf dat Irina schuin tegenover Andra staat. Als je kijkt op de platte grond (zie foto) zie je dat 3k1 schuin tegenover Andra staat 4k3. En 5k1 komt niet echt dicht in de buurt van Andra, als je kijkt op de plattegrond, ik vind 3k1 meer schuin tegenover Andra dan 5k1 zoals je ziet op de plattegrond. Ik kon nog herinneren dat ik een keer Irina sprak bij haar raam en ik keek achterom toen zag ik dat Andra en Lori naar mij keken. Als zij bij 5k1 staat zoals jullie beweren en ik keek achterom dan had ik Andra en Lori niet eens duidelijk kunnen zien. Die paarse deuren zijn toch nummer 1A met die brede kamers? Als je kijkt op de plattegrond zie je dat 1A ook wat groter is, dus dat zou dan de kamers moeten zijn met de paarse deuren en Irina staat toch precies naast de paarse deuren zoals je op de foto ziet. Of ben ik nou aan het spacen en lees ik de plattegrond niet goed?
Bekijk bijlage 56154
Volgens je foto is dat echt 5k1.
Op de tekening oogt de afstand tussen 4k3 en 5k1 best ver, maar in praktijk is het schuin tegenover.
 
Net terug van de Doub, het was geen top bezetting voor de woensdagavond maar toch nog een paar pareltjes kunnen spotten. Uiteindelijk na veel wikken en weg bij Carina op 26A mijn nazaatjes kwijtgeraakt, het leuke was dat ze voor mij nieuw is, ik had haar nog niet eerder gezien, ik zal snel een recensie over haar schrijven, allereerst even kijken of er al een over haar is,

Er stond op 39 of op 73 een mooie jonge meid van een jaar of 25 met geblondeerd haar ik vermoed Oost Europees, echt een mooie meid, Alleen iets hield mij tegen, en ik zag verder dat de gordijnen vrijwel open bleven. Het is in ieder geval niet Livinia.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan