Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is erg rustig in de Doublet.
Carina van 28k2 (waar ik voor kom) is er denk ik niet.
Wie nu? Valeria is er niet, Crystal niet, de middagdames is logisch.
Ingrid is er, maar is al lang bezet en ik heb al eens 2 uur op haar gewacht (want ze is wel heel lekker).
Tatiana twijfel ik al heel vaak over.
Ik ga even een biertje drinken.
 
Het is erg rustig in de Doublet.
Carina van 28k2 (waar ik voor kom) is er denk ik niet.
Wie nu? Valeria is er niet, Crystal niet, de middagdames is logisch.
Ingrid is er, maar is al lang bezet en ik heb al eens 2 uur op haar gewacht (want ze is wel heel lekker).
Tatiana twijfel ik al heel vaak over.
Ik ga even een biertje drinken.
Bij de Paas aan de Dunne Bierkade hebben ze lekkere biertjes.
 
Het is erg rustig in de Doublet.
Carina van 28k2 (waar ik voor kom) is er denk ik niet.
Wie nu? Valeria is er niet, Crystal niet, de middagdames is logisch.
Ingrid is er, maar is al lang bezet en ik heb al eens 2 uur op haar gewacht (want ze is wel heel lekker).
Tatiana twijfel ik al heel vaak over.
Ik ga even een biertje drinken.
Carina was er Wel want ik heb haar bezocht :)
Simpele regel die je aan kunt houden....als het gordijn dicht is, is ze er.....want Manuela die er in de ochtend zit laat het gordijn altijd open als ze weggaat
Aan het begin van de straat zat Coral (vierde kamer van de straat) die had het niet druk gisteren ....of een stukje verderop Katy....als je van grote neptieten houdt.....er was best wel keuze.....dinsdag op de Geleen Roza ontdekt ....die staat ook meteen op mijn herhaallijst
 
Laatst bewerkt:
Carina was er Wel want ik heb haar bezocht :)
Simpele regel die je aan kunt houden....als het gordijn dicht is, is ze er.....want Manuela die er in de ochtend zit laat het gordijn altijd open als ze weggaat
Aan het begin van de straat zat Coral (vierde kamer van de straat) die had het niet druk gisteren ....of een stukje verderop Katy....als je van grote neptieten houdt.....er was best wel keuze.....dinsdag op de Geleen Roza ontdekt ....die staat ook meteen op mijn herhaallijst
Zit Carina dan op 26a k1?
Daar zit Manuela altijd en daar stond wel een latina.
Op 28k2 was geen leven te bekennen.
Zelf ben ik weer bij Ingrid op 79k6 geweest, absoluut een topper.
Toen ik wegliep zag ik dat ik me ook door Claudia had kunnen leegzuigen.
 
Carina was er Wel want ik heb haar bezocht :)
Simpele regel die je aan kunt houden....als het gordijn dicht is, is ze er.....want Manuela die er in de ochtend zit laat het gordijn altijd open als ze weggaat

Zit Carina dan op 26a k1?
Daar zit Manuela altijd en daar stond wel een latina.
Op 28k2 was geen leven te bekennen.
Zelf ben ik weer bij Ingrid op 79k6 geweest, absoluut een topper.
Toen ik wegliep zag ik dat ik me ook door Claudia had kunnen leegzuigen.
Ja, correct. Lol Dus je hebt haar nog nooit bezocht? Dan mis je wel wat. Carina heb ik verreweg het meest bezocht. Heerlijk lichaam mooi gezicht, leuke meid. Ingrid is Lang geleden voor mij, loop ik ook een tijdje aan te denken om Weer eens te bezoeken.....s'avonds Kan ik haar niet goed zien achter het raam omdat ze nogal donker is....en laatst Wilde ik overdag kijken maar toen scheen het licht enorm in mijn ogen,,😂
Ik herinner me een ok ervaring maar ben niet teruggegaan....maar lees veel goeds over haar
 
Ja, correct. Lol Dus je hebt haar nog nooit bezocht? Dan mis je wel wat. Carina heb ik verreweg het meest bezocht. Heerlijk lichaam mooi gezicht, leuke meid. Ingrid is Lang geleden voor mij, loop ik ook een tijdje aan te denken om Weer eens te bezoeken.....s'avonds Kan ik haar niet goed zien achter het raam omdat ze nogal donker is....en laatst Wilde ik overdag kijken maar toen scheen het licht enorm in mijn ogen,,😂
Ik herinner me een ok ervaring maar ben niet teruggegaan....maar lees veel goeds over haar
Ingrid is ook een van de vrouwen die er als ze naakt tegenover je staat nog lekkerder uitziet. Wat een pussy trouwens…..
Het omgekeerde vind ik altijd een afknapper.
 
Ingrid is ook een van de vrouwen die er als ze naakt tegenover je staat nog lekkerder uitziet. Wat een pussy trouwens…..
Het omgekeerde vind ik altijd een afknapper.
Ja, correct. Lol Dus je hebt haar nog nooit bezocht? Dan mis je wel wat. Carina heb ik verreweg het meest bezocht. Heerlijk lichaam mooi gezicht, leuke meid. Ingrid is Lang geleden voor mij, loop ik ook een tijdje aan te denken om Weer eens te bezoeken.....s'avonds Kan ik haar niet goed zien achter het raam omdat ze nogal donker is....en laatst Wilde ik overdag kijken maar toen scheen het licht enorm in mijn ogen,,😂
Ik herinner me een ok ervaring maar ben niet teruggegaan....maar lees veel goeds over haar
Ik heb Carina inderdaad nog nooit bezocht…..maar weet nu wie het is
 
Ja, correct. Lol Dus je hebt haar nog nooit bezocht? Dan mis je wel wat. Carina heb ik verreweg het meest bezocht. Heerlijk lichaam mooi gezicht, leuke meid. Ingrid is Lang geleden voor mij, loop ik ook een tijdje aan te denken om Weer eens te bezoeken.....s'avonds Kan ik haar niet goed zien achter het raam omdat ze nogal donker is....en laatst Wilde ik overdag kijken maar toen scheen het licht enorm in mijn ogen,,😂
Ik herinner me een ok ervaring maar ben niet teruggegaan....maar lees veel goeds over haar
Ingrid vroeger ook regelmatig bezocht, altijd een klein feestje bij haar op haar ruime kamer, ook wel eens een paar keer een uurtje bij haar geweest, krijg je steevast een drankje aangeboden, ze heeft een koelkast vol drankjes op haar kamer,
Ik vind haar inmiddels een beetje te oud, maar ze heeft nog steeds een mooi figuur. Ze is goed te zien achter haar raam, ondanks dat ze vrij donker is,
 
Kijk maar uit dat je niet verlieft op haar wordt 😍😆

Is Crystal tegenwoordig een middag dame?
Cristal werkt vaak een dubbele dienst, ik heb haar ook regelmatig bezocht in de middag, Overigens viel het mij op de laatste keer dat ze er vermoeid uit zag en behoorlijk wallen onder haar ogen had, ik schrok er zelfs een beetje van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan