Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is de dame in de Doublet passage 75 K6 ? iemand bekend met haar naam en service ?
Zag haar afgelopen Vrijdagmiddag.
Was het een latina dame? Dan is het Valeria.


Alstublieft
 
Was het een latina dame? Dan is het Valeria.


Alstublieft
Yep latina, dat moet ze zijn
 
Gisteravond Miruna achter het raam gezien, ik kreeg gelijk zin in haar. Er stonden verder geen dames die mijn aandacht trok.
Net dat ik naar haar raam liep was iemand mij voor😒. Het duurde langer dan een halfuur, dus op pad gegaan naar de Doubletstraat.
Nieuwe blonde dame op Geleenstraat 84 k3 was ook aanwezig. Vond haar niet zo enthousiast overkomen en zij staat heel vaak vrij. De Doubletstraat was levendig, met veel jonge Roemeense dames. Dames die 50€ vragen stonden vaak lang vrij. Uiteindelijk bij Natalia naar binnen gegaan. Zelfs ik als trouwe klant had er geen baat bij en moest gewoon vijf briefjes van 10€ neerleggen.
Tevreden weer naar huis.
 
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met 42K5 ,een buitenland meisje met een goed figuur,spreekt redelijk nederlands. Vast bedankt
Is dit die dame in een zwart visnet? Goed voorzien van tieten en kont, al iets ouder van leeftijd, kroezelhaar opgestoken, beetje black momma omakapsel en leesbrilletje? Wisselt nogal eens van raam daar in die doodlopende passage van k2 of k3 naar k5
 
Een beetje vaag? ik zit hier toch op( den haag algemeen) 42k5 is toch gewoon Doublet of hebben we in de Geleen of Hunze ook 42K5. Ik denk dat Paulus 2 er meer verstand van heeft. Jong meisje met heerlijke kont en behoorlijke borsten. Ik denk latina tussen 20 en dertig
 
Er zitten 2 verschillende in die kamer, soms zit er inderdaad zo'n oma type met kort haar en een brilletje, die andere is een Dominicaanse, werkt meestal overdag
 
Een beetje vaag? ik zit hier toch op( den haag algemeen) 42k5 is toch gewoon Doublet of hebben we in de Geleen of Hunze ook 42K5. Ik denk dat Paulus 2 er meer verstand van heeft. Jong meisje met heerlijke kont en behoorlijke borsten. Ik denk latina tussen 20 en dertig
Dan zal het die jongere volslanke dame zijn met sexy lange rode nagels als ik me niet vergis. Lijkt goed voorzien te zijn van een mooi stel hangtieten. Wenkt heel enthousiast en vriendelijk om je binnen te lokken als je ook maar richting haar venster kijkt. Ik ben ooit eens bij die oudere volle donkerkleurige dame naar binnen geweest met haar black momma kapsel en leesbrilletje maar ze kon mij niet echt bekoren op vlak van service. Is al enkele jaren geleden en ik betaalde toen iets van 30€ toen het nog 25€ was. Niets van afspraken gemaakt, gewoon op gevoel af en kijken wat het zou geven. Maar condoom ging wel al meteen rondom de nog slappe pik voor het pijpen. Geen klokkijkster, maar mss dat ze een betere service geeft als je terugkerende klant bent. Ze ziet er in elk geval wel lekker hoerig uit in dat visnetje met haar dikke tieten en billen. Voor alle duidelijkheid; ik heb het nog steeds over de oudere volslanke donkerkleurige momma met afro achtig kapsel😉
 
Er zitten 2 verschillende in die kamer, soms zit er inderdaad zo'n oma type met kort haar en een brilletje, die andere is een Dominicaanse, werkt meestal overdag
Dan ga ik toch eens een keertje die kleine passage inlopen, ik kom vaak niet verder dan het begin van de passage meestal zie ik daar alleen maar van die afgeragde oude latina omaatjes staan. Ik ben wel benieuwd naar die jonge latina met grote jetsers.
 
Dan ga ik toch eens een keertje die kleine passage inlopen, ik kom vaak niet verder dan het begin van de passage meestal zie ik daar alleen maar van die afgeragde oude latina omaatjes staan. Ik ben wel benieuwd naar die jonge latina met grote jetsers.
Het is inderdaad de eerste kamer die je vanaf buiten al kan zien, heel jong is ze volgens mij niet maar ziet er wel leuk uit, is wel de moeite waard waard om een keer naar binnen te gaan, ik ben een paar keer voor pzc geweest en dan mag ze met die dikke kont op mijn gezicht komen zitten
 
Het is inderdaad de eerste kamer die je vanaf buiten al kan zien, heel jong is ze volgens mij niet maar ziet er wel leuk uit, is wel de moeite waard waard om een keer naar binnen te gaan, ik ben een paar keer voor pzc geweest en dan mag ze met die dikke kont op mijn gezicht komen zitten
Maar dan is het volgens de plattegrond niet kamer 2, want die kan je niet zien van de buiten, maar kamer 5.
Ik zal wel eens een keer gaan kijken, meestal als ik de mini passage in ga, schrik ik mij dood, net of je naar een aflevering van de walking dead zit te kijken, ik loop dan na het eerste raam snel terug. Er staat altijd een oude vrouw met fel rode lippenstift met een heel lelijk gezicht, Deze joinge dame staat er overdag?
 
Ja k5 had tom73 het over en wandeleer zei dat ze soms wisselt met k2, ik weet nu alleen niet of het bij tom73 ging om 42 k5 buiten in de straat of binnen in de passage maar op basis van de beschrijving denk ik k5 in de passage
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan