Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Rony80 . Ik vermoed dat de dame op 77,k1 een Latina is . Ze staat er nog niet zo lang maar ik weet 100 % zeker dat deze dame een tijdje ertussen uit is geweest maar kan haar niet plaatsen. De laatste tijd wil ik wat nieuws proberen maar zie haar gordijn nooit gesloten en dat is al een slecht teken terwijl ze er toch wel goed uit ziet. Ben gisteren maar bij Bibiana geweest in de stenen passage.
@TOM HOOKER, dat viel mij ook op dat haar gordijn niet vaak gesloten is, Ze heeft voor mij wel iets leuks, Het zou kunnen dat het een Latina is, maar ik vermoed eerder dat zij een Roemeense is, Ik heb haar twee weken voor het eerst gezien, daarvoor heb ik haar nooit gezien,

Bibiana is toch de Braziliaanse dame in de stenen passage 11-25 kamer 6, ze heeft geblondeerd haar, en ik zie dat ze vaak in een boek zit te lezen.
Leuke dame is dat, vroeger twee keer geweest. Ze geeft een prima services. beter dan ik had verwacht.
Overigens is zij ook best vaak vrij, dus het zeg niet altijd wat, als de gordijnen vaak open blijven,
 
liever in den haag dan op de wallen in amsterdam daar moet je voor alles extra bij betalen en service is om te huilen🤣🤣
Ja jij denkt 24/7 alleen maar aan hoeren, ik had het niet eens over hoeren als ik zeg dat Amsterdam beter en gezelliger is dan Den Haag. Er gaan meer toeristen naar Amsterdam dan Den Haag, dus Amsterdam trekt de mensen meer aan, dat is een feit! Ga toch een leven zoeken.

Jullie zijn ook raar, onderscheid maken omdat iemand ergens anders vandaan komt. Slaat echt nergens op.
 
liever in den haag dan op de wallen in amsterdam daar moet je voor alles extra bij betalen en service is om te huilen🤣🤣
Absoluut, Amsterdam is niet meer voor locals, alleen nog maar voor touristen die veel te veel betalen voor een slechte services. Zelfs voor kijken moet je al je portemonnee open trekken bij wijze van spreken.
 
@Rony80 Ja soms kan je er weleens naast zitten waar ze vandaan komen maar in eerste instantie dacht ik dat ze een Oostblok was maar nadat ik een paar keer langs was gelopen vermoed ik dat ze een Latina is maar eens kijken wie gelijk heeft :ROFLMAO:. Omdat ik toch twijfelde bij haar ben ik inderdaad naar Bibiana gegaan. Bij deze dame is het altijd wel goed maar ze heeft ook van die periodes dat ze de handdoek in de ring gooit. Sowieso heb ik nog een aantal dames op mijn lijst staan die ik wil bezoeken. Dat zijn toch een aantal dames in pand 12, een soort "hard to get" . Ik heb vaak meegemaakt dat dames geen moeite doen om klanten te werven of interesse hebben maar op de kamer toch een goede service geven. En de Oostblok dames die er al een tijdje staan dat is inderdaad die dame op 39, ze staat vaak voorover met haar handen op de vensterbank om haar voorgevel te showen en dan aan de overkant een vriendin van haar met donker lang haar en vaak met een zwarte bodystocking aan. Werken al jaren in de doub maar nog nooit bezocht.
 
Ja jij denkt 24/7 alleen maar aan hoeren, ik had het niet eens over hoeren als ik zeg dat Amsterdam beter en gezelliger is dan Den Haag. Er gaan meer toeristen naar Amsterdam dan Den Haag, dus Amsterdam trekt de mensen meer aan, dat is een feit! Ga toch een leven zoeken.

Jullie zijn ook raar, onderscheid maken omdat iemand ergens anders vandaan komt. Slaat echt nergens op.
Dat klopt maar dat bedoelde Modjomaster niet, Behalve de hoeren is er niks te beleven in Den Haag, het is vergeleken met Amsterdam en Rotterdam en zelfs Utrecht net een dorp, Na 01.00 s'nachts is er niks meer te beleven in de stad, en zeker doordeweeks.
 
Ja jij denkt 24/7 alleen maar aan hoeren, ik had het niet eens over hoeren als ik zeg dat Amsterdam beter en gezelliger is dan Den Haag. Er gaan meer toeristen naar Amsterdam dan Den Haag, dus Amsterdam trekt de mensen meer aan, dat is een feit! Ga toch een leven zoeken.

Jullie zijn ook raar, onderscheid maken omdat iemand ergens anders vandaan komt. Slaat echt nergens op.
Als je in waar leg dat dan iets in een restaurant wil bestellen moet het in het engels want ze kenne geen hollands verstaan!
 
@Rony80 Ja soms kan je er weleens naast zitten waar ze vandaan komen maar in eerste instantie dacht ik dat ze een Oostblok was maar nadat ik een paar keer langs was gelopen vermoed ik dat ze een Latina is maar eens kijken wie gelijk heeft :ROFLMAO:. Omdat ik toch twijfelde bij haar ben ik inderdaad naar Bibiana gegaan. Bij deze dame is het altijd wel goed maar ze heeft ook van die periodes dat ze de handdoek in de ring gooit. Sowieso heb ik nog een aantal dames op mijn lijst staan die ik wil bezoeken. Dat zijn toch een aantal dames in pand 12, een soort "hard to get" . Ik heb vaak meegemaakt dat dames geen moeite doen om klanten te werven of interesse hebben maar op de kamer toch een goede service geven. En de Oostblok dames die er al een tijdje staan dat is inderdaad die dame op 39, ze staat vaak voorover met haar handen op de vensterbank om haar voorgevel te showen en dan aan de overkant een vriendin van haar met donker lang haar en vaak met een zwarte bodystocking aan. Werken al jaren in de doub maar nog nooit bezocht.
Ik ben wel benieuwd naar die dame op 77 ze ziet er leuk uit, twee weken zag ik haar al, nog een tijd lopen twijfelen om bij haar naar binnen te gaan, ze zat ook een beetje te glimlachen toen ik langs liep, gisteren zag ik dat ze best wel een beetje mollig is, toen ze een jeans en casual kleding aan had, Maar dat ze niet vaak bezet is geef te denken, maar zeg ook niet alles, misschien dat ik gewoon eens de stoute schoenen aantrekt, het is voor mij al een tijdje geleden dat ik bij een " blonde " meid ben binnen gestapt.

Ik bedoel inderdaad die dame op 39 die altijd voorover staat om haar borsten te showen, gisteren had ze een zwarte bril , volgens mij heb ik haar ook wel eens overdag gezien, ik vraag me af of daar nog geen recensie van is? Ze ziet er wel lekker geil uit, en volgens mij ook best wel ok services. Ze doet mij een heel klein beetje denken aan Anna met de mega borsten die een tijdje op 7 heeft gestaan en toen naar Alkmaar of Haarlem is gegaan.
 
Ja jij denkt 24/7 alleen maar aan hoeren, ik had het niet eens over hoeren als ik zeg dat Amsterdam beter en gezelliger is dan Den Haag. Er gaan meer toeristen naar Amsterdam dan Den Haag, dus Amsterdam trekt de mensen meer aan, dat is een feit! Ga toch een leven zoeken.

Jullie zijn ook raar, onderscheid maken omdat iemand ergens anders vandaan komt. Slaat echt nergens op.
Nou @Jongen.van.Amsterdam ik ben zelf Amsterdammer en kom daar ook veel vaker dan in Den Haag. Maar ik ben het met de Hagenezen eens in dit geval. Als je leest over alle bezoekjes krijg ik de indruk dat je het leuker hebt in Den Haag als het om dvp's gaat. Tuurlijk, ik voel me meer thuis in Amsterdam als stad, omdat ik daar vandaan kom. En over toeristen gesproken, dat maakt het in Amsterdam alleen maar nog minder leuk, vooral in de avond. Het is dat het 2x zo ver is anders ging ik veel vaker neuken in Den Haag.
 
@Rony80 Ja soms kan je er weleens naast zitten waar ze vandaan komen maar in eerste instantie dacht ik dat ze een Oostblok was maar nadat ik een paar keer langs was gelopen vermoed ik dat ze een Latina is maar eens kijken wie gelijk heeft :ROFLMAO:. Omdat ik toch twijfelde bij haar ben ik inderdaad naar Bibiana gegaan. Bij deze dame is het altijd wel goed maar ze heeft ook van die periodes dat ze de handdoek in de ring gooit. Sowieso heb ik nog een aantal dames op mijn lijst staan die ik wil bezoeken. Dat zijn toch een aantal dames in pand 12, een soort "hard to get" . Ik heb vaak meegemaakt dat dames geen moeite doen om klanten te werven of interesse hebben maar op de kamer toch een goede service geven. En de Oostblok dames die er al een tijdje staan dat is inderdaad die dame op 39, ze staat vaak voorover met haar handen op de vensterbank om haar voorgevel te showen en dan aan de overkant een vriendin van haar met donker lang haar en vaak met een zwarte bodystocking aan. Werken al jaren in de doub maar nog nooit bezocht.
Ze is roemeens, heet Ina, pn voor 35 en 50 voor meerwerk.
Was leuk praten met haar, maar niet naar binnen gegaan (had andere plannen)
 
Ik bedoel inderdaad die dame op 39 die altijd voorover staat om haar borsten te showen, gisteren had ze een zwarte bril , volgens mij heb ik haar ook wel eens overdag gezien, ik vraag me af of daar nog geen recensie van is? Ze ziet er wel lekker geil uit, en volgens mij ook best wel ok services. Ze doet mij een heel klein beetje denken aan Anna met de mega borsten die een tijdje op 7 heeft gestaan en toen naar Alkmaar of Haarlem is gegaan.
De dame op 39,k1 moet er zeker iemand zijn die haar heeft bezocht ik meende dat op Hookers een recensie van haar is en ook haar vriendin van 30,k1 is een recensie van maar deze dames zijn volgens mij na de lockdowns op deze kamers neergestreken en daarvoor werkte ze op een ander adres. Wat ik van de dame 39,k1 kan herinneren op Hookers is dat ze gemiddeld was. Klopt dat ze wat weg heeft van Anna of zoals ze zich op Kinky noemt Blondy uit Alkmaar.
 
Heeft iemand ervaring met de dame die op 77 k1 staat, ik heb haar al daar al twee keer zien staan, ze is Oost Europees, waarschijnlijk Roemeens, ze heeft lang blond haar, een klein beetje mollig, maar absoluut niet dik en ik schat haar tussen de 25 en 30 jaar.

Tevens wil ik weten welke blond geverfde dame er naast tussen Kayla en Carmen staat. ze heeft blond geverfd haar met een slag, vaak heeft ze een bril op en redelijk grote borsten, en ik schat haar een jaar of 35, en ze heeft bijna altijd een sigaret tussen haar lippen. Volgens mij is het Doublet 39
Deze dame heeft wel iets wat mij nieuwsgierig maakt een ondeugende blik
Ik ben ook wel benieuwd naar die blonde dame op 39 met bril. Ik zag haar gisteren ook Ze ziet er wel geil uit. Die Anna op nummer 7 had echt flinke borsten zeg teringgg en ze was ook nog eens groot. Weet jij of zij actief is op kinky?
 
De dame op 39,k1 moet er zeker iemand zijn die haar heeft bezocht ik meende dat op Hookers een recensie van haar is en ook haar vriendin van 30,k1 is een recensie van maar deze dames zijn volgens mij na de lockdowns op deze kamers neergestreken en daarvoor werkte ze op een ander adres. Wat ik van de dame 39,k1 kan herinneren op Hookers is dat ze gemiddeld was. Klopt dat ze wat weg heeft van Anna of zoals ze zich op Kinky noemt Blondy uit Alkmaar.
Je hebt gelijk. Die dame op 30 k1 zag ik gisteren ook eventjes in de kamer van die dame met bril te praten
 
Ik ben ook wel benieuwd naar die blonde dame op 39 met bril. Ik zag haar gisteren ook Ze ziet er wel geil uit. Die Anna op nummer 7 had echt flinke borsten zeg teringgg en ze was ook nog eens groot. Weet jij of zij actief is op kinky?
Als je de blonde anna met tattoos bedoelt heb haar een x bezocht was wel goed alleen wat plichtmatig. Ik sluit niet uit dat ik haar weer eens bezoek. Hele tijd niet gezien trouwens dus mocht ze het zijn bedankt voor het laten weten ze stond ook op kinky

GR RF
 
Die van 39,k1 is de Look-a-like van Anna ( voorheen in de doub gewerkt ergens op nummer 7 en bied nu haar diensten aan in Alkmaar op Achterdam D2. Het draadje staat nu bovenaan in Alkmaar. Ze noemt zich nu Anny. Op kinky adverteert ze nog steeds onder de naam Blondy. Ze gebruikt steeds verschillende namen omdat haar dienstverlening redelijk ruk is)
 
Ik ben ook wel benieuwd naar die blonde dame op 39 met bril. Ik zag haar gisteren ook Ze ziet er wel geil uit. Die Anna op nummer 7 had echt flinke borsten zeg teringgg en ze was ook nog eens groot. Weet jij of zij actief is op kinky?
Geen idee, of ze nog actief is, die Anna, ik had ook wel een keer willen proberen, maar ik hoorde van meerdere wandelbroeders dat ze een slechte services geef, maar je mag wel met die grote jetsers spelen😋
 
Ik ben ook wel benieuwd naar die blonde dame op 39 met bril. Ik zag haar gisteren ook Ze ziet er wel geil uit. Die Anna op nummer 7 had echt flinke borsten zeg teringgg en ze was ook nog eens groot. Weet jij of zij actief is op kinky?
Die op 39 heeft inderdaad wel wat geils, ik heb al een paar keer staan twijfelen om eens bij haar binnen te stappen, hoewel ik over het algemeen meer valt op
latinas, maar iets weerhoud mij, waarschijnlijk een intern stemmetje dat me waarschuwt om het tocht maar niet te doen.
Misschien kent @modjomaster haar wel, die heeft zich de laatste tijd ontpopt als een ware kenner van de Roemeense meisjes en hun individuele bed prestaties.
 
Die op 39 heeft inderdaad wel wat geils, ik heb al een paar keer staan twijfelen om eens bij haar binnen te stappen, hoewel ik over het algemeen meer valt op
latinas, maar iets weerhoud mij, waarschijnlijk een intern stemmetje dat me waarschuwt om het tocht maar niet te doen.
Misschien kent @modjomaster haar wel, die heeft zich de laatste tijd ontpopt als een ware kenner van de Roemeense meisjes en hun individuele bed prestaties.
nee helaas niet broeder @Rony80 39K1 die ken ik nog niet haah
 
Terug
Bovenaan Onderaan