Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij heeft zij haar haren geblondeerd. Eerlijk gezegd denk ik dat haar aardigheid ook gemaakt is. De Roemeense dames komen hier om geld te verdienen en geen nieuwe vrienden maken ?.
Geblondeerd zeker, blond is niet echt de norm in Roemenië ?
Ik heb Andra tot een jaar of 3 geleden heel vaak bezocht, en kan je melden dat ze heel leuk gezelschap is. Maar onthoud wat @Engie zegt, ze zitten hier puur voor het geld, en niks meer dan dat.
 
Laatst bewerkt:
Ik liep vrijdagmiddag door de Doubletstraat, en zag daar Manuela (Col.) weer op haar vertrouwde plek staan. Maar ze maakte geen normale indruk, ze had een vreemde boze blik in haar ogen. Een blik waardoor je denkt "uit de buurt blijven". Weet niet of dit misschien een incident was, of dat dit andere wandelaars ook opgevallen is?
 
Ik liep vrijdagmiddag door de Doubletstraat, en zag daar Manuela (Col.) weer op haar vertrouwde plek staan. Maar ze maakte geen normale indruk, ze had een vreemde boze blik in haar ogen. Een blik waardoor je denkt "uit de buurt blijven". Weet niet of dit misschien een incident was, of dat dit andere wandelaars ook opgevallen is?
Ik denk dat het een incident is dat ze zo boos keek , want het was haar een paar keer niet gelukt om mij naar binnen te halen . Waarschijnlijk liep je de laatste poging vlak achter me ? ?
 
Ik liep vrijdagmiddag door de Doubletstraat, en zag daar Manuela (Col.) weer op haar vertrouwde plek staan. Maar ze maakte geen normale indruk, ze had een vreemde boze blik in haar ogen. Een blik waardoor je denkt "uit de buurt blijven". Weet niet of dit misschien een incident was, of dat dit andere wandelaars ook opgevallen is?
Ja dat was mij ook opgevallen, toen ik haar voor het eerst zag na haar terugkeer dacht ik meteen, zo die ziet er slecht uit, ze had een onzekere blik of zo iets, in ieder geval niet zo als normaal.
 
Nee hè? Misschien was ze liever met pensioen gegaan. Nou ja, speculatie.
Ik was klant van Manuela sinds 2011. Ik kwam bijna iedere week bij haar. Vorige week na haar terugkomst weer een keer bij haar geweest. Zij heeft nu kleinere borsten, geen siliconen meer en iets aan haar onderkaak laten doen. Maar de grootste afknapper nu is haar kapsel. Erg kort en aan de achterkant opgeschoren. Echt een slechte keuze van haar. De dienstverlening was nog wel vanouds en ze was ook vriendelijk en gezellig. Maar het oog wil ook wat, en dat aspect is nu zodanig dat ik niet meer Manuela zal bezoeken.
 
Gisteravond (rond 19:00 uur) een rondje Doublet gedaan.

Op 31K3 : Ik had deze latina al eerder gezien (maar dan overdag, en op een andere dag) Brede heupen, tat onder haar navel, en alle keren dat ik haar gezien heb heeft ze altijd de deur openstaan en loopt in en uit haar kamertje.
Ziet er speels en wulps uit, maar op de een of andere manier houd mij iets tegen om naar binnen te gaan. Ik schat in dat ze begin 30 yo is.

Wie is deze dame, en heeft iemand ervaring met haar ?
 
Sommige dames in de 31p willen nogal eens van kamer veranderen.
Bedoel je die blonde?
Ze probeert je ook naar binnen te kletsen en wenken.
Daar ben ik ooit geweest, jaren geleden.
1x en nooit meer. Was puur slecht.
Op hookers had ze recensies, meestal niet goed maar ook enkele minder ontevreden wippers.
Ik kan in de 31p wel 5 of 6 dames aanwijzen die TMM zijn.
Dat is dus zo'n beetje de halve passage...
 
Sommige dames in de 31p willen nogal eens van kamer veranderen.
Bedoel je die blonde?
Ze probeert je ook naar binnen te kletsen en wenken.
Daar ben ik ooit geweest, jaren geleden.
1x en nooit meer. Was puur slecht.
Op hookers had ze recensies, meestal niet goed maar ook enkele minder ontevreden wippers.
Ik kan in de 31p wel 5 of 6 dames aanwijzen die TMM zijn.
Dat is dus zo'n beetje de halve passage...
Ik denk dat wij het over dezelfde hebben, ze doet goed haar best met wenken en knipogen.
Wel goed te horen dat mijn intuïtie goed was -door niet te gaan-

TMM = ?
 
Sommige dames in de 31p willen nogal eens van kamer veranderen.
Bedoel je die blonde?
Ze probeert je ook naar binnen te kletsen en wenken.
Daar ben ik ooit geweest, jaren geleden.
1x en nooit meer. Was puur slecht.
Op hookers had ze recensies, meestal niet goed maar ook enkele minder ontevreden wippers.
Ik kan in de 31p wel 5 of 6 dames aanwijzen die TMM zijn.
Dat is dus zo'n beetje de halve passage...
@hellraiser666 Is Crystal in jouw ogen ook een TMM (staat vooralsnog op mijn lijstje)?
 
Die blonde Roemeense met een zwarte bodystocking op kamer 11 of 12 is ook een dame waar je met een boog omheen moet lopen. Weet van gekkigheid niet wat ze moet doen, staat met verschillende dames te praten. Komt bijna nooit iemand binnen. Heb ooit een trio gedaan samen met Carla. ligt er als een zoutzak bij. Op hookers waren de recensies niet best o.a. ook door mij. Ze heeft wel een lekker figuurtje,dat dan weer wel. Heeft jaren in Spanje gewerkt ( spreekt vloeiend Spaans) vandaar dat ze tussen de Latina`s staat.
 
Een jaar of zeven of acht geleden, ben ik ooit geweigerd door Cristal, reden was /is mij onbekend, De enige meid die mij ooit geweigerd heeft. Ik had daar toen een naar gevoel over.

Een week op 5 geleden, overdag een kort praatje met haar gemaakt en gevraagd wat het bij haar koste, ze zei € 35,00 uiteindelijk gezegd dat ik nog even verder wilde kijken. Ik schrok op de een of andere manier een beetje toen ik haar dicht bij zag, ze zag er ouder uit dan ze van een afstandje leek.

Achteraf wel spijt van dat ik toen niet bij haar naar binnen ben gegaan, vaak maak ik een beslissing om bij een dame naar binnen te gaan in een split second.
 
Absoluut niet!
Crystal is het tegenovergestelde van een TMM...een aanrader dus. (y)
Ben er vroeger vaak geweest en ze had uitsluitend goede recensies op hookers.
Een van de weinige goede dames in die passage.
Hi guys,

Ik heb gezocht naar Crystal (recensie) maar geen gevonden.

Zijn er (uiterlijke) kenmerken waaraan ik haar kan herkennen?
En ook niet onbelangrijk dag of avonddienst (of beide?)
 
Hi guys,

Ik heb gezocht naar Crystal (recensie) maar geen gevonden.

Zijn er (uiterlijke) kenmerken waaraan ik haar kan herkennen?
En ook niet onbelangrijk dag of avonddienst (of beide?)
Er staat hier nog geen recensie van Cristal, haar naam is wel een paar keer gevallen in Den Haag algemeen. Volgens mij is ze voor een paar maanden naar haar thuisland Colombia.

Ze zat altijd op 31 k2. Ze is slank ongeveer 1.60 lang, heeft zwart haar, en een flinke boezem. ik schat haar tussen de 35 en 38 jaar
 
Overigens zit er op 31 k9 ook een lekkere latina, Colombiaans volgens eigen zeggen, naam schiet mij niet te binnen, slank en een jaar of 25 a 30. te herkennen aan een soort blauw achtige beugel. Ik heb haar vorige jaar na de corona sluting bezocht, de sex was redelijk goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan