Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik denk wel dat dat één van de redenen is. Rond 12 uur vandaag zag ik in de Geleenstraat maximaal 10 mannen, later werd het wel wat drukker en zoals ik al eerder schreef hadden ook een paar populaire dames het niet heel druk.
 
Ja, ik denk wel dat dat één van de redenen is. Rond 12 uur vandaag zag ik in de Geleenstraat maximaal 10 mannen, later werd het wel wat drukker en zoals ik al eerder schreef hadden ook een paar populaire dames het niet heel druk.
Dat is inderdaad wel vreemd en dat zijn inderdaad niet veel wandelaars.
Maar ik bedoel eigenlijk als je een gewone baan hebt en je hebt een normaal salaris dan heb je het toch niet echt slecht? Energie is natuurlijk duurder geworden, maar daar wordt binnenkort iets aan gedaan, en de dagelijkse boodschappen zijn duurder, maar het is toch niet zo, dat mensen massaal ineens geen geld meer hebben?
Of zie ik het verkeerd, naar mijn idee draait de horeca ook nog gewoon goed.
 
Crisis is zeker een factor.
Als jij plots €300 meer moet betalen voor je cv ketel, dan ga je dat ergens op besparen. Je hobby zal het eerste slachtoffer zijn.
Dan is het juist vreemd dat de thuisontvangst dames ineens veel meer geld vragen dan voorheen, je zou toch denken als er minder wandelaars zijn, dat de prijs juist gaat zakken?
 
Tja, deze hele discussie hoort hier natuurlijk eigenlijk niet, maar de invoering van het prijsplafond dempt natuurlijk wel de stijgingen maar geldt voor een vrij beperkt verbruik. Als je daarboven komt betaal je over het meerdere de hoofdprijs en dat kan nog stijgen.
 
Crisis of niet, liep vorige week vrijdag door de doublet na 1700, maar zag hooguit een handjevol dames, schrok er van, zijn ze nog op vakantie of was het etenstijd 😝 er valt niks te neuken als er geen dames zijn, of je het nou wel of niet kan betalen 😅
 
"De coalitie kiest ervoor de ramen 'op termijn' weg te gummen uit het straatbeeld, op voorwaarde dat sekswerk onder veilige omstandigheden mogelijk blijft"

Voorwaarde is dus dat er een alternatief komt
 
Ik heb een jaar of 7 meestal met veel plezier in de Doubletstraat gewandeld, maar toch wel een beetje door tegenvallende service kom ik er nog zelden of nooit.
Eigenlijk alleen Crystal zou ik nog langs willen.. De rest van mijn favorieten zijn inmiddels of weg, of ben klaar met ze (figuurlijk dan).
 
"Volgens GroenLinks-leider Mariëlle Vavier, die het voornemen verdedigde, is het een plan van de lange adem. Sluiting van de ramen gebeurt pas over een jaar of tien, schat zij in"

Veel tijd voor meer wendingen dus. Om te beginnen hebben we het over een coalitie die 6 maanden de tijd hebben genomen om tot een akkoord te komen! Naar mijn verwachtingen wordt dit vraagstuk gewoon op de lange baan geschoven, vooral als het gemeente geen geld heeft om pandeigenaren uit te kopen.
 
"Volgens GroenLinks-leider Mariëlle Vavier, die het voornemen verdedigde, is het een plan van de lange adem. Sluiting van de ramen gebeurt pas over een jaar of tien, schat zij in"

Veel tijd voor meer wendingen dus. Om te beginnen hebben we het over een coalitie die 6 maanden de tijd hebben genomen om tot een akkoord te komen! Naar mijn verwachtingen wordt dit vraagstuk gewoon op de lange baan geschoven, vooral als het gemeente geen geld heeft om pandeigenaren uit te kopen.
ik zeg dan zien we het dan wel weer wie dan leeft wie dan zorgt
 
Terug
Bovenaan Onderaan