Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een jaar of 7 meestal met veel plezier in de Doubletstraat gewandeld, maar toch wel een beetje door tegenvallende service kom ik er nog zelden of nooit.
Eigenlijk alleen Crystal zou ik nog langs willen.. De rest van mijn favorieten zijn inmiddels of weg, of ben klaar met ze (figuurlijk dan).
ik begrijp wel wat je bedoeld Ted, de kans om een tegenvallen service of een matige service die op de automatische piloot gaat, is wel een stuk groter dan een jaar of 5 geleden.

Ik denk dat je schrikt van Crystral als je haar nu ziet, ze ziet er wat afgeleefd uit, met grote zware wallen onder haar ogen, ik heb haar pas nog gezien, ze gaat best qua looks achteruit.
 
Ik ben er een week of 5 voor het laatst geweest maar mij viel niks vreemds op aan haar.
Ze was super vriendelijk en enthousiast als altijd.. was een prima bezoekje.
Dat is vreemd, ik vond haar er niet goed uitzien, een beetje vermoeid, maar misschien is het jou niet opgevallen.
 
Tja, deze hele discussie hoort hier natuurlijk eigenlijk niet, maar de invoering van het prijsplafond dempt natuurlijk wel de stijgingen maar geldt voor een vrij beperkt verbruik. Als je daarboven komt betaal je over het meerdere de hoofdprijs en dat kan nog stijgen.
Maar het gaat om nu, zolang dat prijsplafond er nog niet is hebben vele mensen maar ook ondernemers vele honderden Euros minder te besteden door hoge inflatie, energieprijzen, brandstof autos of dalende inkomsten in hun bedrijven. En een groep wordt ook voorzichtiger met geld uitgeven in tijden v recessie en onbestendige toekomst mede door oorlog en falend kabinet op vele fronten. Voorlopig wordt de situatie per dag erger en dat zie je dus overal terug. En straks met een prijsplafond zijn mensen nog steeds honderden Euros per maand meer kwijt door inflatie, energiekosten etc. Dus veel mensen hebben dan geen of minder geld voor prostitutie of zoeken goedkopere prostitutie op, of bezoeken minder frequent.
 
Je weet maar nooit, ramen in Utrecht gingen vanuit het niets dicht. En eigenlijk zijn in Den Haag indirect al de helft van de ramen leeg welliswaar door oa recessie en opkomst illegale thuisontvangst. Beide zullen nog erger worden dus voorlopig voltrekt er al een drama bij de ramen in Den Haag, wat steden als Alkmaar, Haarlem en Deventer ook zien en in Amsterdam rukt de leegstand ook op.
 
Heeft er misschien iemand ervaring met deze damen

 
Terug
Bovenaan Onderaan