Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Andra zegt dat de prijzen in de middag 40 zijn en in de avond 50, ik weet niet of ik dat moet geloven…tenminste voor een aantal dames
Dat klopt niet, ik was donderdagmiddag in de Doublet en er waren toen al een aantal Roemeense meiden die een bordje van € 50,00 hadden hangen. Andra, Lorri en Ruby hadden allen een bordje van € 40.
Een tijdje geleden ook een keer op zaterdagavond wezen wandelen maar toen had Andra ook een bordje van € 40,00. Wellicht dat andere wandelaars dit kunnen bevestigen.
Naar mijn idee zijn er een aantal Roemeense dames en de oude Ebru op 7,8,10 ,12,16 en 18 die € 50,00 vragen.
De rest van de dames, wat de overgrote meerderheid is vragen gewoon € 40,00. Waarbij ik nog moet opmerken dat er een hoop van de € 50,00 dames weinig aanloop hebben, wellicht is voor een tientje minder het zelfde te koop bij een dame die gelijkwaardig of zelfs er nog beter uit ziet.
 
Zo te lezen is er wat bezetting in pand 126a.
Een paar maanden terug ben ik vaak langs dat pand gelopen maar toen was de bezetting niet bezet, hooguit heb ik maar 1 dame toen gezien. Ga een keer wel even langs wanneer ik weer in Den Haag ben.
 
Werkt ze ook onder de naam Rosi? Die stond in 11/25 k7 of k8
Waarschijnlijk bedoelen ze onderstaande dame.
Ze is op vakantie in haar thuisland de Dominicaanse Republiek

 
Terug
Bovenaan Onderaan