Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van uit het oogpunt van een Roemeense dame of andere Oost blok dame, begrijp ik wel hun standpunt. Ze zijn hier niet voor vakantie. Ze willen in een korte tijd zeer veer geld verdienen, en dan als ze genoeg verdiend hebben of dat ze een bepaalde leeftijd hebben behaald, gaan ze terug naar het thuisland. Inmiddels hebben ze daar al een huis gekocht voor hun zelf en waarschijnlijk ook een voor de ouders van de dame. Hopelijk hebben ze dan genoeg verdiend om niet meer te werken en wellicht ook voor de studie van hun kinderen.

Als je zo veel lullen dagelijks te verwerken krijgt kan het haast niet anders dan dat je afgestompt raakt en emotieloos raakt, Zeker als ze van die lange dagen, soms van 12 tot 12, waarschijnlijk zullen ze ook wel iets upper gebruiken.

Voor mij is dat vaak de reden, dat ik weinig of bijna niet bij Oost Europese dames binnenstapt, hoewel er best leuke dames tussen zitten. Maar de kans op een emotieloze wip bij een jonge Roemeense is erg groot. Wel aardig maar allemaal zonder emotie. En op het moment dat je bij hun binnen bent draaien ze een plaat af met de service, maar zijn in hun hoofd al bezig met de volgende klant.
Ja ik snap het ook wel, maar sommige dames staan er ook al een aantal jaren. En het geld waarvoor ze hebben gewerkt gaat toch op raken, ze zullen wel iets moeten ondernemen om steeds geld binnen te krijgen, maar zo slim zijn ze niet. Andra bijvoorbeeld die werkt ook al een aantal jaren in de Doublet hoorde ik, zij vertelde dat ze dit werk niet meer wilt doen en eten wilt gaan verkopen voor de dames ofzo, ik vind dat alleen maar beter. En trouwens over dat gebruiken, Andra vertelde mij een keer dat er soms ook mannen komen of jongens die cocaïne proberen te verkopen aan haar, maar zij gebruikt dat niet. Dus ik geloof wel dat er dames zijn die dat gebruiken, ze kiezen een pad wat je leven alleen maar beschadigd. De offers die je moet brengen om zoveel mogelijk geld te verdienen is gewoon erg.
 
Ja ik snap het ook wel, maar sommige dames staan er ook al een aantal jaren. En het geld waarvoor ze hebben gewerkt gaat toch op raken, ze zullen wel iets moeten ondernemen om steeds geld binnen te krijgen, maar zo slim zijn ze niet. Andra bijvoorbeeld die werkt ook al een aantal jaren in de Doublet hoorde ik, zij vertelde dat ze dit werk niet meer wilt doen en eten wilt gaan verkopen voor de dames ofzo, ik vind dat alleen maar beter. En trouwens over dat gebruiken, Andra vertelde mij een keer dat er soms ook mannen komen of jongens die cocaïne proberen te verkopen aan haar, maar zij gebruikt dat niet. Dus ik geloof wel dat er dames zijn die dat gebruiken, ze kiezen een pad wat je leven alleen maar beschadigd. De offers die je moet brengen om zoveel mogelijk geld te verdienen is gewoon erg.
Ik denk dat er een hoop meiden zijn die zowel lichamelijk als mentaal voor het leven beschadigd zijn.
 
Ja ik snap het ook wel, maar sommige dames staan er ook al een aantal jaren. En het geld waarvoor ze hebben gewerkt gaat toch op raken, ze zullen wel iets moeten ondernemen om steeds geld binnen te krijgen, maar zo slim zijn ze niet. Andra bijvoorbeeld die werkt ook al een aantal jaren in de Doublet hoorde ik, zij vertelde dat ze dit werk niet meer wilt doen en eten wilt gaan verkopen voor de dames ofzo, ik vind dat alleen maar beter. En trouwens over dat gebruiken, Andra vertelde mij een keer dat er soms ook mannen komen of jongens die cocaïne proberen te verkopen aan haar, maar zij gebruikt dat niet. Dus ik geloof wel dat er dames zijn die dat gebruiken, ze kiezen een pad wat je leven alleen maar beschadigd. De offers die je moet brengen om zoveel mogelijk geld te verdienen is gewoon erg.
Andra wilde 4 jaar geleden al stoppen alleen werkte Ted niet mee 🤣🤣
 
Andra wilde 5 jaar geleden al stoppen alleen werkte Ted niet mee 🤣🤣
ik weet nog wel dat Andra altijd samen met Maya met de grote schaamlippen op nummer 6 of 8 stond, maakte altijd van die bewegingen dat ze aan het vissen waren, om klanten naar binnen te hengelen. Ik denk dat dat inmiddels al een jaar of zeven a acht geleden is. toen was het echt een mooie meid om te zien. Ze had toen echt het uiterlijk van een Italiaanse filmster een soort van Claudia Cardinale
 
Laatst bewerkt:
Was leuk gisteravond nog even wat heen en weer te lopen in de Doublet en Geleenstraat maar voor mij is het wel klaar.
Ik merk dat ik geen plezier meer haal uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes bij de ramen.
Mijn laatste 2 bezoekjes (Ella Doublet 7 en Antonia Geleen 110) waren alles behalve bevredigend.
Het zijn beide hele mooie meiden met een mooi lichaam en ook heel vriendelijk en netjes, maar het geeft gewoon geen goed gevoel meer. Ik merk gewoon dat ze gefocust zijn om je zo snel mogelijk naar buiten te werken en dat wil ik niet meer.

Tijdens de corona begonnen met prive bezoekjes en ik merk gewoon dat het er hier in veel gevallen heel anders aan toe gaat, een wereld van verschil.
De meiden zijn veel minder gehaast. Je hebt vaak een heel appartement om met haar te spelen i.p.v. alleen een bedje van 180 bij 70, op de bank, op de stoel, op de aanrecht 😁alles al meegemaakt inmiddels.
Ook merk ik gewoon dat je voor het geld gewoon veel meer krijgt. pzc, vingeren en tongzoenen zijn meestal inbegrepen in de prijs, bij de ramen doen ze zelden aan tongzoenen wat toch bij goede seks hoort vind ik.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die afwerkseks krijgt, want als ik gisteravond door de Doub loop en zie dat er mannen naar binnen gaan bij de dames en de dames 10min later alweer achter het raam staan dan weet ik genoeg..
Het zal ook zeker te maken hebben met het type dame wat ik bezoek. Ik ga ook meestal voor de jonge Oostblok meid tot een jaar of 30.. en dat zal wel het probleem zijn.
Hoe dan ook, ik ga voortaan alleen nog prive, de ramen zijn exit.
als je voorkeur uit gaat naar jonge Oostblok dames dan moet het geen verrassing zijn dat je continu te maken heeft met slechte service, dat had ik al jaren geleden door. Gelukkig val ik persoonlijk op warmbloedige latinas, veel latina toppers te vinden in de doub die de tijd voor je neemt.
 
In het verleden wel uitzonderingen meegemaakt, dus Roemeense dames die wel goed waren en leuk in de omgang. Helaas de laatste paar keer verkeerd gegokt, Ik weet dat er best een aantal goede dames te vinden zijn in de Doublet en Geleen, maar heb ook gewoon geen zin meer in het standaard 15 min snel snel pijpen met condoom en neuken bezoekje. Ik ben erop uitgekeken.
Privé heb ik momenteel gewoon veel betere ervaringen mee., daar heb ik nog wel voldoening van.
Ieder z'n ding toch?
 
Begrijp me niet verkeerd de Roemeense dames zien er geil uit met hun opgespoten lippen en strakke lichamen, maar ze verraden zichzelf altijd mat dat arrogant blikje. Dan weet je gelijk dat het twee keer niks wordt
Dat is ook mijn ervaring, hoewel ik dat wel mee vind vallen met dat er geil uit zien, ik vind ze nep,
 
In het verleden wel uitzonderingen meegemaakt, dus Roemeense dames die wel goed waren en leuk in de omgang. Helaas de laatste paar keer verkeerd gegokt, Ik weet dat er best een aantal goede dames te vinden zijn in de Doublet en Geleen, maar heb ook gewoon geen zin meer in het standaard 15 min snel snel pijpen met condoom en neuken bezoekje. Ik ben erop uitgekeken.
Privé heb ik momenteel gewoon veel betere ervaringen mee., daar heb ik nog wel voldoening van.
Ieder z'n ding toch?
Beide hebben hun voor en nadelen. Voor een snelle wip ga ik altijd naar een van mijn vaste raamdames. Als ik zin heb in een lange sessie (1 uur of langer) met alles erop en eraan dan bezoek liever een privédame. Heb ook opgemerkt dat langzamerhand is mijn kring van vastedames waarvan ik op bezoek ga kleiner geworden. Momenteel ben ik alleen te vinden bij 3 raamdames en 3 privedames. Daardoor weet ik dat ik altijd een topservice zal krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan