Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik vind het heel leuk dat jullie over de kittelaar hebben maar wisten jullie dat je een omgebouwde man tot vrouw kan herkennen dat ie omgebouwd is juist de klit kan een dokter niet na maken de rest van de vagina wel voor de beffers onder ons weten dat je daar aan moet likken wil je haar klaar laten komen.
 
ik vind het heel leuk dat jullie over de kittelaar hebben maar wisten jullie dat je een omgebouwde man tot vrouw kan herkennen dat ie omgebouwd is juist de klit kan een dokter niet na maken de rest van de vagina wel voor de beffers onder ons weten dat je daar aan moet likken wil je haar klaar laten komen.
Meestal kan je ze herkennen aan grote handen, een adamsappel of overdreven vrouwelijk gedrag.
Als je er via de kittelaar achter komt ben je wel een beetje te laat. :sneaky:
 
1x een trans gedaan omdat ik mijn fetish niet kon weerhouden. Was wel een dame (of man, whatever) die het denk ik gewend was dat hetero mannen haar bezochten. Hield alles in haar broekje en gedroeg zich tijdens de daad volledig vrouwelijk. Was uiteindelijk wel een vreemde ervaring en niet wat ik had verwacht, daarna nooit meer gedaan.
Er is 1 TS die ik nu wel keihard zou doen, maar dat is een droom dat niet zal uitkomen denk ik.
 
1x een trans gedaan omdat ik mijn fetish niet kon weerhouden. Was wel een dame (of man, whatever) die het denk ik gewend was dat hetero mannen haar bezochten. Hield alles in haar broekje en gedroeg zich tijdens de daad volledig vrouwelijk. Was uiteindelijk wel een vreemde ervaring en niet wat ik had verwacht, daarna nooit meer gedaan.
Er is 1 TS die ik nu wel keihard zou doen, maar dat is een droom dat niet zal uitkomen denk ik.
Waarom niet?
 
Het is niet homo achtig maar als je als hetero zijnde graag trans of iets anders bezoekt ben je gewoon iemand met homoseksuele gevoelens. Een vrouw is een vrouw en een man is een man. Ga het niet mooier maken dan het is door het een dame te noemen want die gozer is gewoon met een piemel geboren
 
Het is niet homo achtig maar als je als hetero zijnde graag trans of iets anders bezoekt ben je gewoon iemand met homoseksuele gevoelens. Een vrouw is een vrouw en een man is een man. Ga het niet mooier maken dan het is door het een dame te noemen want die gozer is gewoon met een piemel geboren
Voor mij persoonlijk voelt het als iets homo achtig. En zeker de shemales.
Ik laat iedereen in zijn waarde, en iedereen moet maar zelf weten wat hij tussen de lakens doet.
 
Het is niet homo achtig maar als je als hetero zijnde graag trans of iets anders bezoekt ben je gewoon iemand met homoseksuele gevoelens. Een vrouw is een vrouw en een man is een man. Ga het niet mooier maken dan het is door het een dame te noemen want die gozer is gewoon met een piemel geboren

Er zijn transen die er vrouwelijker uitzien dan de meeste vrouwen.
Volgens mij zijn de meeste mannen die haar bezoeken ook hetero mannen die geen trans-sex hebben maar hetero sex. Was ook bij mij het geval.
Als ze tijdens de daad haar piemel eruit had gehaald was ik weggerend denk ik.
 
Er zijn transen die er vrouwelijker uitzien dan de meeste vrouwen.
Volgens mij zijn de meeste mannen die haar bezoeken ook hetero mannen die geen trans-sex hebben maar hetero sex. Was ook bij mij het geval.
Als ze tijdens de daad haar piemel eruit had gehaald was ik weggerend denk ik.
Maar dan heb je geen vaginale sex?
Waar ik helemaal niet tegen kan zijn van die transen die zich voordoen als zijnde als vrouw geboren.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij persoonlijk voelt het als iets homo achtig. En zeker de shemales.
Ik laat iedereen in zijn waarde, en iedereen moet maar zelf weten wat hij tussen de lakens doet.

dat bedoel ik ik vind alles wat te maken heeft met trans shemales smerig. Tegen homo's heb ik niks iedereen moet lekker doen waar hij of zij gelukkig van word. Maar rollenbollen met een shemale of trans en jezelf hetero noemen, laat me niet lachen
 
Was dat niet Kelly, dame heeft heerlijke dikke billen, ze heeft ook een blonde pruik op in een soort bobline model
Er staat de laatste tijd ook vaak een vrij donker dame met stijl haar, ze ziet er van dichtbij niet zo bijzonder uit dan van een afstandje.
Zou leuk zijn als Kelly van 79 k2 weer terug is..altijd erg fijn bij haar😊zeker al een paar niet gezien..
 
Laatst bewerkt:
Zou leuk zijn als Kelly van 79 k2 weer terug is..altijd erg fijn bij haar😊zeker al een paar niet gezien..
Ik zou je wat vertellen @Zaankantje ,vanavond was het hele pand van 79 gesloten, de rolluiken waren naar beneden.
ik zag wel een ontzettend lekker wijf op16 k1 ze was eigenlijk te mooi voor de straat. Ik ben wel benieuwd of er wandelbroeders zijn die ervaring met haar hebben. Ze redelijk lang. blond geverft haar tot net over haar schouders, en ik schat haar een jaar of 27 a 28 . En ze had een lieve lach.
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Ik heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt. Vorige week heb ik een dame bezocht in de Doubletstraat. Het aller eerste raam vanaf de pisbakken. In de rij waar dora badpak ook altijd staat. Er stond een bordje met colombia. Toen ik naar binnen ging was het een grote kamer met bad. Wel een verouderde kamer. Maar toen ik bezig was met de dame kreeg ik het ineens benauwd en twijfelde of het wel een echte vrouw was. Ik nog net niet weggerend en gekeken of ik blauw licht zag. Maar dat zag ik niet. Ze heeft een neppe kont en nep borsten. Verder best mager.Vrij lang ook voor een Colombiaanse. Ineens sloeg de twijfel toe en dan lig je niet meer fijn….
Is een vrouw naam ben ik even kwijt !
 
Ik zou je wat vertellen @Zaankantje ,vanavond was het hele pand van 79 gesloten, de rolluiken waren naar beneden.
ik zag wel een ontzettend lekker wijf op16 k1 ze was eigenlijk te mooi voor de straat. Ik ben wel benieuwd of er wandelbroeders zijn die ervaring met haar hebben. Ze redelijk lang. blond geverft haar tot net over haar schouders, en ik schat haar een jaar of 27 a 28 . En ze had een lieve lach.
Ik denk dat je de Roemeense Alexandra bedoelt. Blonde dame, cup D, 1.65m , vaak heeft ze een bikini aan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan