Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen jaren meerdere keren naar de Geleen getrokken op 2de kerstdag. Bezetting meestal minimaal maar toch altijd geslaagd. Zit er dit jaar niet in vanwege een gevalletje griep maar het kan dus wel.
 
Oke mannen maar nu weten we nog steeds niet of er iets te beleven valt vandaag in de geleen of doublet? Is iemand vandaag langs geweest en zijn er dames aanwezig of zijn alle straten gesloten door gebrek aan dames?
 
Was zonet even naar de Doublet om te kijken of Ebru er was.
Helaas kamer weer donker.
Weinig dames en geen een die mijn belangstelling trok.
Ik nog langs Geleen gereden maar daar niet eens uitgestapt. Zag wel wat. Lichtjes branden maar aantal wandelaars heel weinig.
😢 kom voor de rest van het jaar denk ik niet meer aan mijn trekken tenzij Elisabeth me nog een berichtje stuurt.
Ze zou in Nederland blijven maar is nu al een poosje niet gesignaleerd en ik heb ook geen antwoord op mijn appje gekregen.
Hoop niet dat ze ziek is, want het heerst behoorlijk.
 
Oke mannen maar nu weten we nog steeds niet of er iets te beleven valt vandaag in de geleen of doublet? Is iemand vandaag langs geweest en zijn er dames aanwezig of zijn alle straten gesloten door gebrek aan dames?
wel een late reactie, ik ben vanavond even op de doublet geweest, omdat ik in de buurt was.
Er stonden weinig dames. en er waren ook niet veel wandelaars.
 
Was zonet even naar de Doublet om te kijken of Ebru er was.
Helaas kamer weer donker.
Weinig dames en geen een die mijn belangstelling trok.
Ik nog langs Geleen gereden maar daar niet eens uitgestapt. Zag wel wat. Lichtjes branden maar aantal wandelaars heel weinig.
😢 kom voor de rest van het jaar denk ik niet meer aan mijn trekken tenzij Elisabeth me nog een berichtje stuurt.
Ze zou in Nederland blijven maar is nu al een poosje niet gesignaleerd en ik heb ook geen antwoord op mijn appje gekregen.
Hoop niet dat ze ziek is, want het heerst behoorlijk.
ik heb ook Ebru niet gezien, uberhaupt weinig dames vanavond.
Wellicht dat iemand een seintje kan geven als ze er weer is.
 
😢 kom voor de rest van het jaar denk ik niet meer aan mijn trekken tenzij Elisabeth me nog een berichtje stuurt.
Ze zou in Nederland blijven maar is nu al een poosje niet gesignaleerd en ik heb ook geen antwoord op mijn appje gekregen.
Hoop niet dat ze ziek is, want het heerst behoorlijk.
Waarschijnlijk heeft zij op het laatste moment toch besloten om kerst te vieren in haar thuis land, zij was ook aan het twijfelen. Ik heb ook geen antwoord op mij appje gekregen
 
Terug
Bovenaan Onderaan