Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tuurlijk, naar de hoeren gaan is voor de meeste een luxe ding.
Er zijn momenteel veel mannen die even pas op de plaats maken ivm alle kosten die momenteel mega gestegen zijn..
ik denk dat de snel oplopende kosten voor het bezoeken van de dames ook meetellen, en de vaak slechte dienstverlening van de dames, helpt ook niet echt.
 
De dvp die kwaliteit leveren hebben niks te klagen merk ik.
De toppers hebben het nog steeds retedruk. En voor de overige dames; sorry but no sorry.
Dan moet je of iets doen aan je dienstverlening, of aan je prijzen of accepteren dat je niet aantrekkelijk genoeg bent om mannen naar binnen te lokken. Niet iedereen is gemaakt voor ieder baan. Ik kan er geen medelijden mee hebben.
 
Dat zullen er zeker niet heel veel zijn en niet iedereen wil naar een "topper ", smaken verschillen, bij verschillende toppers is het moeilijk binnen te komen en een straat met 10 dames is ook niet alles.
Dat klopt, smaak kan verschillen, maar de dames die bewust een slechte dienstverlening geven, moeten niet klagen dat ze het niet druk hebben.
 
Ja, en er is geen crisis?
Denk je dat dat de oorzaak is dat het minder druk is, in de wandelstraten?
Het zal voor sommige wandelaars moeilijker worden, omdat ze minder te besteden hebben, maar ik denk dat dit voor het gros van de wandelaars niet echt van toepassing is. Ze hebben wel minder te besteden, maar ze houden nog genoeg over om te wandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan