Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gisteravond zag ik Hanna(Sarah), Ella, kleine blonde anna is weer terug ze staat bij K12,Lori,Andra, Jessica is volgens mij ook op vakantie en ik was zeer benieuwd naar de dame die op 4K1 stond maar haar gordijn bleef maar dicht volgens mijn afwezig
 
Wie heeft er ervaring met de hongaarse dame, stevig, midden 20, enkele tattoos, zit altijd met een zilverkleurig nachthemd Doubletstraat 33-37 (ergens in dat rijtje)?
Is pas weer terug uit Hongarije.
Heb wel kort een praatje gemaakt vorig weekend maar ben haar naam vergeten..
 
Jaren geleden een keer of 2 geweest toen ze nog jonger en slanker was. Ook ooit een trio gedaan met "haar zus?" Cloe die er ook nog steeds staat.
Vroeger stonden ze vaak samen op 1 kamer.

1x een slechte ervaring met haar gehad, en toen nooit meer langs geweest.
 
Mijn ervaring is dat 9 van de 10x vrouwen die aankomen veel sexier worden. Alleen jammer dat mannen die curvy vrouwen waarderen hun zin niet krijgen en de dames meteen daarna enorm hun best doen om af te vallen.
heeft te maken met het schoonheids ideaal broeder @Eagle99 net als ik het ook ernorm jammer vind dat ze hun lippen opspuiten en siliconen nemen terwijl zeer al zo mooi eruit zien, nou ja ik heb liever siliconen dan thee zakjes dat zeg ik eerlijk
 
heeft te maken met het schoonheids ideaal broeder @Eagle99 net als ik het ook ernorm jammer vind dat ze hun lippen opspuiten en siliconen nemen terwijl zeer al zo mooi eruit zien, nou ja ik heb liever siliconen dan thee zakjes dat zeg ik eerlijk
Ik heb niks tegen plastische chirurgie, ik juich het alleen maar toe. Niet ieder vrouw krijgt vanzelf vrouwelijke vormen en natuurlijk zit toch een limiet aan. Met operaties kan je veel meer doen en veel extremer worden.
 
Ik heb niks tegen plastische chirurgie, ik juich het alleen maar toe. Niet ieder vrouw krijgt vanzelf vrouwelijke vormen en natuurlijk zit toch een limiet aan. Met operaties kan je veel meer doen en veel extremer worden.
ja maar als je niet op let gaat het van kwaad tot erger en maken ze het alleen maar lelijker dan mooier, de mooie kleine blonde Anna die nu bij K12 zit heeft het goed gedaan ze had hele kleine schattige tietjes en heeft nu cupmaat b of c lekker handje vol en lekker om aan te zuigen niet te extreem en haar kutje is nog altijd even super strak
 
ja maar als je niet op let gaat het van kwaad tot erger en maken ze het alleen maar lelijker dan mooier, de mooie kleine blonde Anna die nu bij K12 zit heeft het goed gedaan ze had hele kleine schattige tietjes en heeft nu cupmaat b of c lekker handje vol en lekker om aan te zuigen niet te extreem en haar kutje is nog altijd even super strak
Hoe extremer hoe mooier. Uiteindelijk zijn ze niet mijn vrouw of vriendin. Puur voor vermaak, hoe meer vermaak hoe beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan