Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe is de bezetting in de Doublet vandaag/vanavond? Hebben de meeste dames Airco op de kamer of is het peentjes zweten?
In de Doublet is het peentjes zweten, volgens mij is daar nergens airco.
Ik dacht dat in de Geleen/Hunse Geleenstraat 23/Hunsestraat 51 (het hoekpand) airco had.
Misschien weet @Paulus2 van meer panden met airco?
 
In de Doublet is het peentjes zweten, volgens mij is daar nergens airco.
Ik dacht dat in de Geleen/Hunse Geleenstraat 23/Hunsestraat 51 (het hoekpand) airco had.
Misschien weet @Paulus2 van meer panden met airco?
Misschien is het in de kamer van Ingrid (Doublet 79) goed uit te houden, dat is een grote kamer, daar kan je eventueel ook nog in bad om af te koelen🥵
 
Hieronder een lijstje van de Geleen, met dank aan wandelbroeder bruckner, voor de lijst.

Als ik mij goed herinner van de Hookers inventarisatie:

Wel airco:
Doubletstraat 11/25p, 75p
Geleenstraat 23, 45, 74, 96, 98
Hunsestraat 37, 37b, 51
Hunsestraat rose passage

Geen airco:
Doubletstraat 5, 6, 10, 12, 16a, 20, 26, 28, 31p, 35
Geleenstraat 100b, 110, 110p
 
Hieronder een lijstje van de Geleen...
Met als aanvulling dat sommige dames een eigen mobiele airco hebben. Vanmiddag was ik bij Aida, Geleenstraat 86 k2, met eigen airco (ze heeft ook een papiertje "AIRCO" aan haar raam, zag ik later). Bij binnenkomst stond de teller op 24 graden. Na het 'spelen' was het 27 graden. :D

Reina op 84-5 heeft er ook een. Er zijn er wel meer. Even vragen kan geen kwaad...
 
Hieronder een lijstje van de Geleen, met dank aan wandelbroeder bruckner, voor de lijst.

Als ik mij goed herinner van de Hookers inventarisatie:

Wel airco:
Doubletstraat 11/25p, 75p
Geleenstraat 23, 45, 74, 96, 98
Hunsestraat 37, 37b, 51
Hunsestraat rose passage

Geen airco:
Doubletstraat 5, 6, 10, 12, 16a, 20, 26, 28, 31p, 35
Geleenstraat 100b, 110, 110p
Ik weet niet precies welke panden airco hebben, maar twijfel aan Geleenstraat 96 en Geleenstraat 100 hoort bij 98.
 
Misschien is het in de kamer van Ingrid (Doublet 79) goed uit te houden, dat is een grote kamer, daar kan je eventueel ook nog in bad om af te koelen🥵
Serieus @Rony80 staat er in die kamer gewoon een ligbad. Zijn er ook klanten van haar die (uiteraard voor meer geld) met haar in bad gaan? Alle raamdames waar ik ben geweest was er alleen een wasbakje 😂
 
Serieus @Rony80 staat er in die kamer gewoon een ligbad. Zijn er ook klanten van haar die (uiteraard voor meer geld) met haar in bad gaan? Alle raamdames waar ik ben geweest was er alleen een wasbakje 😂
Alles heeft zijn prijs. Er zijn klanten die een paar uur blijven en dan lekker in bad gaan, gezellig wat drinken en als ze willen ook seks hebben.
Nog even dit……in bad ben ik bij haar nog nooit geweest
 
Serieus @Rony80 staat er in die kamer gewoon een ligbad. Zijn er ook klanten van haar die (uiteraard voor meer geld) met haar in bad gaan? Alle raamdames waar ik ben geweest was er alleen een wasbakje 😂
Ze heeft een groot bad. heel apart. Ik heb het verder ook niet bij andere raamdames gezien. Ik ben zelf nooit met haar in bad geweest, maar ik weet wel zeker dat dat mogelijk is. Ze is ook trots op haar kamer, en naar mijn inziens terecht. Overigens is Ingrid zelf ook best een aantrekkelijke dame om te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan