Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was leuk gisteravond nog even wat heen en weer te lopen in de Doublet en Geleenstraat maar voor mij is het wel klaar.
Ik merk dat ik geen plezier meer haal uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes bij de ramen.
Mijn laatste 2 bezoekjes (Ella Doublet 7 en Antonia Geleen 110) waren alles behalve bevredigend.
Het zijn beide hele mooie meiden met een mooi lichaam en ook heel vriendelijk en netjes, maar het geeft gewoon geen goed gevoel meer. Ik merk gewoon dat ze gefocust zijn om je zo snel mogelijk naar buiten te werken en dat wil ik niet meer.

Tijdens de corona begonnen met prive bezoekjes en ik merk gewoon dat het er hier in veel gevallen heel anders aan toe gaat, een wereld van verschil.
De meiden zijn veel minder gehaast. Je hebt vaak een heel appartement om met haar te spelen i.p.v. alleen een bedje van 180 bij 70, op de bank, op de stoel, op de aanrecht 😁alles al meegemaakt inmiddels.
Ook merk ik gewoon dat je voor het geld gewoon veel meer krijgt. pzc, vingeren en tongzoenen zijn meestal inbegrepen in de prijs, bij de ramen doen ze zelden aan tongzoenen wat toch bij goede seks hoort vind ik.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die afwerkseks krijgt, want als ik gisteravond door de Doub loop en zie dat er mannen naar binnen gaan bij de dames en de dames 10min later alweer achter het raam staan dan weet ik genoeg..
Het zal ook zeker te maken hebben met het type dame wat ik bezoek. Ik ga ook meestal voor de jonge Oostblok meid tot een jaar of 30.. en dat zal wel het probleem zijn.
Hoe dan ook, ik ga voortaan alleen nog prive, de ramen zijn exit.
Ha Ted! Persoonlijk bezoek ik weinig privé dames, echter.... tijden -en inzichten- veranderen. Het enige wat mij (nog) een beetje tegenhoud is dat je bij ramen krijgt wat je ziet -qua uiterlijk dan-. Je zal gemist worden in de starten geile beer :)
 
Dat had ik in het begin ook, maar je kunt bij een prive bezoek ook gewoon weglopen als het je niet bevalt hoor.
Ik ben zelfs een keer weggegaan toen we beide al naakt op bed zaten. Ze wilde niet tongzoenen, maar dit stond wel in de advertentie, gewoon geld terug en wegwezen. Ook wel eens bij de deur al omgekeerd..
Dit komt echter zeer zelden voor.. tot nu toe bijna alleen maar hele goede ervaringen.
Lees mijn recensies maar dan zie je vast wel verschillen tussen de raam, en privedames die ik heb bezocht.
 
Een dame die ik regelmatig op geleenstraat 45 k9 zag zitten, lang zwart stijl haar, slank, geen tattoos of siliconen, veel op haar telefoon, zie ik tegenwoordig op de Ruysdaelkade 143-4, vorige week ook op Ruysdaelkade 125. Misschien een beetje vaag bericht van mij. Maar ik ken haar naam ook niet.
 
Een dame die ik regelmatig op geleenstraat 45 k9 zag zitten, lang zwart stijl haar, slank, geen tattoos of siliconen, veel op haar telefoon, zie ik tegenwoordig op de Ruysdaelkade 143-4, vorige week ook op Ruysdaelkade 125. Misschien een beetje vaag bericht van mij. Maar ik ken haar naam ook niet.
Zou het deze kunnen zijn?
 
Ik merk dat ik geen plezier meer haal uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes bij de ramen.
Mijn laatste 2 bezoekjes (Ella Doublet 7 en Antonia Geleen 110) waren alles behalve bevredigend.
Ik merk gewoon dat ze gefocust zijn om je zo snel mogelijk naar buiten te werken en dat wil ik niet meer.
Het zal ook zeker te maken hebben met het type dame wat ik bezoek. Ik ga ook meestal voor de jonge Oostblok meid tot een jaar of 30.. en dat zal wel het probleem zijn.
Niemand haalt plezier uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes. Maar die Antonia bij 110 met die "Albania" bordje, dan heb je het ook over een dame die jou snel wilt afwerken. Zij is ook echt een klokkijkster zij is meer gefocust op de tijd dan een klant een leuke ervaring te geven.
Toen ik bij haar binnen was zegt ze "ja je hebt 15 minuten want vorige keer was je over de tijd (terwijl dat helemaal niet zo was) de tijd tikt nu al en je moet snel je kleren uit doen, ze legde echt een druk op mij om alles snel te doen. Dus ik zei 'als je zo gaat praten dan hoeft het voor mij niet meer, geef mijn geld terug.' Toen zei ze: 'nee, kom' (ze haalde mij over om te blijven) en ik reageerde 'ja ik wil wel goede seks hebben en geen gehaaste slechte service', zei ze 'ja goed ofzo', maar het was gewoon te snel. En dan toen ik weg ging ook nog bij de deur zeggen 'go, go, go en dan ook nog je handen gebruiken met gebaar van ga er snel uit', toen werd ik echt woest op haar. Gooide ze snel de deur dicht, tering hoer dat zij is. Ik heb haar niets verkeerds aangedaan en dan gaat ze zich zo gedragen, echt een stomme trut is dat. Ik had gewoon mijn geld moeten terug krijgen toen ik haar dat vroeg en dat bewaren tot er wel dames waren die mij meer aantrekken. Ik had had haar alleen bezocht omdat ik mijn zaad kwijt moest en er geen andere dames waren, anders zou ik niet eens bij haar naar binnen gaan.

Maar niet alle dames tot de 30 jaar geven afwerkseks.
 
Niemand haalt plezier uit de vluchtige standaard afwerk bezoekjes. Maar die Antonia bij 110 met die "Albania" bordje, dan heb je het ook over een dame die jou snel wilt afwerken. Zij is ook echt een klokkijkster zij is meer gefocust op de tijd dan een klant een leuke ervaring te geven.
Toen ik bij haar binnen was zegt ze "ja je hebt 15 minuten want vorige keer was je over de tijd (terwijl dat helemaal niet zo was) de tijd tikt nu al en je moet snel je kleren uit doen, ze legde echt een druk op mij om alles snel te doen. Dus ik zei 'als je zo gaat praten dan hoeft het voor mij niet meer, geef mijn geld terug.' Toen zei ze: 'nee, kom' (ze haalde mij over om te blijven) en ik reageerde 'ja ik wil wel goede seks hebben en geen gehaaste slechte service', zei ze 'ja goed ofzo', maar het was gewoon te snel. En dan toen ik weg ging ook nog bij de deur zeggen 'go, go, go en dan ook nog je handen gebruiken met gebaar van ga er snel uit', toen werd ik echt woest op haar. Gooide ze snel de deur dicht, tering hoer dat zij is. Ik heb haar niets verkeerds aangedaan en dan gaat ze zich zo gedragen, echt een stomme trut is dat. Ik had gewoon mijn geld moeten terug krijgen toen ik haar dat vroeg en dat bewaren tot er wel dames waren die mij meer aantrekken. Ik had had haar alleen bezocht omdat ik mijn zaad kwijt moest en er geen andere dames waren, anders zou ik niet eens bij haar naar binnen gaan.

Maar niet alle dames tot de 30 jaar geven afwerkseks.
Dat bedoel ik dus..
Veel meiden vergeten gewoon om het ons naar de zin te maken, die gaan gewoon puur voor het geld.
Dit is heel kortzichtig aangezien ze vergeten dat we bij een mindere of slechte ervaring niet meer terug gaan komen. Helaas hebben ze blijkbaar meer dan genoeg aanloop, dus zijn vaste klanten niet zo nodig.
Alhoewel, bijvoorbeeld Ariana Doublet 4.. heb ik 3 super bezoekjes gehad, 3 jaar gel;eden bij haar een teleurstelling en nooit meer terug geweest.
Gisteravond meer dan een uur in de Doublet gelopen, geen klant bij haar naar binnen zien gaan! Zonder mijn teleurstelling bij haar was ik zeker langs gegaan omdat ik haar echt super lekker vind..
Conclusie, ik denk dat niet alle dames even slim zijn en goed over de lange termijn nadenken..
 
@H,-
Nee, want die zit gewoon nog in de Geleenstraat 126a k1.
Dank jullie wel voor het meedenken. De dame zat geregeld overdag op geleenstraat 45k9 volgens mij. Niet een standaard prostituee uiterlijk. Ik had niet het idee dat ze veel contact had met de andere dames op dat rijtje. Deze dame zag ik vorige week zaterdag op Ruysdaelkade 125 rechts. (mogelijk met naam Cristina volgens @jimnld ). donderdag en vrijdag zag ik haar op Ruysdaelkade 143-4.
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik dus..
Veel meiden vergeten gewoon om het ons naar de zin te maken, die gaan gewoon puur voor het geld.
Dit is heel kortzichtig aangezien ze vergeten dat we bij een mindere of slechte ervaring niet meer terug gaan komen. Helaas hebben ze blijkbaar meer dan genoeg aanloop, dus zijn vaste klanten niet zo nodig.
Alhoewel, bijvoorbeeld Ariana Doublet 4.. heb ik 3 super bezoekjes gehad, 3 jaar gel;eden bij haar een teleurstelling en nooit meer terug geweest.
Gisteravond meer dan een uur in de Doublet gelopen, geen klant bij haar naar binnen zien gaan! Zonder mijn teleurstelling bij haar was ik zeker langs gegaan omdat ik haar echt super lekker vind..
Conclusie, ik denk dat niet alle dames even slim zijn en goed over de lange termijn nadenken..
Ik was er gisteren avond ook, en het is mij ook opgevallen, maar ook eerder, dat Ariana ondanks dat ze er best leuk uit ziet weinig klandizie heeft. vaak staat haar deur op een kier. Ik denk dat het te maken heeft met haar uitstraling, die is wat hautain, althans dat vind ik.

Wie is de dame die op 37 of daar vlakbij met lange blonde haren, een jaar of dertig of iets ouder, ze staat er al best lang, en heeft bijna altijd een sigaret in haar hand. Vaak zijn de ramen bij beslagen. Ze is er vaak ook overdag.
Ik ben wel benieuwd naar haar, ondanks dat ik over het algemeen meer op latinas val. Af en toe moet je eens afwisselen. 🤪
 
Dame op 37 ook gezien.. weet niet wie het is.
Klopt het dat ik Medea ook zag daar in de buurt?

Ariana zit alleen maar te zitten met een emotieloos gezicht.. beetje op haar telefoon te loeren.
Toen ik ooit bij haar op kamer was merkte ik dat ze juist heel gezellig was.. dus zo zie je maar.

Volgens mij zag ik ook Theresa zonder petje.. ze heeft wel een dikke kont gekregen. of was het iemand anders?
 
Dame op 37 ook gezien.. weet niet wie het is.
Klopt het dat ik Medea ook zag daar in de buurt?

Ariana zit alleen maar te zitten met een emotieloos gezicht.. beetje op haar telefoon te loeren.
Toen ik ooit bij haar op kamer was merkte ik dat ze juist heel gezellig was.. dus zo zie je maar.
ik heb die dame heel vaak gezien op 37, het is niet naturel blond maar geblondeerd. Overigens stonden er op 29 ook een paar blonde meiden, die ik nog niet eerder had gezien.
Maar voor een mooie dame heeft Ariana weinig klandizie, dat valt mij best wel op, terwijl Lori die een stuk minder mooi is, of zeg maar rustig lelijk is, genoeg aanloop heeft.
 
ik heb die dame heel vaak gezien op 37, het is niet naturel blond maar geblondeerd. Overigens stonden er op 29 ook een paar blonde meiden, die ik nog niet eerder had gezien.
Maar voor een mooie dame heeft Ariana weinig klandizie, dat valt mij best wel op, terwijl Lori die een stuk minder mooi is, of zeg maar rustig lelijk is, genoeg aanloop heeft.
nou nou broeder Lori is best aardig om naar te kijken en geeft best goeie service broeder @Rony80
ik heb minder mooie dames gezien in de doubie ja ieder zijn smaak natuurlijk
 
ik heb die dame heel vaak gezien op 37, het is niet naturel blond maar geblondeerd. Overigens stonden er op 29 ook een paar blonde meiden, die ik nog niet eerder had gezien.
Maar voor een mooie dame heeft Ariana weinig klandizie, dat valt mij best wel op, terwijl Lori die een stuk minder mooi is, of zeg maar rustig lelijk is, genoeg aanloop heeft.
Ze is niet lelijk hoor.. Ze lijkt op Andra. Zou familie kunnen zijn.
Ze is iets breder op de heupen en hele kleine borsten.
 
Dank jullie wel voor het meedenken. De dame zat geregeld overdag op geleenstraat 45k9 volgens mij. Niet een standaard prostituee uiterlijk. Ik had niet het idee dat ze veel contact had met de andere dames op dat rijtje. Deze dame zag ik vorige week zaterdag op Ruysdaelkade 125 rechts. (mogelijk met naam Cristina volgens @jimnld ). donderdag en vrijdag zag ik haar op Ruysdaelkade 143-4.
Deze dame heb je het over, lang zwart stijl haar, beetje timide altijd met d'r telefoon bezig:


Ondanks dat ze er aardig uit zag, vond ik haar aanwezigheid wat apart.
 
Dat bedoel ik dus..
Veel meiden vergeten gewoon om het ons naar de zin te maken, die gaan gewoon puur voor het geld.
Dit is heel kortzichtig aangezien ze vergeten dat we bij een mindere of slechte ervaring niet meer terug gaan komen. Helaas hebben ze blijkbaar meer dan genoeg aanloop, dus zijn vaste klanten niet zo nodig.
Alhoewel, bijvoorbeeld Ariana Doublet 4.. heb ik 3 super bezoekjes gehad, 3 jaar gel;eden bij haar een teleurstelling en nooit meer terug geweest.
Gisteravond meer dan een uur in de Doublet gelopen, geen klant bij haar naar binnen zien gaan! Zonder mijn teleurstelling bij haar was ik zeker langs gegaan omdat ik haar echt super lekker vind..
Conclusie, ik denk dat niet alle dames even slim zijn en goed over de lange termijn nadenken..
Ja zulke dames zijn gewoon egoïstisch en hebzuchtig, het lijkt net alsof sommige dames nog steeds niet verzadigd zijn van het geld wat ze allemaal verdienen, alsof dat al niet veel genoeg is en alleen maar meer en meer willen. Sommige dames werken elke dag al van 12 uur of misschien zelfs eerder tot laat in de avond, dan heb je toch geen leven, lijkt net alsof ze daar slapen. Die dames dorsten te veel naar geld. Je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt, als je maar stabiel bent in het leven en geen zorgen hebt om je rekeningen te betalen en je leven te onderhouden en al helemaal als je zo'n boerentrien bent uit een arm land. Zoals jij al eerder aangaf 'Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd'. Ze moeten blij zijn dat ze hier in NL legaal een fortuin verdienen met sekswerk, waarvan hun inkomen ook niet geregistreerd wordt en niet veel zouden moeten betalen voor de belasting.

Maar ik ben het met jou eens hoor ook jou conclusie. En Ariana, ik hoop dat ze vaker langer vrij staat en minder klanten krijgt met haar walgelijke houding en karakter en dat geldt ook voor die andere dames die net zo slecht zijn. 'Wat je zaait zul je oogsten' of 'Boontje komt om zijn loontje'.
 
Wederom ben ik iets genuanceerder.. Ze kunnen natuurlijk eens een slechte dag hebben.. jammer als jij ze dan net bezoekt. Maar ik sta wel verbaast dan sommige meiden bekend staan om slechte service en toch al jaren hier werken, dan denk ik hoe dan?
Hebben ze echt maar 4 klanten op een dag nodig om uit de kosten te komen en ook nog in een levensonderhoud te kunnen voorzien? sterker nog, ook nog geld naar thuisland kunnen sturen.
Ik weet dat ze maar een schijntje belasting betalen.. maar de kamerhuur is toch best pittig, om maar niet over woonlasten in Nederland te spreken.
 
nou nou broeder Lori is best aardig om naar te kijken en geeft best goeie service broeder @Rony80
ik heb minder mooie dames gezien in de doubie ja ieder zijn smaak natuurlijk
Hahaha, smaken verschil brother @modjomaster,
ik weet dat het een van je favorietjes is, maar ik vind haar sister Andra, toch wel een heel stuk beter er uit zien.
 
Ja zulke dames zijn gewoon egoïstisch en hebzuchtig, het lijkt net alsof sommige dames nog steeds niet verzadigd zijn van het geld wat ze allemaal verdienen, alsof dat al niet veel genoeg is en alleen maar meer en meer willen. Sommige dames werken elke dag al van 12 uur of misschien zelfs eerder tot laat in de avond, dan heb je toch geen leven, lijkt net alsof ze daar slapen. Die dames dorsten te veel naar geld. Je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt, als je maar stabiel bent in het leven en geen zorgen hebt om je rekeningen te betalen en je leven te onderhouden en al helemaal als je zo'n boerentrien bent uit een arm land. Zoals jij al eerder aangaf 'Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd'. Ze moeten blij zijn dat ze hier in NL legaal een fortuin verdienen met sekswerk, waarvan hun inkomen ook niet geregistreerd wordt en niet veel zouden moeten betalen voor de belasting.
Van uit het oogpunt van een Roemeense dame of andere Oost blok dame, begrijp ik wel hun standpunt. Ze zijn hier niet voor vakantie. Ze willen in een korte tijd zeer veer geld verdienen, en dan als ze genoeg verdiend hebben of dat ze een bepaalde leeftijd hebben behaald, gaan ze terug naar het thuisland. Inmiddels hebben ze daar al een huis gekocht voor hun zelf en waarschijnlijk ook een voor de ouders van de dame. Hopelijk hebben ze dan genoeg verdiend om niet meer te werken en wellicht ook voor de studie van hun kinderen.

Als je zo veel lullen dagelijks te verwerken krijgt kan het haast niet anders dan dat je afgestompt raakt en emotieloos raakt, Zeker als ze van die lange dagen, soms van 12 tot 12, waarschijnlijk zullen ze ook wel iets upper gebruiken.

Voor mij is dat vaak de reden, dat ik weinig of bijna niet bij Oost Europese dames binnenstapt, hoewel er best leuke dames tussen zitten. Maar de kans op een emotieloze wip bij een jonge Roemeense is erg groot. Ze zijn wel aardig en beleeft maar het is allemaal zonder emotie. En op het moment dat je bij hun binnen bent draaien ze een plaat af met de service, maar zijn in hun hoofd al bezig met de volgende klant.
 
Laatst bewerkt:
Van uit het oogpunt van een Roemeense dame of andere Oost blok dame, begrijp ik wel hun standpunt. Ze zijn hier niet voor vakantie. Ze willen in een korte tijd zeer veer geld verdienen, en dan als ze genoeg verdiend hebben of dat ze een bepaalde leeftijd hebben behaald, gaan ze terug naar het thuisland. Inmiddels hebben ze daar al een huis gekocht voor hun zelf en waarschijnlijk ook een voor de ouders van de dame. Hopelijk hebben ze dan genoeg verdiend om niet meer te werken en wellicht ook voor de studie van hun kinderen.

Als je zo veel lullen dagelijks te verwerken krijgt kan het haast niet anders dan dat je afgestompt raakt en emotieloos raakt, Zeker als ze van die lange dagen, soms van 12 tot 12, waarschijnlijk zullen ze ook wel iets upper gebruiken.

Voor mij is dat vaak de reden, dat ik weinig of bijna niet bij Oost Europese dames binnenstapt, hoewel er best leuke dames tussen zitten. Maar de kans op een emotieloze wip bij een jonge Roemeense is erg groot. Wel aardig maar allemaal zonder emotie. En op het moment dat je bij hun binnen bent draaien ze een plaat af met de service, maar zijn in hun hoofd al bezig met de volgende klant.
Misschien dat prive daarom vaak beter is. Met name de Oekraïense dames doen dit denk vaak maar voor een korte periode in hun leven. Ik heb al vaak meegemaakt dat de dame het werk pas een paar dagen doet.. kijk, dat is lachen 😁
Voor hun is het ook allemaal nog nieuw en onbekend..
Veel raam dames staan hier echt tegen wil en dank al jaren. De meeste hadden de hoop dit maar een paar jaar te hoeven doen, maar dat valt meestal toch tegen.
Ze gaan naar het geld leven en hebben dus nooit genoeg.
 
Dame op 37 ook gezien.. weet niet wie het is.
Klopt het dat ik Medea ook zag daar in de buurt?

Ariana zit alleen maar te zitten met een emotieloos gezicht.. beetje op haar telefoon te loeren.
Toen ik ooit bij haar op kamer was merkte ik dat ze juist heel gezellig was.. dus zo zie je maar.

Volgens mij zag ik ook Theresa zonder petje.. ze heeft wel een dikke kont gekregen. of was het iemand anders?
ja dat hoor ik ook en lees her vaak dat ze dikke kont heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan