Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ach die dames met hun prijzen toch...ze klooien maar wat aan.
Was van de week bij een dame die standaard (aan mij) 40 vraagt.
Dat betaal ik altijd zonder zeuren.
Wilde ze nu opeens 5 euro teruggeven...
Ik dacht wtf ik betaal dus elke keer voor lul teveel.
Andersom kan ook, een vaste dame geef ik altijd 40 of 50 terwijl ze aan iedereen 35 vraagt.
Ik dacht dat ze dat wel zou waarderen.
Ik gaf vorige keer 40 en ze wilde opeens 5 teruggeven...
Toen dacht ik dus ook, ik betaal je altijd meer dan normaal maar kennelijk weet ze dat niet eens...
 
Ach die dames met hun prijzen toch...ze klooien maar wat aan.
Was van de week bij een dame die standaard (aan mij) 40 vraagt.
Dat betaal ik altijd zonder zeuren.
Wilde ze nu opeens 5 euro teruggeven...
Ik dacht wtf ik betaal dus elke keer voor lul teveel.
Andersom kan ook, een vaste dame geef ik altijd 40 of 50 terwijl ze aan iedereen 35 vraagt.
Ik dacht dat ze dat wel zou waarderen.
Ik gaf vorige keer 40 en ze wilde opeens 5 teruggeven...
Toen dacht ik dus ook, ik betaal je altijd meer dan normaal maar kennelijk weet ze dat niet eens...
Het viel mij gisteren op, dat de Roemeense meisejes op 12 en 16 ineeens € 50,00 vroegen, ik had de dames ook nooit eerder gezien. Ik heb mij er inmiddels al bij neergelegd dat het instaptarief van 35,00 naar 40,00 is gegaan, en die dames, net als gisteren die € 35,00 vragen, geef ik ook gewoon € 40,00
We zullen het allemaal wel zien, ik zelf loop met een grote boog heen om de dames die € 50,00 vragen, maar dat is meer uit principe, dan dat ik het niet kan betalen. Het is niet mijn bedoeling om voor de zoveelste keer een prijsdiscussie aan te zwendelen, het was/ is alleen een constatering.
 
Ik kan hier alleen over mijzelf spreken, Ruby vroeg de laatste keer dat ik bij haar was € 40,00. Ik weet niet wat andere wandelaars betalen, maar volgens mij ook gewoon € 40,00
Dan vraagt ze waarschijnlijk 50 voor nieuwe klanten, want ik hoorde dat ze bij meerdere mannen 50 zei. Zelfde als haar buurvrouw Joanna, ik betaalde 40 aan haar en aan nieuwe klanten vraagt ze 50.
Ze vragen voor de instapprijs (p+n) nog steeds 50 euro
Ja bij mij niet, bij mij was 50 alleen handjob of 100 massage en bij 2 dames en andere dames vroegen dan weer 100 voor p+n of p of n. Dat bedoel ik dus, ik ben ook altijd slachtoffer van niet gelijk behandeld worden, waar dan ook...is toch niet eerlijk, een voorbeeld stel dat iemand broodjes verkoopt voor 4,00 en iemand komt die eruitziet alsof die veel geld hebt of om wat voor reden dan ook en vraagt hem 8,00 voor die broodjes. Dat kan toch niet, dat is toch niet eerlijk voor klanten die 8,00 moeten betalen. Ze moeten gewoon een vaste prijs hebben voor iedereen.
 
Dan vraagt ze waarschijnlijk 50 voor nieuwe klanten, want ik hoorde dat ze bij meerdere mannen 50 zei. Zelfde als haar buurvrouw Joanna, ik betaalde 40 aan haar en aan nieuwe klanten vraagt ze 50.

Ja bij mij niet, bij mij was 50 alleen handjob of 100 massage en bij 2 dames en andere dames vroegen dan weer 100 voor p+n of p of n. Dat bedoel ik dus, ik ben ook altijd slachtoffer van niet gelijk behandeld worden, waar dan ook...is toch niet eerlijk, een voorbeeld stel dat iemand broodjes verkoopt voor 4,00 en iemand komt die eruitziet alsof die veel geld hebt of om wat voor reden dan ook en vraagt hem 8,00 voor die broodjes. Dat kan toch niet, dat is toch niet eerlijk voor klanten die 8,00 moeten betalen. Ze moeten gewoon een vaste prijs hebben voor iedereen.
Misschien denken ze, dat is de rijkste man van Amsterdam, die kan best wat meer betalen.
 
Dan vraagt ze waarschijnlijk 50 voor nieuwe klanten, want ik hoorde dat ze bij meerdere mannen 50 zei. Zelfde als haar buurvrouw Joanna, ik betaalde 40 aan haar en aan nieuwe klanten vraagt ze 50.

Ja bij mij niet, bij mij was 50 alleen handjob of 100 massage en bij 2 dames en andere dames vroegen dan weer 100 voor p+n of p of n. Dat bedoel ik dus, ik ben ook altijd slachtoffer van niet gelijk behandeld worden, waar dan ook...is toch niet eerlijk, een voorbeeld stel dat iemand broodjes verkoopt voor 4,00 en iemand komt die eruitziet alsof die veel geld hebt of om wat voor reden dan ook en vraagt hem 8,00 voor die broodjes. Dat kan toch niet, dat is toch niet eerlijk voor klanten die 8,00 moeten betalen. Ze moeten gewoon een vaste prijs hebben voor iedereen.
Je bent niet verplicht om dat broodje voor €8,00 te kopen, je kan ook naar een andere zaak gaan waar ze maar €4,00 vragen
 
Op 122 k9 staat een volslanke brunette. Ze heet Jessyca.
Klinkt inderdaad als haar! Wel gek dat ze dan een andere naam geeft
 
Iemand enig idee hoe de dame heet op doub 30 k3? Ik ben bij haar vandaag naar binnen geweest, maar ik ben vergeten haar naam te vragen… ik wil een recensie over haar voor jullie schrijven heren!
 
Heeft iemand ervaring met de dame die op 77 k1 staat, ik heb haar al daar al twee keer zien staan, ze is Oost Europees, waarschijnlijk Roemeens, ze heeft lang blond haar, een klein beetje mollig, maar absoluut niet dik en ik schat haar tussen de 25 en 30 jaar.

Tevens wil ik weten welke blond geverfde dame er naast tussen Kayla en Carmen staat. ze heeft blond geverfd haar met een slag, vaak heeft ze een bril op en redelijk grote borsten, en ik schat haar een jaar of 35, en ze heeft bijna altijd een sigaret tussen haar lippen. Volgens mij is het Doublet 39
Deze dame heeft wel iets wat mij nieuwsgierig maakt een ondeugende blik
 
@Rony80 . Ik vermoed dat de dame op 77,k1 een Latina is . Ze staat er nog niet zo lang maar ik weet 100 % zeker dat deze dame een tijdje ertussen uit is geweest maar kan haar niet plaatsen. De laatste tijd wil ik wat nieuws proberen maar zie haar gordijn nooit gesloten en dat is al een slecht teken terwijl ze er toch wel goed uit ziet. Ben gisteren maar bij Bibiana geweest in de stenen passage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan