Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe zit het eigenlijk met de kamers op de 1e verdieping in de Geleenstraat? Je kan door de spiegeling meestal de dames totaal niet goed zien.
Kan je de trap op lopen of is daar alleen de ingang dan? Is het de bedoeling dat je vanaf onder alles kan zien en beoordelen?
Dit vind ik een hele goede vraag! Ik zie ook geen klote als ik overdag wandel ivm weerkaatsing van de zon.
 
Er zijn meerdere mannen die met klachten toch nog dames bezoeken. Ik heb ook een debiel gekend die met een genitale wrat toch nog dames ging bezoeken. Geprobeerd het tegen te houden, maar niemand luistert.
 
ben je nu al klachten vrij? want dat haal ik niet uit je verhaal?
De urinetest 17 dagen na het eerste risicocontact terwijl ik al klachten ondervond is negatief op Chlamydia en Gonorroe. Deze klachten zoals afscheiding en pijnlijk urineren zijn inmiddels verdwenen en oog ook terug aan de beterhand.
 
Laatst bewerkt:
Is Fatima op het einde van de straat deze week aanwezig?
@Wandeleer ga je daar dan ook weer nzc mee doen? Of heb je er wat van geleerd de vorige keer. Ik hoop echt voor je dat je klachten over zijn, maar je vraagt wel precies naar iemand die volgens recensies ook bare seks doet. Of doe je er vanaf nu wel een rubbertje omheen? Zou verstandig zijn.
 
@Wandeleer ga je daar dan ook weer nzc mee doen? Of heb je er wat van geleerd de vorige keer. Ik hoop echt voor je dat je klachten over zijn, maar je vraagt wel precies naar iemand die volgens recensies ook bare seks doet. Of doe je er vanaf nu wel een rubbertje omheen? Zou verstandig zijn.
Natuurlijk niet zonder condoom. Denk je dat ik dit nog eens wil oplopen dan? Heus niet. Ik vind de seks met Fatima gewoon heel goed en heb haar al verschillende keren bezocht, zelfs al 2 keer op dezelfde dag.
 
@Wandeleer Ja dan begrijp ik het wel, maar precies over haar werd vaker geschreven dat ze niet moeilijk doet over nzc dus dacht ik dat je daarom speciaal naar haar vroeg. Je moet natuurlijk zelf weten welk risico jij neemt, ik zou het ook wel eens zonder willen doen met een dvp maar tot nu toe heeft mijn verstand het altijd nog gewonnen van mijn lul en dat zal ook zo blijven. Natuurlijk kun je in een vaste relatie ook iets oplopen, maar die kans is toch wel heel veel kleiner.
 
@Wandeleer Ja dan begrijp ik het wel, maar precies over haar werd vaker geschreven dat ze niet moeilijk doet over nzc dus dacht ik dat je daarom speciaal naar haar vroeg. Je moet natuurlijk zelf weten welk risico jij neemt, ik zou het ook wel eens zonder willen doen met een dvp maar tot nu toe heeft mijn verstand het altijd nog gewonnen van mijn lul en dat zal ook zo blijven. Natuurlijk kun je in een vaste relatie ook iets oplopen, maar die kans is toch wel heel veel kleiner.
Ik heb ook zo'n 18 jaar er mijn verstand kunnen bijhouden tot 3 weken geleden. En al van deze ene keer al prijs (heb er nu ook wel eentje uitgekozen zeg maar🙄). Dus laat dit idd een duidelijke boodschap zijn. En @Paulus2 jij hoopt stiekem wel een klein beetje dat ik hiv opgelopen heb, niet? Stiekem een héél klein beetje?
 
Ik heb ook zo'n 18 jaar er mijn verstand kunnen bijhouden tot 3 weken geleden. En al van deze ene keer al prijs (heb er nu ook wel eentje uitgekozen zeg maar🙄). Dus laat dit idd een duidelijke boodschap zijn. En @Paulus2 jij hoopt stiekem wel een klein beetje dat ik hiv opgelopen heb, niet? Stiekem een héél klein beetje?
Nee natuurlijk hoop ik niet dat je HIV hebt opgelopen, dat slaat helemaal nergens op. Ik weet niet hoe je daarbij komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan