Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft een groot bad. heel apart. Ik heb het verder ook niet bij andere raamdames gezien. Ik ben zelf nooit met haar in bad geweest, maar ik weet wel zeker dat dat mogelijk is. Ze is ook trots op haar kamer, en naar mijn inziens terecht. Overigens is Ingrid zelf ook best een aantrekkelijke dame om te zien.
……en om seks mee te hebben.
Je merkt wel, ik ben een liefhebber
 
Hoe heette die latina ook weer die jaren op Doub3 zat en alles zonder incl anaal deed?
Na iedere klant klom zij op de wasbak om de vulling er uit te persen terwijl ze je aankeek.
Helemaal gek,.....
liep met een maat,....Kom zei ze,
Ik zei ja maar wij zijn samen.
Ieder 50 zei ze alles.
Wij naar binnen,...Mn maat neukte haar ,zij zat bovenop.
Ik ging achter haar zitten en perste m zo In haar ass.
Vond ze niet leuk, maar Ik zei
alles Is alles dus Ook sandwich.
Na afloop was ze beetje boos omdat zij Kapotmoe was.
Ze maakte goed geluid en vond t Lekker.
Mocht nooit meer binnen maar ze lachte wel naar mij
 
Laatst bewerkt:
Hoe heette die latina ook weer die jaren op Doub3 zat en alles zonder incl anaal deed?
Na iedere klant klom zij op de wasbak om de vulling er uit te persen terwijl ze je aankeek.
Helemaal gek,.....
liep met een maat,....Kom zei ze,
Ik zei ja maar wij zijn samen.
Ieder 50 zei ze alles.
Wij naar binnen,...Mn maat neukte haar ,zij zat bovenop.
Ik ging achter haar zitten en perste m zo In haar ass.
Vond ze niet leuk, maar Ik zei
alles Is alles dus Ook sandwich.
Na afloop was ze beetje boos omdat zij Kapotmoe was.
Ze maakte goed geluid en vond t Lekker.
Mocht nooit meer binnen maar ze lachte wel naar mij
Was toch een oostblok dame, iets met Xa.... of zoiets?

edit: Roxana is haar naam, bedoel je die? Die deed iig ook anaal.
 
Hoe heette die latina ook weer die jaren op Doub3 zat en alles zonder incl anaal deed?
Na iedere klant klom zij op de wasbak om de vulling er uit te persen terwijl ze je aankeek.
Helemaal gek,.....
liep met een maat,....Kom zei ze,
Ik zei ja maar wij zijn samen.
Ieder 50 zei ze alles.
Wij naar binnen,...Mn maat neukte haar ,zij zat bovenop.
Ik ging achter haar zitten en perste m zo In haar ass.
Vond ze niet leuk, maar Ik zei
alles Is alles dus Ook sandwich.
Na afloop was ze beetje boos omdat zij Kapotmoe was.
Ze maakte goed geluid en vond t Lekker.
Mocht nooit meer binnen maar ze lachte wel naar mij

Echt bizar wat sommige mannen durven. Ik zou alle kleuren vd regenboog schijten door de angst op een soa.
 
Waarschijnlijk voor velen niets nieuws...maar ik verveelde me en zocht op maar Wie de doublet straat vernoemd is....van het geslacht doublet van Wie Philips Doubleth de bekendste is.....zwager van Constantijn Huygens....de dichter.....en zelf de ontvanger generaal.
Oftewel de hoogste belasting ambtenaar......
Vandaar Dus al die dvps😂
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met Patricia van Doubletstraat 5-kamer 4? En klopt het dat zij de zus van Carla is van Doubletstraat 31?
Redelijke ervaring met Patricia, dame spreekt alleen Spaans. De sex is voorspelbaar en ik vond haar iets te veel pushen. Of Carla haar zus is, is een goed bewaard geheim. Ik denk dat een andere Columbiaanse meer in aanmerking komt, haar naam is mij ontschoten. Je kunt haar een trio met haar zus vragen. Benieuwd wie op komt dagen😁
 
gisteravond zag ik Hanna(Sarah), Ella, kleine blonde anna is weer terug ze staat bij K12,Lori,Andra, Jessica is volgens mij ook op vakantie en ik was zeer benieuwd naar de dame die op 4K1 stond maar haar gordijn bleef maar dicht volgens mijn afwezig
Jessica is inderdaad voor langere tijd weg, ze liet me weten dat ze pas van plan is om terug te komen over ±9 maanden. Ze heeft niet lang geleden een kindje gekregen dus vandaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan