Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al vandaag op de Doublet geweest, Ik ben vanmiddag in de buurt van Den Haag, en ik vraag me af, of het moeite waard is, om even langs te gaan.
Ik weet dat de bezetting nooit echt denderend is op dinsdag, maar uiteindelijk hoef er maar een te zijn die in de smaak valt.
 
Dat is wat mij ook al een tijdje was opgevallen dat de dames die € 50,00 vragen amper bezet waren, daarbij speelt inderdaad ook het slechte imago dat de dames hebben op 10 en 12 een rol. Ik blijf mij wel verbazen dat ze het zo lang volhouden zonder klanten, terwijl de andere meiden wel veel klanten binnen krijgen.

Voor zover ik weet heeft Ruby nooit een bordje gehad van € 50,00, zo ja, dan is ze verstandig om mee te gaan met de norm.
Het gaat allang (althans bij mij en bij de rest denk ik ook) totaal niet meer over die 10 euro extra of niet, maar puur om het gedrag van de dames en samenspanning. Het is principieel geworden (vind ik). Goed dat ze weinig klanten hebben en geen omzet draaien. Overigens mogen de dames (btw ook ongeacht de straat waarin ze staan) die het goed doen en veel klanten hebben best meer vraag wat mij betreft.
 
Het gaat allang (althans bij mij en bij de rest denk ik ook) totaal niet meer over die 10 euro extra of niet, maar puur om het gedrag van de dames en samenspanning. Het is principieel geworden (vind ik). Goed dat ze weinig klanten hebben en geen omzet draaien. Overigens mogen de dames (btw ook ongeacht de straat waarin ze staan) die het goed doen en veel klanten hebben best meer vraag wat mij betreft.
Kan je a.u.b. ophouden met steeds beginnen over 40 of 50 euro. Elke keer dat ik de site open word erover gesproken. (heel vervelend)
 
Het gaat allang (althans bij mij en bij de rest denk ik ook) totaal niet meer over die 10 euro extra of niet, maar puur om het gedrag van de dames en samenspanning. Het is principieel geworden (vind ik). Goed dat ze weinig klanten hebben en geen omzet draaien.
Mee eens
Overigens mogen de dames (btw ook ongeacht de straat waarin ze staan) die het goed doen en veel klanten hebben best meer vraag wat mij betreft.
Dit gebeurt al. Net als Coco die 100 euro vraagt 💸
 
Kan je a.u.b. ophouden met steeds beginnen over 40 of 50 euro. Elke keer dat ik de site open word erover gesproken. (heel vervelend)

Er is een aantal posts hierboven al begonnen over de prijs, zie de post die ik quote.
Dus je reageert op een verkeerd bericht. En volgens mij bepaal jij niet wie wat waar bespreekt. Dit is den haag algemeen. Als het je niet aanstaat rapporteer je het maar.
 
Inderdaad wel raar zo'n nieuweling die bepaald wat er of niet gepost mag worden.
Er is een aantal posts hierboven al begonnen over de prijs, zie de post die ik quote.
Dus je reageert op een verkeerd bericht. En volgens mij bepaal jij niet wie wat waar bespreekt. Dit is den haag algemeen. Als het je niet aanstaat rapporteer je het maar.
 
Wat zitten jullie nou weer achterlijk te lullen? Alsof je verplicht bent om een recensie te schrijven. Jullie doen de hele tijd alsof naar de hoeren gaan politiek tot in details moet worden besproken. Er staan daar hardwerkende dames en 50 procent geeft slechte service. Dan ga je de volgende keer naar een andere! KLAAR... Als je de hele tijd wilt zeiken over de dames en hun prijzen ga je maar persoonlijk naar ze toe.
 
Wat zitten jullie nou weer achterlijk te lullen? Alsof je verplicht bent om een recensie te schrijven. Jullie doen de hele tijd alsof naar de hoeren gaan politiek tot in details moet worden besproken. Er staan daar hardwerkende dames en 50 procent geeft slechte service. Dan ga je de volgende keer naar een andere! KLAAR... Als je de hele tijd wilt zeiken over de dames en hun prijzen ga je maar persoonlijk naar ze toe.
Deze website heet girlsREVIEW.nl
Het is de bedoeling dat de wandelaars elkaar informeren over de goede en mindere goede dvp's dmv het schrijven van reviews. Hierbij speelt kwaliteit en prijs (geld) verhouding ook een grote rol. Als jij geen reviews wil schrijven is prima, maar dan moet je ook geen andere leden afzeiken.
 
Wat zitten jullie nou weer achterlijk te lullen? Alsof je verplicht bent om een recensie te schrijven. Jullie doen de hele tijd alsof naar de hoeren gaan politiek tot in details moet worden besproken. Er staan daar hardwerkende dames en 50 procent geeft slechte service. Dan ga je de volgende keer naar een andere! KLAAR... Als je de hele tijd wilt zeiken over de dames en hun prijzen ga je maar persoonlijk naar ze toe.
Ik kan niet goed begrijpen,,,,,,,sorry.
 
Wat zitten jullie nou weer achterlijk te lullen? Alsof je verplicht bent om een recensie te schrijven. Jullie doen de hele tijd alsof naar de hoeren gaan politiek tot in details moet worden besproken. Er staan daar hardwerkende dames en 50 procent geeft slechte service. Dan ga je de volgende keer naar een andere! KLAAR... Als je de hele tijd wilt zeiken over de dames en hun prijzen ga je maar persoonlijk naar ze toe.

Whahahah je klinkt als een hardwerkende dame die slechte service verleent
 
Is Ana op Doublet 73 terug reeds aan het werk? Hoeveel betaald men vandaag de dag bij haar? Netjes 40? Ik weet best wel waarvoor ze bekend staat en wil het ook nog eens een poging wagen want tijdens mijn allereerste bezoekje aan haar in voorjaar na 35€ betaald te hebben zonder iets af te spreken deed ze wel onmiddelijk na lavabowasje braaf het rubbertje om. Om hoe laat begint ze haar schift?
 
Wat zitten jullie nou weer achterlijk te lullen? Alsof je verplicht bent om een recensie te schrijven. Jullie doen de hele tijd alsof naar de hoeren gaan politiek tot in details moet worden besproken. Er staan daar hardwerkende dames en 50 procent geeft slechte service. Dan ga je de volgende keer naar een andere! KLAAR... Als je de hele tijd wilt zeiken over de dames en hun prijzen ga je maar persoonlijk naar ze toe.
misschien een idee, om deze onsympathieke wandelaar op de negeerlijst te zetten. Weer een die wel de lusten maar niet de lasten wilt hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan