Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wie de dame is die gisteren in de Geleenstraat 110P - K5 zat? Meen dat ze zich Nina opgaf als naam en dat ze uit spanje komt. Tatoeage op de (onder)rug. Lekker borsten en mooie billen. Jammer genoeg niet duidelijk vooraf alles besproken, dus ze hield haar slipje aan tijdens het pijpen en hield me tegen toen ik het omlaag wilde trekken.

Dacht vul een review topic van haar aan voordat ik een nieuwe draad start, maar kan haar niet vinden.

Normaal hou ik het bij 1x, maar was gisteren zo geil dat ik het niet bij 1x kon laten 🤣
 
Wie is in de Doubletstraat en kan mij vertellen of Ruby, Lori of Andra aanwezig is? Werken trouwens allemaal op nr 4😝
De kans is wel groot dat een van deze dames aanwezig is, afgelopen donderdagmiddag alle drie de dames gezien. Heb je nog een voorkeur voor een van deze dames?
Bovendien heb je kans dat er op 16 ook nog wat jonge Roemeense dames staan.
 
Ruby is toch wel het lekkerst\

HOi,
vraagje over den haag in de avond hoeveel vragen de dames voor een vluggertje en half uur
plus nog enig tips waar je betaalbaar de auto kan parkeren ?

alvast bedankt
het hangt er af bij wie je naar binnen gaat sommige vragen namelijk 40 en sommige 50 dat is voor 15 a 20 minuten dus voor half is x 2 80 of of 100 euro betaal je in de doubie en in de geleen is het standaard 50
 
Geen spleet tussen haar tanden volgens mij hoor. Ze heeft gigantische kont plus heerlijke volle boezem. Maar haar asss is echt genieten geblazen.
Whahaha de grootste TMM uit de doub ja.... BH gaat niet eens uit wahhahah. Maar ben het met je eens die kont is bizar. Maar leuk voor 1x heb haar daarna nooit meer bezocht

omdat ze moeilijk deed om alles heb ik haar extra hard lopen neuken ..... normaal ben ik daar niet zo van en hou ik van het rustige....echter vroeg ze erom met die arrogantie....

TMMMM
 
Whahaha de grootste TMM uit de doub ja.... BH gaat niet eens uit wahhahah. Maar ben het met je eens die kont is bizar. Maar leuk voor 1x heb haar daarna nooit meer bezocht

omdat ze moeilijk deed om alles heb ik haar extra hard lopen neuken ..... normaal ben ik daar niet zo van en hou ik van het rustige....echter vroeg ze erom met die arrogantie....

TMMMM
Alles ging gewoon uit hoor, heerlijke dame👌🏻
 
Whahaha de grootste TMM uit de doub ja.... BH gaat niet eens uit wahhahah. Maar ben het met je eens die kont is bizar. Maar leuk voor 1x heb haar daarna nooit meer bezocht

omdat ze moeilijk deed om alles heb ik haar extra hard lopen neuken ..... normaal ben ik daar niet zo van en hou ik van het rustige....echter vroeg ze erom met die arrogantie....

TMMMM
Wat bedoel je met TMMM
 
@TQNL
Ik vermoed deze dame
Bedankt Paulus, maar zij was het niet.

Dame noemde zich Nina, deed niet aan deepthroat en mocht niet over haar lekker billen spuiten. Ik zie dat danielle wel cum on body toe staat en ook deepthroat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan