Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Snap echt niet hoe sommige mensen t verschil tussen siliconen en natural niet kunnen maken. Zijn toch echt overduidelijk siliconen wat crystal heeft. Niet erg dat je t verschil niet ziet, maar valt me op dat veel forum leden dit hebben ook op hookers toentertijd
ik denk dat dat komt. omdat sommige mensen het idee hebben dat siliconen borsten altijd keihard zijn en overduidelijk te zien zijn, terwijl je ook siliconen (gel) borsten hebt die wat ''natuurlijker'' overkomen en voelen
 
@hellraiser666 crystal silicone? Nee toch anders zijn ze verdomd goed gelukt
Goed gelukt zijn ze zeker, maar ze staan mij wat te fier voor haar leeftijd. Heb ook het vermoeden dat ze wat aan haar billen heeft laten doen.
Het is een leuk wijf met die grappige beugel van d'r, en ze heeft altijd zo'n hele hoge giegel lach. Ze heeft een badjas met konijnen oren, die had ik een keer over m'n hoofd getrokken terwijl ze me stond te pijpen ??
Laat ze maar snel terugkomen.
 
Goed gelukt zijn ze zeker, maar ze staan mij wat te fier voor haar leeftijd. Heb ook het vermoeden dat ze wat aan haar billen heeft laten doen.
Het is een leuk wijf met die grappige beugel van d'r, en ze heeft altijd zo'n hele hoge giegel lach. Ze heeft een badjas met konijnen oren, die had ik een keer over m'n hoofd getrokken terwijl ze me stond te pijpen ??
Laat ze maar snel terugkomen.
Ik vind haar tieten denk ik 1 van de mooiste paren die ik ooit heb gezien. Zijn lekker vol en zacht en goed gevormd. Maar hangen er niet bij als 2 halve waterballonnen
 
Ik zie hier nu nooit iets geschreven over Paulina. Is zij inmiddels uit de gratie? In het verleden stonden ze altijd in de rij in de Geleenstraat te wachten totdat ze weer beschikbaar was. Deze prachtige blonde Poolse raamdame zat nooit erg lang achter het raam. Deed aan uitmuntende dienstverlening. Een van haar specialiteiten was het teasen met haar tongetje van de eikel voordat het condoom erom heen ging. ?????
 
Ik zie hier nu nooit iets geschreven over Paulina. Is zij inmiddels uit de gratie? In het verleden stonden ze altijd in de rij in de Geleenstraat te wachten totdat ze weer beschikbaar was. Deze prachtige blonde Poolse raamdame zat nooit erg lang achter het raam. Deed aan uitmuntende dienstverlening. Een van haar specialiteiten was het teasen met haar tongetje van de eikel voordat het condoom erom heen ging. ?????
Wellicht een aanleiding om zelf een recensie over Paulina te schrijven:cool:
 
Wandelbroeders, een tijdje geleden schreef ik hier over een hele mooie meid in de Doub.
Ze had me na binnenkomst en betaling en uitkleden geweigerd wegens een te groot apparaat.
Sindsdien zag ik haar niet meer maar zojuist zag ik haar weer op 5 k1, tijdens de dagshift dus.
Echt een heel mooi moppie om te zien.
Ben benieuwd of iemand al bij haar geweest is en hoe het was.
Kan geen recensie vinden.
Ik wil zeker nog een keer proberen bij haar binnen te glippen...
 
Wandelbroeders, een tijdje geleden schreef ik hier over een hele mooie meid in de Doub.
Ze had me na binnenkomst en betaling en uitkleden geweigerd wegens een te groot apparaat.
Sindsdien zag ik haar niet meer maar zojuist zag ik haar weer op 5 k1, tijdens de dagshift dus.
Echt een heel mooi moppie om te zien.
Ben benieuwd of iemand al bij haar geweest is en hoe het was.
Kan geen recensie vinden.
Ik wil zeker nog een keer proberen bij haar binnen te glippen...
Dan moet ze goed geschrokken zijn @hellraiser666 . Vermoedelijk genoeg dames die je wel graag zien komen.
 
Wandelbroeders, een tijdje geleden schreef ik hier over een hele mooie meid in de Doub.
Ze had me na binnenkomst en betaling en uitkleden geweigerd wegens een te groot apparaat.
Sindsdien zag ik haar niet meer maar zojuist zag ik haar weer op 5 k1, tijdens de dagshift dus.
Echt een heel mooi moppie om te zien.
Ben benieuwd of iemand al bij haar geweest is en hoe het was.
Kan geen recensie vinden.
Ik wil zeker nog een keer proberen bij haar binnen te glippen...
Dat heb ik ook elke keer.:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan