Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kort voordat de bordjes hingen hoorde ik dit gesprek
Klant: Hoe duur?
Dvp: 35
Klant: Ik heb maar 30
Dvp: Voor die 5 euro laat ik je niet buiten staan
Nu staat er een minimum van 40 op haar raam.
Beetje pijnlijk allemaal....als je oud en niet zo mooi bent en dan 40 niet onderhandelbaar op je raam hangt.....moet toch iedere keer vernederend zijn als geen enkele klant dat betaald maar je het vanwege de buurvrouw toch ophangt.
Lijkt een goed idee die bordjes maar is het niet.
Gisteren Roza op de Geleen bezocht, prachtige meid van 26 met goede service 50 euro voor 20 min rustige service......dat staat toch niet in verhouding tot 40 euro voor 15 min met een lelijke oude dvp?
 
Kort voordat de bordjes hingen hoorde ik dit gesprek
Klant: Hoe duur?
Dvp: 35
Klant: Ik heb maar 30
Dvp: Voor die 5 euro laat ik je niet buiten staan
Nu staat er een minimum van 40 op haar raam.
Beetje pijnlijk allemaal....als je oud en niet zo mooi bent en dan 40 niet onderhandelbaar op je raam hangt.....moet toch iedere keer vernederend zijn als geen enkele klant dat betaald maar je het vanwege de buurvrouw toch ophangt.
Lijkt een goed idee die bordjes maar is het niet.
Gisteren Roza op de Geleen bezocht, prachtige meid van 26 met goede service 50 euro voor 20 min rustige service......dat staat toch niet in verhouding tot 40 euro voor 15 min met een lelijke oude dvp?
Het kan ook andersom.
Paar weken geleden stond er een jongeman voor het raam van een dame die hier vaak beschreven wordt als oud en lelijk.
Hij vroeg aan haar "is it 40?"
Zij antwoordde natuurlijk "si"
Wat een noob :LOL:
 
Het kan ook andersom.
Paar weken geleden stond er een jongeman voor het raam van een dame die hier vaak beschreven wordt als oud en lelijk.
Hij vroeg aan haar "is it 40?"
Zij antwoordde natuurlijk "si"
Wat een noob :LOL:
paar weken geleden stond er in de geleen een jonge man bij mrs coco deur te wachten met een roos en een doos chocolade. dit duurde langer dan 30 minuten. veel wandelaars konden hun lach niet inhouden. zijn gezicht werd steeds changerijniger. wat een roze bril niet allemaal doet. die trekt wellicht zijn hele bankrekening open….iedereen zijn ding. respect
 
paar weken geleden stond er in de geleen een jonge man bij mrs coco deur te wachten met een roos en een doos chocolade. dit duurde langer dan 30 minuten. veel wandelaars konden hun lach niet inhouden. zijn gezicht werd steeds changerijniger. wat een roze bril niet allemaal doet. die trekt wellicht zijn hele bankrekening open….iedereen zijn ding. respect
Dat hoorde misschien bij zijn vernedering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan