Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren stond er een nieuwe dame bij 1a of 1, nooit eerder gezien wel een knappe dame…ze vroeg alleen 50. Ik zag een klant die na 12 minuten al buiten stond, dus waarschijnlijk 7/8 min p+n misschien wel korter. Ik vind 50 voor standaardtarief p+n toch wel te veel voor Doubletstraat, waarschijnlijk wordt het dit jaar gewoon 50 euro voor velen.
 
Als het 50 wordt zouden die dames in de Doubletstraat netto er meer kunnen overhouden dan die dames in de Geleenstraat??

Weet iemand de prijs van de kamers van die 2 locaties? Volgens mij moeten die dames in Geleenstraat toch meer betalen dan in de Doubletstraat?
Het zijn toch alleen de Oost Europese meiden die € 50,00 vragen?
En natuurlijke de oude Ebru, die vraagt ook € 50,00
Ik heb nog geen latina gezien in de Doublet die € 50,00 vragen. Zelfs de mooie Cristal, Carina of Kelly niet.
Sterker nog, het aantal dames, dat € 50,00 vraagt neemt mijn inziens alleen maar af.
 
Het zijn toch alleen de Oost Europese meiden die € 50,00 vragen?
En natuurlijke de oude Ebru, die vraagt ook € 50,00
Ik heb nog geen latina gezien in de Doublet die € 50,00 vragen. Zelfs de mooie Cristal, Carina of Kelly niet.
Sterker nog, het aantal dames, dat € 50,00 vraagt neemt mijn inziens alleen maar af.
Ja het zijn wel de Oost-Europese dames die € 50,00 vragen en dat neemt mijn inziens ook alleen maar af hoor. Andra & Lori vragen volgens mij ook al € 50,00 maar waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten?🤷🏽‍♂️ Theresa die altijdt haar dikke kont loopt te showen is gewoon nog € 40,00 en vraagt ook geen € 50,00. Ik vind die Roemeense dames in de straten ook niets qua uiterlijk en innerlijk. De Wallen is duur maar de Roemeense dames die daar staan zien er 10x beter uit, dat kan je echt niet vergelijken met de dames in Geleen en Doublet.
 
Ja het zijn wel de Oost-Europese dames die € 50,00 vragen en dat neemt mijn inziens ook alleen maar af hoor. Andra & Lori vragen volgens mij ook al € 50,00 maar waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten?
Volgens mij vragen Andra en Lori nog gewoon € 40,00 maar wellicht hebben ze ook gewoon hun prijs verhoogd of vragen alleen € 50,00 op vrijdag en zaterdag avond, zoals wel meer Roemeense dames doen.
De laatste Roemeense dame voor mij was Ruby, de buurvrouw van Andra, die vroeg gewoon € 40,00
Overigens heb ik Ruby al een tijdje niet gezien.
 
Volgens mij vragen Andra en Lori nog gewoon € 40,00 maar wellicht hebben ze ook gewoon hun prijs verhoogd of vragen alleen € 50,00 op vrijdag en zaterdag avond, zoals wel meer Roemeense dames doen.
De laatste Roemeense dame voor mij was Ruby, de buurvrouw van Andra, die vroeg gewoon € 40,00
Overigens heb ik Ruby al een tijdje niet gezien.
Ik weet dat Andra wel 40,00 vraagt, maar zij had mij een keer gezegd dat in de middag is het 40,00 en 50,00 in de avond (voor haar dan). Dat was toen de prijzen pas van 35,00 naar 40,00 ging. Maar later was ik in de avond bij haar en toen was het gewoon 40,00 zei ze. Dat dom geklets van die dames ook altijdt, ze zeggen altijdt verschillende dingen….Maar kan kloppen dat ze op vrijdagavond en zaterdagochtend hun prijs verhogen. En Ruby vroeg van de zomer bij mij 50,00. Ze houden ook nooit een vaste prijs vast die boerentrienen.
 
Gisteren stond er een nieuwe dame bij 1a of 1, nooit eerder gezien wel een knappe dame…ze vroeg alleen 50. Ik zag een klant die na 12 minuten al buiten stond, dus waarschijnlijk 7/8 min p+n misschien wel korter. Ik vind 50 voor standaardtarief p+n toch wel te veel voor Doubletstraat, waarschijnlijk wordt het dit jaar gewoon 50 euro voor velen.
Dat een klant snel klaarkomt heeft niet zoveel met de prijs te maken toch? Stond je met een stopwatch voor de deur te wachten?
 
Vanmiddag even in de geleenstraat geweest bij een dun meisje met tattoos met zwarte bril , Isabella uit italie. ik dacht op nummer 122 k9 of 126 k2. Het is links van de deur. Ze zegt er al 6 jaar te zitten. Als iemand haar locatie kan bevestigen schrijf ik een review.
 
@jatsee Isabella heeft een hele poos op Hunse 4 k6 gezeten maar ik heb ze 10 dagen geleden in pand 126 gespot.

 
Laatst bewerkt:
Is zag gisteren een voor mij nieuwe dame. Latina met lekker figuur en zwart haar. Op nummer 26 A kamer 4. Kamer boven. Wat mij opviel is dat er achter elkaar klanten naar binnen gingen en gemiddeld weer na 15 minuten weer buiten stonden. Iemand ervaring met deze dame?
 
Terug
Bovenaan Onderaan