Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel lang stond op donderdagen en vrijdagen op Doubletstraat 28 kamer 3 Braziliaanse Fatima. Een mooie rijpe vollere dame met geblondeerd krulhaar. Ik heb haar al tijden niet gezien. Weet iemand of zij nog terug komt?
 
Alexandra heeft toch lang haar?
Deze dame had haar tot net iets over haar schouders, ze had wel een bikini, en ik had een paar mooie tieten onder het bovenstukje waargenomen, zou zo maar een Cup D kunnen zijn.
Iemand ervaring met haar?
Normaal ben ik meer een latina man, maar bij haar wil ik wel een keertje vreemd gaan.
Wat in mijn ogen opmerkelijk was, dat er bij haar een bordje hing van € 40,00 hing, terwijl er bij haar collega's van doublet een bordje van € 50,00 hing terwijl de dames er niet uitzagen. dik met zwembandjes om hun middel, en een duidelijke zigeuner uiterlijk,
 
Laatst bewerkt:
Overigens zag ik een hele lange geblondeerde dame in pand 29 van de Doublet staan. Ik vermoed dat ze Roemeens is. Ze had voor haar postuur wat kleine tieten, maar verder zag ze er wel lekker uit.

Voor degene die naar Sandra op Doublet 11 k5 vroeg, De kamer was donker, net als twee weken geleden. Dus ik denk niet dat ze in het land is.
 
Is rondborstige Alexandra (Russisch/Roemeens) nog wel eens gesignaleerd na de lockdowns? Ze scheen tot zo'n 3 jaar geleden nog wel te werken, tijdelijk ook in de Geleenstraat. Ik meen dat ze ergens in 2014/15 in de Doubletstraat is begonnen. Heb haar toen en in 2016 bezocht, daarna telkens misgelopen. Het was een vrij lange blonde dame met indrukwekkende rondingen en enorme natuurlijke borsten. Zou haar graag weer eens bezoeken, een dergelijke dames mis ik wel tussen het huidige aanbod.
@Rony80
Hier nog een stukje over je dame.
 
Overigens zag ik een hele lange geblondeerde dame in pand 29 van de Doublet staan. Ik vermoed dat ze Roemeens is. Ze had voor haar postuur wat kleine tieten, maar verder zag ze er wel lekker uit.

Voor degene die naar Sandra op Doublet 11 k5 vroeg, De kamer was donker, net als twee weken geleden. Dus ik denk niet dat ze in het land is.
Ik weet niet wie er naar Sandra op 11k5 zocht, maar ik heb haar vanavond gesproken.
Als ik haar een keer tref als ik geen andere lekkere latina vind dan ga ik naar haar……
 
Dan weet ik het ook nie meer.
Volgens mij is het een nieuwe dame, ik had nog niet eerder gezien. Wat mij betreft heeft ze de miss Doublet prijs gewonnen. Ik had vanavond even op onderzoek willen gaan naar deze dame, maar er kwam het een en ander tussen. Ze staat in ieder geval op mijn te do lijst net als de lange blonde dame op doublet 29.
 
Volgens mij is het een nieuwe dame, ik had nog niet eerder gezien. Wat mij betreft heeft ze de miss Doublet prijs gewonnen. Ik had vanavond even op onderzoek willen gaan naar deze dame, maar er kwam het een en ander tussen. Ze staat in ieder geval op mijn te do lijst net als de lange blonde dame op doublet 29.
Ronny, is dit dezelfde die een paar weken geleden op 31/K2 was gespot ?

Edit : Je had haar nog niet eerder gezien, dus is het een andere dame ;)
 
Nu Olga op vakantie is van Geleenstraat 23 k11 staat er een bordje met kamerverhuur met een foto van de achterkant van een dame. Dat is toch Diana van 23 k2 die op de foto staat of lijkt ze er gewoon heel erg op?
 
Ronny, is dit dezelfde die een paar weken geleden op 31/K2 was gespot ?

Edit : Je had haar nog niet eerder gezien, dus is het een andere dame ;)
Nee, absoluut niet, de dame die ik toen had gespot in 31k 2 was een latina dame met lang zwart haar en een slank figuur. Dit is vermoed ik een Roemeense dame. Ik ben zelf niet wekelijks in de Doubletstraat of Geleenstraat, dus ik had de hoop dat de wat meer ervaren lopers haar misschien ook hadden gespot en wellicht even horizontaal kennis met haar hadden gemaakt. Misschien nog even iets toevoegen, naar mijn idee, had ze geen grote opvallende tatoeages. Dus dan er vallen er al een hoop Oost Europeaantjes af.
 
Wie is die lichte vrij dikke dame aan het begin van de straat ? Vanaf de weg gezien. Kamer 1a ongeveer Loopt de godganselijke dag te roken. En zit super ongecharmeerd op een stoel je nog net niet vuil aan te kijken. Is de enige dvp die ik er niet heel fris uit vind zien…. Staat er sinds een week of 3/4 denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan