Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie kan mij vertellen wie de blonde dame is die vanmiddag op Geleenstraat 23 k11 zat.
Is dit een nieuwe dame of heeft ze eerder in de Doubletstraat gestaan, ik heb haar in ieder geval nog niet herkent.
 
Dat is Cassandra.
Is overigens k10, k11 is het raam van Olga, die momenteel met vakantie is
 
€40 toch? en een hele enkeling €50 begreep ik..
Er is geen touw aan vast te knopen, ik zag bij de Turkse Ebru op 7 k4 ook een bordje met € 50,00 hangen.
In de tijd dat ik er was van 23:00 t/m 0:15 heb ik niemand bij haar naar binnen zien gaan,
Ik had best zin in haar, omdat er verder niet veel meer was, maar ik blijf bij mijn principes, dat ik geen € 50,00 ga betalen voor een Doubletdame.
Uiteindelijk maar onverrichte zaken naar huis gegaan.
 
Er is geen touw aan vast te knopen, ik zag bij de Turkse Ebru op 7 k4 ook een bordje met € 50,00 hangen.
In de tijd dat ik er was van 23:00 t/m 0:15 heb ik niemand bij haar naar binnen zien gaan,
Ik had best zin in haar, omdat er verder niet veel meer was, maar ik blijf bij mijn principes, dat ik geen € 50,00 ga betalen voor een Doubletdame.
Uiteindelijk maar onverrichte zaken naar huis gegaan.
Dat had ik dus ook. Ik ga geen 50 euro betalen voor de dames in de doub. Ik had wel zin in een lekkere dame dus maar naar de Geleenstraat gegaan.

@Rony80
Ebru is een tijdje weggeweest, dus ze is nog optimistisch. Na enkele weken gaat haar prijs wel omlaag naar 40 euro (net als heel veel andere dames). Sla dan je slag 🙂.
 
Dat had ik dus ook. Ik ga geen 50 euro betalen voor de dames in de doub. Ik had wel zin in een lekkere dame dus maar naar de Geleenstraat gegaan.

@Rony80
Ebru is een tijdje weggeweest, dus ze is nog optimistisch. Na enkele weken gaat haar prijs wel omlaag naar 40 euro (net als heel veel andere dames). Sla dan je slag 🙂.
Normaal staat Ebru niet op mijn radar, het was meer aan gebrek aan iets beters . Aan de overkant op pand 12 zag ook allemaal bordjes met € 50,00
Ten gevolge daarvan zaten de meiden ook verveeld voor zich uit te staren. Ook deze hadden te maken met een gebrek van belangstelling.
Terwijl de meiden die € 40, 00 het redelijk druk hadden, de een na de ander ging naar binnen.
 
Er is geen touw aan vast te knopen, ik zag bij de Turkse Ebru op 7 k4 ook een bordje met € 50,00 hangen.
In de tijd dat ik er was van 23:00 t/m 0:15 heb ik niemand bij haar naar binnen zien gaan,
Ik had best zin in haar, omdat er verder niet veel meer was, maar ik blijf bij mijn principes, dat ik geen € 50,00 ga betalen voor een Doubletdame.
Uiteindelijk maar onverrichte zaken naar huis gegaan.
Prima dat je je hebt ingehouden en principieel bent geweest.
Als iedereen zich zo gedraagt komt er wel verandering hoor.
 
Dat had ik dus ook. Ik ga geen 50 euro betalen voor de dames in de doub. Ik had wel zin in een lekkere dame dus maar naar de Geleenstraat gegaan.

@Rony80
Ebru is een tijdje weggeweest, dus ze is nog optimistisch. Na enkele weken gaat haar prijs wel omlaag naar 40 euro (net als heel veel andere dames). Sla dan je slag 🙂.
Ze keek mij verbaasd aan waarom ik niet het bekende knikje gaf. Want ze wist. dat er niet veel soeps meer in de straat stond.
hopelijk gaat bij haar het kwartje ook snel vallen, hoewel er collega wandelaars zijn die er geen moeite mee hebben om te veel te betalen.
 
Ik zie haar altijd met een verveeld kop zitten daar op dr mobiel. Het lijkt alsof je een slechte service krijgt van haar omdat ze er geen zin in heeft, klopt dat? @Engie
Voor 40 euro een mooie dame neuken met handje er tussen. Pijpen is zeer goed, maar de rest is niet zo boeiend.

 
Vandaag in de avond een rondje gelopen in de doub. De bezetting was best redelijk voor een maandagavond. Goed om te zien dat veel dames terug zijn van vakantie.

Het viel toch op dat de dames op 7, 10 en 12 amper bezet waren. Sowieso hebben de dames op 12 een negatieve imago vanwege hun slechte service. Uiteraard speelt hun hoge instaptarief ook een grote rol.

Knappe Ruby van 4k4 heeft vandaag haar prijzen verlaagd van 50 euro naar 40 euro. Ik had wel zin in haar maar ze was best vaak bezet en ik kwam er niet tussen. Uiteindelijk maar voor een andere dame gekozen.
 
He wat leuk te lezen, die prijsverlagingen. Gebeurde dat in Alkmaar ook maar, niet zozeer om dat tientje wat mij betreft, maar dan zou er vast meer klandizie zijn en waarschijnlijk ook meer dames..
Nou ja, in de Doub is natuurlijk de standaardprijs 40, dus dames overvragen eigenlijk bij 50. In alkmaar is dat de officiële standaardprijs geworden dus bij 40 zullen ze aangesproken worden door collega's (en verhuurders) dat ze de markt bederven. Dus zal wel nie gebeure...
 
Vandaag in de avond een rondje gelopen in de doub. De bezetting was best redelijk voor een maandagavond. Goed om te zien dat veel dames terug zijn van vakantie.

Het viel toch op dat de dames op 7, 10 en 12 amper bezet waren. Sowieso hebben de dames op 12 een negatieve imago vanwege hun slechte service. Uiteraard speelt hun hoge instaptarief ook een grote rol.

Knappe Ruby van 4k4 heeft vandaag haar prijzen verlaagd van 50 euro naar 40 euro. Ik had wel zin in haar maar ze was best vaak bezet en ik kwam er niet tussen. Uiteindelijk maar voor een andere dame gekozen.
Dat is wat mij ook al een tijdje was opgevallen dat de dames die € 50,00 vragen amper bezet waren, daarbij speelt inderdaad ook het slechte imago dat de dames hebben op 10 en 12 een rol. Ik blijf mij wel verbazen dat ze het zo lang volhouden zonder klanten, terwijl de andere meiden wel veel klanten binnen krijgen.

Voor zover ik weet heeft Ruby nooit een bordje gehad van € 50,00, zo ja, dan is ze verstandig om mee te gaan met de norm.
 
Laatst bewerkt:
He wat leuk te lezen, die prijsverlagingen. Gebeurde dat in Alkmaar ook maar, niet zozeer om dat tientje wat mij betreft, maar dan zou er vast meer klandizie zijn en waarschijnlijk ook meer dames..
Nou ja, in de Doub is natuurlijk de standaardprijs 40, dus dames overvragen eigenlijk bij 50. In alkmaar is dat de officiële standaardprijs geworden dus bij 40 zullen ze aangesproken worden door collega's (en verhuurders) dat ze de markt bederven. Dus zal wel nie gebeure...
Ze hebben het zelf in de hand in Alkmaar, net zo lang tot de dames weg gaan, Is ook leuk voor pandjesbazen als ze op een gegeven moment met lege panden zitten, eigen schuld, dan moeten ze maar niet zo greedy zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan